Homo ystävänä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mirjam
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Arvaa mitä, mirjam.
Minun hieno mieheni, komea ja fiksu, pitää uhkana parisuhteellemme erästä finninaamaista ja puolituntematonta poikaa, joka yritti iskeä minua työpaikallani, ja alkoi mailailemaan ja viestittelemään milloin milläkin tekosyyllä. Ei olisi koskaan pitänyt kertoa hänelle mitään, mutta pidin sitä lähinnä huvittavana asiana, jolle voitaisiin yhdessä hymyillä.
Tällä pojalla on joku innostus vanhempiin naisiin, ja mieheni taas jostain syystä kuvittelee, että olen vaihtamassa hänet johonkin keskenkasvuiseen nuoreen hölmöläiseen.
Joka kerta kun asia tulee esille, alkaa mieheni mököttää.
Mökötys tulee jatkumaan ilmeisesti niin kauan, kuin tämä poika on a) samassa työpaikassa b) olemassa.
Olen alkanut epäillä, että koska mustasukkaisuuden kohde on niin älytön, on mieheni varsinaisena tarkoituksena löytää syy mökötykselle, jotta saisi olla kylmäkiskoinen ja vaikeasti lähestyttävä. Akka hiljaa, sehän on miehillä se peruslähtökohta.
Olen paljon puolustellut ja koittanut vakuuttaa, mutta mikään ei auta. Nyt olen kuitenkin päässyt hänen jäljilleen.
Vielä vaarallisemmilla vesillä on ne miehet, jotka ovat mustasukkaisia homoille tai eunukeille. Voi olla varma että uhkaa ei ole, pelkoa ei siis ole eikä vaaraa vaimon haksahtamisesta, joten mies mököttää varmasti ainoastaan huvin ja urheilun vuoksi.

Elikkä siis: varokaa tyhjänpäiten mököttävät miehet. Me tiedetään jo että se on pelkkä kupla, kiinni jäitte. Jos vaimon homo mies tulee ja vie, niin silloin on kyllä mennäkseen muutenkin.

Mulla on työkaverina homo ja hän on aivan mahtava tyyppi,ihan ykkönen.Naispuoliset työkaverit on välillä tosi rasittavia ja juntteja,mut tämä mies on tosi reilu,hauska,kiltti.Sääli kun on homo,koska siinnä menettää hyvän poikaystäväkandidaatin.Heteromiehet ottaakaa homoista oppia.Vaik suurin osa ihania ovatkin(heterot siis).

Mirjam sai varmaankin toisesta ketjusta kimmokkeen aloitukslleen. Miksi laheinen homoystava voisi olla uhka parisuhteelle? No perinteisessa mielessa ei mitenkaan.

Asialla on kuitenkin toinen puoli. Ylensa ihmiset haluavat olla puolisolleen se tarkein ihminen. Ihmiset tuntevat mustasukkaisuutta, jos joku muu on yhta laheinen.

Jakamalla suurimmat salaisuutensa ja pelkonsa jonkun ulkopuolisen kanssa ylensa herattaa mustasukkaisuutta. Puhumattakaan, etta omaa kumppania verrataan johonkuhun muuhun.

Ei siina homoystavassa mitaan, mutta jos siita saadaan omaa kumppania vahatteleva vertailukohde, se kay useimpien luonteen paalle. ""Miksei sinulla ole yhtaan tyylitajua, katsoisit vahan, miten komealta XX nayttaa. Mikset sina ole yhta ymmartavainen tai mikset sina ole kiinnostunut samoista asioista kuin mina jne...""

Kukapa haluaisi tulla vertailluksi muihin? Jos etsitaan jotain vertailukohdetta, niin miten keskiverto nainen suhtautuisi, jos mies jakaisi elamansa ja vertailisi naistaan vaikkapa tuttuun lesbotyttoon tai vaikka vain siskoonsa. Ai ai ja voi voi...

Noin muuten jotkut naiset nayttavat suhtautuvan homomiehiin vahan kuin teinit poppareihin. Vastakkaista sukupuolta, joihin tunnetaan jonkinmoista ihastusta, mutta jotka ovat tavoittamattomissa. Ainakin minun yhta homokaveriani tama samaan aikaa seka imartelee, etta huvittaa.

Mihinköhän ketjuun viittaat kun sanot minun saaneeni kimmokkeen jostain? Oikeasti kimmokkeena on oikea tilanne. Minulla on jonkinlainen ystävyyssuhde homomieheen, joka on jossain määrin ihastunut minuun. Ja minä viihdyn jossain määrin hänen seurassaan. Erityisesti siksi, että hän on ""vaaraton"" mies eikä tarvitse miettiä flirttaileeko nyt liikaa ja antaako vääriä signaaleja. Heteroiden kanssa niin joutuu tekemään.

Jostain syystä olen aina pitänyt miehistä ystävinä, mutta heteroiden kanssa on väärinkäsitysten mahdollisuus liian suuri.

Epäilit myös että vertailisin jotenkin miestäni tähän homoon... hih... En ollut sitä tajunnut tehdäkään, mutta nyt kun muistutit, tein niin. Oma mieheni on tyylikkäämpi, käyttäytyy paremmin, on huomaavaisempi ja hän olisi itse asiassa vielä parempi homona kuin tämä ystäväni. Mutta oma mieheni on heteromieheksi oikea namu. :)

Joskus sitä vain unohtaa miten hyvin omat asiat on. Kerran sain siitä muistutuksen kun ystäväni näki mieheni vaihtamassa vaatteita. Ystävättäreni kysyi ihmetellen vaihtaako mieheni oma-aloitteisesti sukat joka päivä? Ja pesee hampaatkin oma-aloitteisesti joka päivä? Ja käy suihkussa joka päivä? Niin... ehkä sitä pitäisi vertailla omaa miestään useammin muihin miehiin. :)

Yhteistyössä