Hoitovapaan jatkamisesta ja töissäkäynti siinä välissä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mamma

Vieras
Ajattelin jatkaa hoitovapaata siihen asti nuorin täyttää 3v, mutta mielessä kävi, että olisi kuukauden siinä välissä töissä ( lähinnä siksi, että maksaisivat jemmassa olevat lp-rahat pois ), siis voinko ilmoittaa töihin, että tulen kuukaudeksi töihin ja jatkan hoitovapaatani?

Oletko töihin ilmoittanut, että mihin asti olet hoitovapaalla? Jos olet sinne jo ilmoittanut, että siihen asti, kun lapsi täyttää 3v, ei heidän tarvitse sua töihin kuukaudeksi ottaa.

Hoitovapaata voi kerran jatkaa. Joten voithan sä ilmoittaa, että palaat kesäkuussa töihin kuukaudeksi ja jatkat taas hoitovapaalla. Muistat vaan 2kk aikaisemmin asiasta ilmoittaa!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
näin mietin asiaa itsekin, eli menen töihin normaalisti kesäkuun alussa, mutta ilmoitan jo toukokuun alussa, siis että jään hoitovapaalle taas 1.7 alkaen...

Tosi reilua peliä sijaiselle ja työporukalle :headwall:

eikö ookki, mutta olisivat maksaneet lp-rahat silloin kun pyysin. Sanoivat, että saan ne vasta kun tulen töihin....

mutta jos toi on laillista miksei niin voi tehdä.....

Kertoisitteko hyvät immeiset voiko toimia samalla tavalla kun olen nyt työttömänä. Jos ja kun pääsen töihin niin voinko jossain vaiheessa vaan jäädä sitten kodinhoitotuelle, siis ennen kuin lapsi täyttää kolme?

eikö ookki, mutta olisivat maksaneet lp-rahat silloin kun pyysin. Sanoivat, että saan ne vasta kun tulen töihin....

mutta jos toi on laillista miksei niin voi tehdä.....

On se kumma jos lomaltapaluurahat maksetaan vasta kun palaa töihin ;) :o :laugh:

näin mietin asiaa itsekin, eli menen töihin normaalisti kesäkuun alussa, mutta ilmoitan jo toukokuun alussa, siis että jään hoitovapaalle taas 1.7 alkaen...

Sitten vaan teet näin ja ihmettelet hoitovapaan jälkeen vastaanoton koleutta ja työilmapiiriä... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja jos:
Kertoisitteko hyvät immeiset voiko toimia samalla tavalla kun olen nyt työttömänä. Jos ja kun pääsen töihin niin voinko jossain vaiheessa vaan jäädä sitten kodinhoitotuelle, siis ennen kuin lapsi täyttää kolme?

Uskoisin että voit

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Sitten vaan teet näin ja ihmettelet hoitovapaan jälkeen vastaanoton koleutta ja työilmapiiriä... :whistle:

ei ole mitään uutta mun työpaikalla...siellä "vihataan" perheellisiä nuoria äitejä...

ei ole mitään uutta mun työpaikalla...siellä "vihataan" perheellisiä nuoria äitejä...

Anteeksi jo etukäteen, mutta jos kaikki toimii kuten itse suunnittelet, osa voi olla itseaiheutettuakin :ashamed:

Mutta jos järjestely sopii sinulle niin go for it :)

Alkuperäinen kirjoittaja jos:

Uskoisin että voit

Pamissa ainakin on 6 kk töissä ennekuin on oikeutettu hoitovapaaseen, juuri sen takia ettei uusi työntekijä jää heti hoitovapaalle.

Pistä ukkosi kotiin puoleksi vuodeksi ja tee vähän pienempi rupeama kerralla. Tossa ei oo hirveästi järkeä---

Yhteistyössä