Hoitolisästä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hannamaria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mun mielestä ei ne vaikuta, koska mekin saatiin. Jossain luki, että ne tulot huomioidaan, jotka vaikuttaisi päivähoitomaksuihinkin. En nyt löydä sitä päätöstä mistään, mutta ei siinä ollut kyllä muuta kuin miehen tulot huomioitu...

Alkuperäinen kirjoittaja jees:
mulle sanottiin että palkat. kannattaa kokeilla.

Ok. No ei siinä mitään menetä jos kokeilee. Mietin vaan kun on justiin siinä hilkulla että joku kk vois palkkojen perusteella saada jotain, toisinaan ei. Niin lasketaanko siihen vain vuosiansio vai joka kk erikseen?

Eli esimerkki: raja on vaikka 1000e/kk. Saat tammikuussa 1100e, helmikuussa 900e. Saako tuolloin tukea vain helmikuusta, vaiko molemmista kun ovat rajalla ja vuositulot helmikuuhun mennessä sen 2000e?

Alkuperäinen kirjoittaja xx:
mun mielestä ei ne vaikuta, koska mekin saatiin. Jossain luki, että ne tulot huomioidaan, jotka vaikuttaisi päivähoitomaksuihinkin. En nyt löydä sitä päätöstä mistään, mutta ei siinä ollut kyllä muuta kuin miehen tulot huomioitu...

Niin no kht ei voi päivähoitomaksuihin vaikuttaa koska sitähän ei saa jos lapsi on tarhassa...

Jos tulot vaihtelee ne tekee palkkanauhasta "vuositulon" ja jakaa sen koko vuodelle.Muistaakseni.voin olla väärässäkin.
Ei sitä makseta niin että jossain kuussa saat,jossain et.

Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
Alkuperäinen kirjoittaja xx:

Niin no kht ei voi päivähoitomaksuihin vaikuttaa koska sitähän ei saa jos lapsi on tarhassa...

Niin jos on kunnallisessa hoitopaikassa.

Yhteistyössä