Hoitoihin/tutkimuksiin ensikertalaisena alkuvuodesta 2011

Tervetuloa mukaan jakamaan iloa ja surua vauvakuumesta, tutkimuksista (ja tuloksista!?) ja toivosta saada oma pikkuinen käärö avuin tai ilman :heart:



***Kuumeilijat***

Nyppy 35v...........esikoinen haaveissa....ilman ehkäisyä vuodesta '07
- Käytössä metut, 1.ivf 11/11.
Miipeli................................. ................Yritystä 12/08 asti
- Ei vielä hoitoihin/tutkimuksiin.
Melargia 26v.....esikoinen haaveissa...............yritys aloitettu 8/09
- OI+inssi
t84 27v..................................... .........Reilu 2v "kunnon" yritystä.
-Tutkimuksiin menossa
Helinä*** 27v..................................... Yritysaika 1,5v
- Tutkimukset
83yrittäjä 27v..................................... .Yritys aloitettu 4/2009
- Clomit, 3. inssi, syksyllä ivf(?)
Hopeainen............................... ............Yritystä noin 2,5v
- Tutkimukset, terolut, kilpirauhasen vajaatoiminta
Rowan79, 31 v................esikoinen haaveissa.........yritystä 9/09
- aiemmin 3 x IUI (negat) ja femarit, 1. ICSI 10/2011 (1 alkio -> nega), 2. ICSI alkuvuodesta 2012
Pinkku-84, 27v................esikoinen haaveissa........yritystä 08/09
- tutkimukset, 2. IUI (08/11,09/11)......
-nasu- ..........................
LoveStreet ..........................esikoisen yritys alkanut 4/2009
- Lääkkeenä thyroxin, tauolla toistaiseksi.
Tillu79, 32v...............................esikoisen yritystä n.3v
- käytössä menopur, pregnyl, lugesteron, mini disperin, kilpirauhasen vajaatoimintaan thyroksin. 1. IUI (08/11), 1.ICSI (09/11)
Kultapuro, 29v.....esikoinen haaveissa............yritystä 7/2010
- Käytössä femarit
odotusta odottava, 23v.....esikoinen haaveissa....yritystä 5,5v
- 1. IUI (09/11)
Lumileopardi, 31v....esikoinen haaveissa.....yritys aloitettu 9/09,
- Clomit 6kk kokeiltu, 1.IVF (09/11)
Idylli....................esikoinen haaveissa.....yv2



:heart:***Plussanneet***:heart:

(nimi/hoito/monesko/yritysaika/laskettuaika)

Thaikatti.....1.ivf/icsi...1.....??.......09.11.2011
Isla79.........1.ivf........1.....??.......29.11.2011
Kapybara.....Luomu ...1.....??.......21.01.2012
Imoen.........Luomu....2.....yv 3.....13.03.2012
Viola30.......clomit.....2......yv 2.....05.03.2012
Tunturihilla...Luomu...1......yv 2....12.03.2011
H.o.p.e........??..........1......??.......LA
Babies.........metut...1.....yv 2.......LA 27.04.2012



:flower::heart:***Syntyneet***:heart::flower:

Thaikatti.............24.10.2011................tyttö
 
Viimeksi muokattu:
Nyppy, kai siulla on seurantaultrat, missä katotaan solujen kasvua..? Antaa vähän osviittaa siitä, mitä punktiossa edessä. Meillähän siis kävi niin, että ei saatu kuin se 6 follia ja niistäkin vain kolmessa oli solu sisällä. Toivottavasti teille käy paremmin :). Mulla on nyt onneks olo jo vähän helpottanut, kun on saatu miehen kanssa juteltua. Päätöstä siitä, menenkö suunnittelukäynnille jo ennen joulua, ei oo vielä tehty. Antaa nyt pölyn laskeutua ensin vähän aikaa. Toivottavasti päätös on sit kuitenkin myönteinen, helpottais vielä enemmän...
 
