M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Magnificent:Muista, että homeopatia ei ole terveydenhuollon oikeusturvakeskuksen hyväksymä hoitomuoto. Eli kukaan ei vastaa siitä mitä sinulle hoidossa tapahtuu. Lisäksi homeopatian tehoa ei ole pystytty tieteellisesti todistamaan.
Jos joku on saanut avun niin hienoa, mutta älä siis ahdistu lisää jos hoito pelkää rahan hukkaan heittämistä.
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja Magnificent:Muista, että homeopatia ei ole terveydenhuollon oikeusturvakeskuksen hyväksymä hoitomuoto. Eli kukaan ei vastaa siitä mitä sinulle hoidossa tapahtuu. Lisäksi homeopatian tehoa ei ole pystytty tieteellisesti todistamaan.
Jos joku on saanut avun niin hienoa, mutta älä siis ahdistu lisää jos hoito pelkää rahan hukkaan heittämistä.
miksi noin epäilevällä kannalla?
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja Magnificent:Muista, että homeopatia ei ole terveydenhuollon oikeusturvakeskuksen hyväksymä hoitomuoto. Eli kukaan ei vastaa siitä mitä sinulle hoidossa tapahtuu. Lisäksi homeopatian tehoa ei ole pystytty tieteellisesti todistamaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja Magnificent:Muista, että homeopatia ei ole terveydenhuollon oikeusturvakeskuksen hyväksymä hoitomuoto. Eli kukaan ei vastaa siitä mitä sinulle hoidossa tapahtuu. Lisäksi homeopatian tehoa ei ole pystytty tieteellisesti todistamaan.
Miksi ei? Jos siitä ei ole mitään erityistä näyttöä/kokemusta, että olisi toimivaa, niin miksi ei epäilisi?