Homeopatia, tepsiikö ruoka-aineallergiaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Katjuska71
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Katjuska71

Vieras
Elikkä onko kellään positiivisia kokemuksia homeopatian vaikutuksesta lapsen vaikeaan ruoka-aineallergiaan tai negatiivisia?

Hieman pelottaa ja arveluttaa lähteä kokeilemaan, kun juuri mikään aine sovi pojalle, 2v, mutta oon parilta tutulta kuullut, että on auttanut heidän lapsilleen.

Mä olen saanut paljon apua erilaisiin vaivoihin homeopatiasta.
Just ruoka-aine allergioista mulla ei kuitenkaan ole kokemusta.
Apua on tullut siitepöly ja eläin-allergioihin, iskiasvaivaan, flunssaan ja jopa krapulalääkkeen löysin homeopatiasta.

Kannattaa varata aika laillistetulta homeopatilta, suosittelen.

Mentiin ensimmäisen kerran homeopaatin vastaanotolle typyn ollessa 6 kk. Vaivana oli allergiat kuten maito, muna ja viljat. Oireili ihottumalla 3 kk iästä lähtien. Tähän päivään asti ollaan kolmesti viikossa annettu neidille homeopaatin määrämiä "lääkkeitä". Nyt typy on 1 v 4 kk ja allergioitten suhteen ollaan voitolla. Maito ja muna ovat edelleen kiellettyjä mutta kaikki viljat ja yleisesti allergisoivat kuten tomaatti, omena ja selleri sopivat. Iho on ollut terve siitä lähtien, luukuunottamatta pieniä ärtyneisyyksiä ranteissa silloin tällöin, emmekä ole tarvinneet kortisoonia oikeestaan yhtään sillä homeopaatilta saimme paremman rasvan sen tilalle. En tiedä millainen tilanne olisi ollut ilman homeopatiaa mutta nyt se ainakin on hyvä. Ihon rasvailut olemme jättäneet melko vähäiseen sillä neidin iho ei kuitenkaan ollut atooppisen kuiva, vaikka allergiat siinä oireilivatkin.

Yhteistyössä