ostamalla uudet vaunut
Miten ihan oikeesti on mahdollista, et joku vielä tänä päivänä säilyttää vaunuja kylmässä ja kosteassa ja sit ihmettelee, et millä saa homeen pois? Luulisi nyt maalaisjärjen sanovan, et jos vaunuja pitää jatkuvasti ulkona tai kylmässä ja kosteassa varastossa, niin tottakai ne menee pilalle. Me pidettiin vaunut aina sisällä, vaikka tilaa veivät törkeästi. Jossain vaiheessa pidettiin vain kangasosat sisällä ja runko varastossa, kun ei muuten mahtunut.