Homoudesta

• Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti
xXx
Mä sanon tähän vain sen, että mun mielestä RAKKAUS on luonnollista. Se kenen välille se syntyy ei ole mun asiani, kunhan molemmat osapuolet ovat tasa-arvoisesti suhteessa mukana.

minä
mun mielestä homoilla on varsin usein rikkinäinen persoona, joilla (yleensä) isäsuhde lapsuudessa vääristynyt. Ja tätä sairautta pitäisi sitten suvaita, haloo. Kuina moni teistä tuntee henk. koht. homoja? Vai oletteko peräti itse homoja?

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No on se luonnollista. Eläimetkin tekee sitä.
ja mehän ollaan eläimiä;)?
Itse asiassa ollaan. Se vaan on tässä ajan saatossa unohtunut ;)

Ja kyllä minusta homous on täysin hyväksyttävää ja minusta on epäoikeudenmukaista evätä oikeus lapseen ihmisiltä, jotka sitä rakkaudesta haluavat.

Saahan kaikki narkkarit ja pahoinpitelijät ja insesti-isitkin lapsia. Eikös heiltä se pitäisi evätä, jos eivät huolehdi, vai mikä oli pointti, ettei saisi olla lapsia??

vieras
Nämä homovainot on kyllä ihmiskunnan kannalta todella nolo häpeäpilkku. Samaa sarjaa sellaisten juttujen kanssa että austraalian aboriginaaleilta viedään lapset jne. Miettikääs sitä torvelot jotka vielä jaksatte homoja lytätä. Että missä porukoissa seisotte. Siellä samassa rivissä missä ne joitten mielestä punatukkaiset naiset on noitia, aboilta pitäisi viedä lapset, naisille ei äänioikeutta jne.

minä
Alkuperäinen kirjoittaja xXx:
Mä sanon tähän vain sen, että mun mielestä RAKKAUS on luonnollista. Se kenen välille se syntyy ei ole mun asiani, kunhan molemmat osapuolet ovat tasa-arvoisesti suhteessa mukana.
Rakkaus-sanaa valitettavasti raiskataan näinä päivininä.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
mun mielestä homoilla on varsin usein rikkinäinen persoona, joilla (yleensä) isäsuhde lapsuudessa vääristynyt. Ja tätä sairautta pitäisi sitten suvaita, haloo. Kuina moni teistä tuntee henk. koht. homoja? Vai oletteko peräti itse homoja?
Miettikääs nyt valopäät tätä isäsuhdettakin pari kertaa. Jos tämmöiselle punaniska homokammoiselle syntyy oikein neitimäinen ja nätti poika, joka haluaisi vaan leikkiä nukeilla, niin miettikää onkohan se huono isäsuhde syy vai seuraus.

Yhteistyössä