Rowan onpa tosi mukava kuulla, että mieli on jo vähän parempi :hug: Vielähän teillä on tässä hetki aikaa hengähtää, keskustella ja antaa pölyn laskeutua. Voimia :heart::kiss:

OmaaPinkeääNapaa: Ultra takana ja aika shokkiuutisia. Folleja niin paljon, ettei voinut laskea ja limistä ei päässy näkee ollenkaa. Käskettiin valmistautua heti siihen, ettei tuoresiirtoa tule. Valitettavasti tuo follimäärä ei tarkoita, että soluja olisi myös paljon... mahtavat olla heikkolaatuisia. Taas vaan odotetaan...

Jotenkin ei huvittais piikittää enää yhtään :headwall:

Onkohan tässä ketjussa enää edes muita?! :D

Miten Tillun PASsi? Tai Pinkun loppukierto? Miten Idylli jaksaa? Voimia :hug:

Äideille halauksia :hug: :)
 
Tietääkö kukaan tuosta, kun folleja tulee Paljon? Onko kuullut tai tietääkö linkkiä? Tietysti kiinnostaa se, paljonko soluja voi saada.. kuullut olen yhdestä tapauksesta jenkeissä, kun folleja oli varmaa 40 ja kunnon soluja siirtoon selvisi vain yksi.
Olisin kiitollinen tiedonmuruista... yritin itse etsiä, mut en löytänyt. Oman kohtalonihan tiedän kohtapuoliin, mutta olis kiva kuulla silti...

Pinon ulkopuolelta?
 
Nyppy: tuolla suomi24 puolella lapsettomuus osio ja TYKS 3, jollakin kehitty 50 munarakkulaa joista 27 solullista ja 6 hedelmöittyi hyvin.

TYKS 3 - Lapsettomuus - Suomi24

tuossa vielä linkki, olen alkanut myös sinne juttelee kun ollaan samassa paikassa tekemässä hoitoja =)

ps. täällä ei mitään ihmeellistä oo tapahtunu.

pps. Tänään tuli naapurilta ilmoitus että heille on syntynyt pienen pieni tyttö klo.7 aikaa aamusta :)

Nyt voin jo sanoa että ihanaa, vaikka alussa sitä harmittelin.... enään ei harmita eikä itketä.
 
Viimeksi muokattu:
KIITOS paljon Pinkku! =) Lohduttavaa luettavaa, tosin tuossaki tapauksessa se hyperi iski punktion jälkeen, eikä tuoresiirtoon päästy : / Kurjaa. Olis ollu kiva tietää, onks tällä henkilöllä paljon ikää ja mikähän lääkitys oli, en ainakaa pongannu tekstistä (voin olla myös sokea). Tässä iässä tällasta ei kuulemma pitäis sattua ja lääkehän tiputettiin nyt minimiin. Hengissä varmaan selvitään, mut harmittaa, jos ei siihen tuoresiirtoon pääse :ashamed: (paremmat mahkut onnistua ku PASsissa).
Onnea naapureille pienestä =) Hyvä että sullakin parempi mieli asian suhteen.
Älä nyt täältä katoa silti kokonaan! Mua ainakin kiinnostaa kans mitä teille kuuluu ja koska se odotettu plussa tulee =) Jaksuja ja plussatuulia :hug:
 
Ehheeette te pääse musta niin helposti :D en mä mihinkään lähe, mä lueskelen näitä jokapäivä, joko on tullu uusia kommentteja. Kirjoittelen taas kun jotain asiaa tulee ;)

Nyppy: :hug:

Mä käyn myös tuolla tyksin puolella lukemassa.
 
tsempittelen täältä kaikille pitkästä aikaa:heart: täällä vaan on niin kamalasti hommaa alkavan yrityksen kanssa ja remontissa ja hemoglobiinit alle 100 jo pidemmän aikaa ollut niin oon ihan naattipoikki enkä jaksa mitään noiden lisäksi.

