T
"tuulia"
Vieras
Katson aina silloin tällöin 4,5-vuotiaan pienen tytön perään vanhempien käydessä asioilla tms. Nyt lapsi oli kotona sanonut että "Tuulia kiusaa". Kuulin tästä kiertokautta kun ihmettelin, miksi lapsen vanhemmat eivät ole enää aikoihin ottaneet yhteyttä tai tuoneet lasta hoitoon. Olen tosi surullinen. Tykkäsin hirveästi lapsen kyläilyistä, jotka oli kivaa vaihtelua uraihmisen harmaaseen arkeen.
Olen miettinyt pääni puhki minkä asian tai tilanteen lapsi on mieltänyt kiusaamiseksi. Olenko tietämättäni tehnyt jotain sellaista? Lapsi näytti aina viihtyvän niin hyvin ja tuli minusta mielellään hoitoon. Harmittaa etten voi oikein puolustautua tai kysyä asiasta, koska vanhemmat eivät minulle siitä mitään sanoneet. Todella kurja tilanne
Olen miettinyt pääni puhki minkä asian tai tilanteen lapsi on mieltänyt kiusaamiseksi. Olenko tietämättäni tehnyt jotain sellaista? Lapsi näytti aina viihtyvän niin hyvin ja tuli minusta mielellään hoitoon. Harmittaa etten voi oikein puolustautua tai kysyä asiasta, koska vanhemmat eivät minulle siitä mitään sanoneet. Todella kurja tilanne