Homeopatia apuna?

No nyt jokatapauksessa hoidot on aloitettu homeopaatilla.
Kallistahan se on mutta mikäpä täällä ei maksaisi...
Ihan järkeviä juttuja se puhui.
Katsotaan nyt mitä vaikutuksia hoidoilla on vai onko mitään =)
Ajateltiin kuitenkin yrittää.
(Vauvaa odoteltu 9 kk.)
 
Marieli harmaana
Innolla ja mielenkiinnolla odotan vaikutuksia. Mä olen hoitanut mm. virtsatietulehduksia homeopaattisilla lääkkeillä ja nyt on hormonitoimintaa tasapainoittava luontaistuote Vitamore Total menossa. Aloitin sen käytön vasta alkuviikosta, mutta tuloksia odotan innolla. Meillä ei vielä yritystä kovin montaa kuukautta takana, mutta mulla oviksen ja kuukautisten väli noin viikko, joten raskautuminen ei mahdollista, vaikka kuukautiskierto suht säännöllinen. Toivon, että kirjoitat kokemuksia ja ylipäätänsä kaikki asiaan liittyvä kiinostaa eli minkänimisiä lääkkeitä (tai siis mitä "luonnontuotetta" on kyseessä) aloitti yms. Kuinka kalliiksi lääkkeet tulee kuukaudessa??
:heart: :heart: :heart: :heart: :wave: :wave: :wave:
 
Hoito aloitettiin vasta viikko sitten, ja nyt pääasiassa hoidetaan kilpirauhasen vajaa-toimintaa (joka aiheuttaa lapsettomuutta) ja myös tulehduksia.
Homeopaatti sanoi että jos kropassa on tulehduksia niin ne vaikuttaa siihen että vauvaa ei saada alulle.
Lääkkeet maksoi vajaa 100e. en tiedä kuinka kauan ne kestää, mutta homeopaatti oli toiveikas ja sanoi että välttämättä muuta lääkitystä ei tarvita.
Toivoa siis on =)
Tsemppiä teillekkin :hug:
 
Marieli harmaana
Kiitos vastauksesta! Olisin iloinen, jos tulet ilmoittelemaan tässä lähikuukausina tänne, että onko homeopatiasta ollut apua. Itse niin uskon noihin tuotteisiin, mutta toki ymmärrän, että varmaan toisilla auttaa toisilla ei.. riippuen mistä lapsettomuus johtuu. Positiiviset kokemukset kannustaa varmaan muitakin kokeilemaan. Meillä yritystä niin vähän takana, että tyydyn vielä käyttämään noita vasta aloittamiani luontaistuotteita. Toivon teille onnea.
:heart: :heart: :heart:
 
Aniir70
Takana kaksi epäonnistunutta inssiä ja huomenna aika homeopaatille. Meillä syytä lapsettomuuteen ei ole löytynyt, nyt kokeilen sitten tätä :) Miehelläni on lapsia edellisestä suhteesta, joten simpat on ok (siltikin spermakin tutkittiin) ja se selittämätön vika löytynee meikäläisestä. Joulukuussa on varmaankin sitten kolmas ja vika inssi.
 
Se voi olla jostain aivan pienestä kiinni.
Homeopatiaa voi käyttää tosiaan ihan täydentämään koululääketiedettä.
Ajattelin itsekkin että onpahan tämäkin juttu sitten kokeiltu, niin ei tarvi jäädä jossittelemaan.
Mutta toivo elää =)
Menkat pitäis alkaa viikon päästä tiistaina... Toivottavasti ei ala B)
Vaikka ei niitä tuloksia vissin vielä pitäisikään kuulua, mutta aina voi toivoa!

Onnea yritykseen :hug:
 
Onko teidän lääkkeet olleet nestemäisiä vai pillerin muruja?
Mulla litku joka piti tehdä itse ja aika hassulta vaikuttaa.
Laitat 1 rkl litkua veteen, siitä 1 tl nassuun ja loput viemäriin.

Toimiikohan nämä jos ei usko siihen? Sanoin miehelleni, että tuutko paukuttaa rumpuja kun minä teen taikoja B)

No, ei tämä ota jos ei annakkaan!
 
Mulla on pillereitä jotka sulatetaan kielen alla ja sitten jotain tippoja jota laitetaan vesilasiin ja juodaan sitten kaikki.
Saas nähdä miten käy...
Meillä myös miehellä lääkkeet homeopaatilta koska näin suuremmat mahdollisuudet jos kummallakaan ei olis mitään "vikaa".
Viikon päästä maanantaina taas jännitetään :)
 
vaimoperhonen
Katsopa sivuilta www.homeopaatit.org
Sieltä löytyy kunnittain laillistettuja homeopaatteja. Ei siis kannata mennä kenelle tahansa vaan katsoa, että homeoppaatti on laillistettu, koulut käynyt ja kuuluu suomen homeopaattiliittoon (niinkuin kaikki em. sivulla olevat käsittääkseni).

 

Yhteistyössä