tunturihilla 23+2
 
No niin nyt on sit kp1, alko menkat sitten 4 päivää liian aikasin ja kierto tippu 27...voi ny pylly. :headwall:

Tänään taas lääkärille soitto ja viimeinen Clomikierros alkakoot.

edit. klo: 12.43 Sain lääkärin kiinni ja ilmoitti että vika inssi tehdään, sitten aletaan miettimään muita keinoja, alkoi pikkasen jännittää kun en oo piikkien ystävä jos joudun piikittää itteäni.

Onko teille ollu keskustelua vikan inssin jälkeen jatkotoimituksista vai seuranta ultrassa jo?

noh, alku vuodesta sitten järeämmät keinot käyttöön jos ei muuta.
 
Viimeksi muokattu:
Joku oli kysellyt mitä idyllille kuuluu. Oon pitänyt palstataukoa, kun tuntuu, etten silloin heti keskenmenon jälkeen sairaslomalla muuta tehnytkään kuin hengannut netissä ja itkettänyt itseäni lukemalla uudestaan ja uudestaan samoja surkeita kohtaloita tai keskenmeno- ja lapsettomuustarinoita. Tuli sellainen fiilis, että nyt en pariin viikkoon avaakaan tätä sivustoa. Hengissä siis ollaan ja mieli jo parempi. Huomenna verikokeet, että näkee onko raskaushormoni poistunut. Joulutauon jälkeen aloitetaan clomit.

Lueskelen paremmalla ajalla mitä teille kaikille on tapahtunut/mitä kuuluu.
Nypylle tsemppiä hoitoihin ja Rowanille voimia ja Pinkulle myös!
Ja kaikille :hug:
 
Marraskuinen tervehdys kaikille ketjulaisille:wave:
Paljon halauksia ja onnitteluita plussanneille:hug: Ihania uutisia! Suurella sydämellä halauksia ja pahoitteluni heille joiden raskaus ei toiveista huolimatta edennyt:heart: Sydämessäni toivon teille kaikille voimia suruunne.

Jos sitten muutamalla sanalla omia kuulumisia laitan, kun niitä lupasin tulla kertomaan.

Meille syntyi kaksi vkoa ennen laskettua aikaa terve ja suloinen Nyyti tyttönen 24.10.2011 klo.19.06 painoa 3120g ja pituutta 49cm. Synnytys kesti kaikkinensa 36 tuntia ja lopulta jouduttiin päätymään sektioon.
Koko synnytyksen ajan vauva ja minä voimme hyvin. Sektioon päädyttiin, koska kaikesta lääkkeellisestä yrityksestä huolimatta minulla ei tullut kunnon supistuksia ja viimeistä senttiä ei saatu aukeamaan ja kohdun ns. kielekkeet olivat vauvan pään tiellä.

Sektio sujui tietysti kivuttomasti ja sanoisinko himpun verran nopeammin kuin tuo synnytys:p

Sairaalassa olimme koko perhe perhehuoneessa viisi päivää. Olimme onnekkaita, että saimme perhehuoneen. Mieheni oli suurena apuna vauvan hoidossa, kun tuon leikkauksen jälkeen kaksi ekaa päivää olin melko kipeä, mutta sitten kivut helpottivat melko nopeasti.

