minä
kenen mielestä homous on luonnollista ja normaalia? Musta ei. Ja lisään että mun mielestä homojen ei tulisi saada adoptio-oikeutta!
ja mehän ollaan eläimiä?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No on se luonnollista. Eläimetkin tekee sitä.
Itse asiassa ollaan. Se vaan on tässä ajan saatossa unohtunutAlkuperäinen kirjoittaja minä:ja mehän ollaan eläimiä?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No on se luonnollista. Eläimetkin tekee sitä.
Alkuperäinen kirjoittaja yäk:homon lapsi . ja inhottaa kun näenkin ,eläimet ei tietääkseni ole homoja .
Rakkaus-sanaa valitettavasti raiskataan näinä päivininä.Alkuperäinen kirjoittaja xXx:Mä sanon tähän vain sen, että mun mielestä RAKKAUS on luonnollista. Se kenen välille se syntyy ei ole mun asiani, kunhan molemmat osapuolet ovat tasa-arvoisesti suhteessa mukana.
Miettikääs nyt valopäät tätä isäsuhdettakin pari kertaa. Jos tämmöiselle punaniska homokammoiselle syntyy oikein neitimäinen ja nätti poika, joka haluaisi vaan leikkiä nukeilla, niin miettikää onkohan se huono isäsuhde syy vai seuraus.Alkuperäinen kirjoittaja minä:mun mielestä homoilla on varsin usein rikkinäinen persoona, joilla (yleensä) isäsuhde lapsuudessa vääristynyt. Ja tätä sairautta pitäisi sitten suvaita, haloo. Kuina moni teistä tuntee henk. koht. homoja? Vai oletteko peräti itse homoja?
löytyy kyllä.Alkuperäinen kirjoittaja yäk:homon lapsi . ja inhottaa kun näenkin ,eläimet ei tietääkseni ole homoja .