Home pois?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja povia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ostamalla uudet vaunut

Miten ihan oikeesti on mahdollista, et joku vielä tänä päivänä säilyttää vaunuja kylmässä ja kosteassa ja sit ihmettelee, et millä saa homeen pois? Luulisi nyt maalaisjärjen sanovan, et jos vaunuja pitää jatkuvasti ulkona tai kylmässä ja kosteassa varastossa, niin tottakai ne menee pilalle. Me pidettiin vaunut aina sisällä, vaikka tilaa veivät törkeästi. Jossain vaiheessa pidettiin vain kangasosat sisällä ja runko varastossa, kun ei muuten mahtunut.
 
Uskon että vois vaikka saadakin jollain konstilla pois, mutta miten?
Mulla homeen hajua yhdessä vaatteessa, ajattelin piimässä liottaa.
Yritä saada selville onko konstia olemassa!
 
Yks vaihtoehto kokeilla, on liottaa piimässä yön yli ja sen jälkeen pestä.

Vaaleasta voi saada homevärjäymät pois kloritella, mutta sitä nyt ei kannata värilliseen/tumman kokeilla.

Homeenpoistoaineet on aika hyödyttämiä.

Hajua voi koittaa poistaa etikkaseoksessa liottamisella.



Muoks. Jos kyse on umpivaunuista eikä avorattaista, niin en välttämättä ottais niitä kyllä käyttöön vaihtamatta kangasosia.
 

Similar threads

V
Viestiä
1
Luettu
185
V
V
Viestiä
2
Luettu
324
M
V
Viestiä
2
Luettu
475
A
M
Viestiä
3
Luettu
406
V

Yhteistyössä