Hoitolisästä ja tuloista?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Hain kodinhoidontuen hoitolisää ja tulorajat ovat aika lähellä maksimia.. Kysyisinkin, että lasketaanko tuo kodinhoidontuki myös minulle tuloksi? entäs lapsilisät eikai sentään niitä?

 

Yhteistyössä