homoudesta...

• Viestiketjun aloittaja joplin
  • Ensimmäinen viesti
joplin
Pitäisikö rekisteröidyssä parisuhteessa eläville homo- ja lesbopareille antaa mielestäsi adoptio-oikeus?

Jos kuolisitte itse vanhempina (esim. onnettomuudessa), voisitko ajatella lapsesi adoptoitavaksi homo- tai lesbopariskunnalle?

Entä hyväksytkö lapsellesi homo- tai lesbosuhteessa elävän perhepäivähoitajan, lastentarhanopettajan, alaluokan opettajan tms.?

Toivotko omasta lapsestasi heteroa? Vai onko asialla väliä?

Uskotko, että homous olisi geeneissä?

fag hag
no voi hyvänen aika! viittiikö tähän edes vastata...

jos homous olis jotenkin opeteltua, niin mitenköhän niitä homoja sitten kasvaa heteroperheisiin?

hyväksyisittekö lastenne opettajaksi/päivähoitajaksi ruskeatukkaisen ihmisen?

Homoseksuaalisuus on aivan normaalia, eivätkä lasteni hoitajien seksuaaliset mieltymykset (kunhan ne kohdistuvat aikuisiin) kiinnosta minua. Haluan että lapseni löytäisivät jonkun jonka kanssa perustaisivat perheen ja olisivat onnellisia. Sukupuolella ei ole väliä.

amaryllis
En koskaan voisi antaa lapsiani adoptoitavaksi homo/lesboparille. Toivon että lapseni itse eivät koskaan sellaisiksi sekoaisi. Yököttää kun näkyy yliopistolla tai missä vain muualla nuoleskelevia homo/lesbopareja. On ollut oksennus usein lähellä...

Aion opettaa lapsilleni saman mitä äitini on minulle opettanut: Homous/lesbous on sairaus!

Jos itsessään sitä irstasta puolta tarpeeksi ruokkii niin pian se saakin sitten vallan. Sen jälkeen väärä tuntuu oikealta. HYI OLKOOON!! SAASTAISTA!

Kohtahan sitä pitää varmaan jo pedofiileja yms. alkaa ymärtämään...

Yhteistyössä