Nyt olemme olleet kotona kolme viikkoa ja ensi vkon maanantaina Nyyti on jo kuukauden ikäinen:)

Aika täällä kotona menee liian nopeasti, päivät kuluvat pientä ihmettä tuijotellessa.Katsetta on melko vaikea ottaa pois sileiltä poskilta ja puolukka suulta:heart:

Nyyti syö hyvin ja nukkuu hyvin.Olemmekin puhuneet miehen kanssa, että olemme siunattuja ja onnellisia, että esikoisemme on tyytyväinen vauva. Se antaa meille vanhemmuuden harjoittelijoille paljon mielenrauhaa=)

Tälläistä tänne meille kuuluu näin marraskuussa, odottelemme talvea ja uusia erilaisia tunteita, kokemuksia ja haaveita tulevaisuudessa. Näin kuuluu ollakkin tällä kertaa:heart:

Toivotan teille kaikille hyvää jatkoa, paljon voimia ja suojelusenkeleiden halauksia kaikkiin elämänne koitoksiin:heart: Jaksakaa unelmoida ja toivoa vaikeinakin aikoina:heart:


Me isäsi kanssa seisottiin käsi kädessä tässä, ja juteltiin
ihan hiljaksiin "no nyt se on elämässä".

Sinä olit ihan pikkuinen ehkä viikon vanha vasta.
Minä sanoin: "Pilvi kukkasten kai ympäröi tätä lasta."

Ja perhoset, lintuset untuvapäät tuntuu lentävän
korin yllä. Isä kysyi: "Näkyjäkös sinä näät ?"
Ja minä: "No ihmeitä kyllä".

Sinä olit se ihme tietysti, vaikka poruun
puhkesitkin. Imit minusta maitoa nälkääsi,
minä ilosta nauroin ja itkin.

"Sill on ripsissä tähden säkenet"
Isäs naurahti ja keksi: "sen varpaat on
puolukan raakileet" ja hän puki sinut puhtoiseksi.

Sinä nukuit. Oli talo hiljainen.
Löi kolmisin sydämemme.
"Tästä tulee kai hyvä ihminen"
me puhuttiin toisillemme.

-Kaarina Helakisa-


Halauksin Thaikatti & Nyyti
 
Heippa kaikille. PAS meni perseelleen, kun ovis oli ollut jo kp11. Tein ovistestejä kp9 alkaen 2 kertaa päivässä ja silti en plussaa saanut. Kp 14 menin sitten ultraan, jossa tämä sitten paljastui eikä passia alettu ees yrittämään. Kyllä taas V....ui rankasti muutama päiväm kun taas meni kuukausi ihan hukkaan.
Sain eilen reseptit tulevaa kiertoa varten elikkäs lääkkeelistä Pas:sia yritetään. Kp 1 pitää aloittaa Estradot laastarit ja kp 12 ultrataan limis + minkä kokoinen on johtofolli. Sit suunnitellaan mahdollista siirtopäivää. Laskeskelin tässä, et mahdollisesti voisi olla jouluaattona hyvä aika testete, jos nyt ajoitukset menee kohilleen. tulee sit joko maailman paras joululahja tai sit suurin v....us.
Kp17 menossa ja HITAASTI matelee aika taas täti punaista ootellessa. Jos jollakin on pyörimässä nurkissa, niin vois laittaa tänne meille ja vähän äkkiä..
 
Thaikatti, sylin täydeltä ONNEA teidän perheelle :heart::hug: :flower: Aivan mahtava oli saada hienoja uutisia ja onnenkyyneleitä teidän puolesta vuodattaa :heart: Ei ole oikein edes sanoja kertomaan, miten onnellinen teidän puolesta olen =) Aika varmasti kuluu pientä tytärtä katsellessa, mutta toivottavasti käyt silti välillä ehtiessäsi kertomassa Nyytin elämään opettelusta :heart:
Oikein rauhallista ja leppoisaa joulun odotusta koko perheelle ja Prinsessalle suukko ja halaus :kiss:


Tillu pahoittelut teille :( Toivottavasti pääsette uuteen kiertoon pian! Voima:hug:
 
  • Tykkää
Reactions: Thaikatti
Thaikatti Paljon paljon onnea pienestä nyytistä! Aivan mahtavaa! :hug:

