I
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ihmettelee hän?:Miten homot lisääntyvät?
Alkuperäinen kirjoittaja tt ei kirj:Mitäs mieltä olette homoudesta? Puolesta vai vastaan? Onko mielestänne homous synnynnäistä vai opittua?
Mitä mieltä olette siitä, miten homous ja sen mahdollinen lisääntyminen sekä ihmisten, että eläinten keskuudessa vaikuttaa populaatioon ja eläimistöön? Onko mm. homous yksi luonnon omista keinoista vähentää kansoitusta vähitellen?
Keskustelua aiheesta.
Alkuperäinen kirjoittaja Paatunut Parahdus:Alkuperäinen kirjoittaja tt ei kirj:Mitäs mieltä olette homoudesta? Puolesta vai vastaan? Onko mielestänne homous synnynnäistä vai opittua?
Mitä mieltä olette siitä, miten homous ja sen mahdollinen lisääntyminen sekä ihmisten, että eläinten keskuudessa vaikuttaa populaatioon ja eläimistöön? Onko mm. homous yksi luonnon omista keinoista vähentää kansoitusta vähitellen?
Keskustelua aiheesta.
En näe, että se lisääntyisi mitenkään yhtäkkiä, vaan on enemmän aina ollut suunnilleen vakiomääräinen ilmiö. Olin kirjoittamassa samasta tutkimuksesta kuin Jonsered. Etsin sitä itse asiassa eilen netistä, mutta en muista millään mistä siitä luin. Joten homoudella tuskin tulee olemaan mitään vaikutusta populaatioon ja kansoituksen vähentymiseen. Ja homot voivat hankkia perheen.
Homous on synnynnäistä, vaikkakin seksuaalisuus on itsessään paljon moniulotteisempaa. Ei ole siis valinta oppia homoksi, lesboksi jne. Sitä ei siis opita oppimalla. Homovanhempien lapset eivät opi lesboiksi tai homoiksi.
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Karhunkantaja:Alkuperäinen kirjoittaja Paatunut Parahdus:Alkuperäinen kirjoittaja tt ei kirj:Mitäs mieltä olette homoudesta? Puolesta vai vastaan? Onko mielestänne homous synnynnäistä vai opittua?
Keskustelua aiheesta.
En näe, että se lisääntyisi mitenkään yhtäkkiä, vaan on enemmän aina ollut suunnilleen vakiomääräinen ilmiö. Olin kirjoittamassa samasta tutkimuksesta kuin Jonsered. Etsin sitä itse asiassa eilen netistä, mutta en muista millään mistä siitä luin. Joten homoudella tuskin tulee olemaan mitään vaikutusta populaatioon ja kansoituksen vähentymiseen. Ja homot voivat hankkia perheen.
Homous on synnynnäistä, vaikkakin seksuaalisuus on itsessään paljon moniulotteisempaa. Ei ole siis valinta oppia homoksi, lesboksi jne. Sitä ei siis opita oppimalla. Homovanhempien lapset eivät opi lesboiksi tai homoiksi.
http://www.scienceagogo.com/news/20100104222002data_trunc_sys.shtml
Tuossa pääpiirteittäin ko. tutkimuksesta
http://www.sciencedaily.com/releases/2010/02/100204144551.htm
Toinen linkki samaan aiheeseen.
(Evolutionary psychologists) Paul Vasey ja Doug VanderLaan
kanadalaisen University of Lethbridgen tutkimustuloksista.