Mitä tehdä, kun kolmevuotias kieltäytyy menemästä hoitoon? Syksyllä aloitettiin hoitopaikassa ja kavereita on samanikäisiä. Yksi täti on kummallinen, mielestäni itsekeskeinen, vaihdevuosivainen, pätemisentarpeessa kovasti oleva, josta poika, enkä minä tykkää. Mutta en ole tykkäämisen puutetta näyttänyt pojalle. Epäilen tämän tädin käytöstä poikaa kohtaan. Olen muilta kysellyt kyllästymiseen saakka, mikä siellä mättää, mutta ei kuulemma mikään. Henkilökunta siellä on vaihtunut taajaan, sijaisia tulee koko ajan lisää, eli tätejä siellä on mielestäni liikaakin.
Poika on vahvatahtoinen, olen kysynyt mikä mättää nyt, mutta selvää vastausta en ole saanut. Ulosanti pojalla ei ole mitenkään hyvä.
Ongelma vain tuntuu pahentuvan aamu aamulta, takertuu minuun ja ryhtyy itkemään. En luota tätien puheisiin, tiedän että näillä on se ongelma, ettei kerrota että meillä on mikään vinossa, jottei äiti huolestu.
Poika on vahvatahtoinen, olen kysynyt mikä mättää nyt, mutta selvää vastausta en ole saanut. Ulosanti pojalla ei ole mitenkään hyvä.
Ongelma vain tuntuu pahentuvan aamu aamulta, takertuu minuun ja ryhtyy itkemään. En luota tätien puheisiin, tiedän että näillä on se ongelma, ettei kerrota että meillä on mikään vinossa, jottei äiti huolestu.