Hoitovapaa ja uusi työ

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

taustalla

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
63 720
9
36
Tietääkö ketään tällaisesta asiasta kun olen hoitovapaalla vakityöstäni,mutta nyt haen uutta työtä ja olen hakenut hoitovapaata ensi helmikuuhun asti vakityöstäni,niin voinko aloittaa työt toisessa paikassa ja sanoa itseni irti vasta ensivuonna vanhasta työpaikasta ja onko tällainen järjestely edes sallittua...lähinnä ajattelin niin että sanoisin itseni irti koeajan jälkeen.Tää on nyt tosi sekavaa mutta toivottavasti joku ymmärsi yskän B) Kiitokset!

Sinulla on velvollisuus kertoa nykyiselle työnantajalle sivutoimista ( tutki työehtosopimus). Jos työnantajasi ei hyväksy sitä, joudut tietenkin sanomaan itsesi, jos päätät ottaa uuden työn vastaan.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.02.2007 klo 13:14 vieras kirjoitti:
Tietääkö ketään tällaisesta asiasta kun olen hoitovapaalla vakityöstäni,mutta nyt haen uutta työtä ja olen hakenut hoitovapaata ensi helmikuuhun asti vakityöstäni,niin voinko aloittaa työt toisessa paikassa ja sanoa itseni irti vasta ensivuonna vanhasta työpaikasta ja onko tällainen järjestely edes sallittua...lähinnä ajattelin niin että sanoisin itseni irti koeajan jälkeen.Tää on nyt tosi sekavaa mutta toivottavasti joku ymmärsi yskän B) Kiitokset!

kiinnostaa minuakin. Tule sitten kertomaan, jos selvität asiaa tarkemmin.