Ja tillulle tsemppiä! Todella kurja tilanne, miten se ovis voikin sillä lailla livahtaa testeistä ohi. Toivottavasti seuraavassa kierrossa on parempi tuuri, vaikkei se varmaan juuri nyt mitään lohdutakaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Thaikatti
Päivitystä omaan pulleaan napaan :p Kaikki yli 40 pientä pampulaa voivat hyvin, kooltaan ovat nyt keskiarvon mukaan 18millisiä ja olo sen mukainen. Puregon loppui eilen ja tänää loppuu sumut, Pregnyl illalla ja punktio kai maanantaina. Lääkärin arvio, että mikäli saadaan edes 4-5 kunnollista solua, niin hyvä. Aika hurjaa :headwall:
 
  • Tykkää
Reactions: Pinkku-84 ja Idylli
Tervetuloa mukaan jakamaan iloa ja surua vauvakuumesta, tutkimuksista (ja tuloksista!?) ja toivosta saada oma pikkuinen käärö avuin tai ilman :heart:



***Kuumeilijat***

Nyppy 35v...........esikoinen haaveissa....ilman ehkäisyä vuodesta '07
- Käytössä metut, 1.ivf 11/11.
Miipeli................................. ................Yritystä 12/08 asti
- Ei vielä hoitoihin/tutkimuksiin.
Melargia 26v.....esikoinen haaveissa...............yritys aloitettu 8/09
- OI+inssi
t84 27v..................................... .........Reilu 2v "kunnon" yritystä.
-Tutkimuksiin menossa
Helinä*** 27v..................................... Yritysaika 1,5v
- Tutkimukset
83yrittäjä 27v..................................... .Yritys aloitettu 4/2009
- Clomit, 3. inssi, syksyllä ivf(?)
Hopeainen............................... ............Yritystä noin 2,5v
- Tutkimukset, terolut, kilpirauhasen vajaatoiminta
Rowan79, 31 v................esikoinen haaveissa.........yritystä 9/09
- aiemmin 3 x IUI (negat) ja femarit, 1. ICSI 10/2011 (1 alkio -> nega), 2. ICSI alkuvuodesta 2012
Pinkku-84, 27v................esikoinen haaveissa........yritystä 08/09
- tutkimukset, 2. IUI (08/11,09/11)......
-nasu- ..........................
LoveStreet ..........................esikoisen yritys alkanut 4/2009
- Lääkkeenä thyroxin, tauolla toistaiseksi.
Tillu79, 32v...............................esikoisen yritystä n.3v
- käytössä menopur, pregnyl, lugesteron, mini disperin, kilpirauhasen vajaatoimintaan thyroksin. 1. IUI (08/11), 1.ICSI (09/11)
Kultapuro, 29v.....esikoinen haaveissa............yritystä 7/2010
- Käytössä femarit
odotusta odottava, 23v.....esikoinen haaveissa....yritystä 5,5v
- 1. IUI (09/11)
Lumileopardi, 31v....esikoinen haaveissa.....yritys aloitettu 9/09,
- Clomit 6kk kokeiltu, 1.IVF (09/11)
Idylli....................esikoinen haaveissa.....yv2



:heart:***Plussanneet***:heart:

(nimi/hoito/monesko/yritysaika/laskettuaika)

Thaikatti.....1.ivf/icsi...1.....??.......09.11.2011
Isla79.........1.ivf........1.....??.......29.11.2011
Kapybara.....Luomu ...1.....??.......21.01.2012
Imoen.........Luomu....2.....yv 3.....13.03.2012
Viola30.......clomit.....2......yv 2.....05.03.2012
Tunturihilla...Luomu...1......yv 2....12.03.2011
H.o.p.e........??..........1......??.......LA
Babies.........metut...1.....yv 2.......LA 27.04.2012



:flower::heart:***Syntyneet***:heart::flower:

Thaikatti..........24.10.2011...........tyttö
 
Hei :wave:
Ihan pikaiseen vain nyt. Punktio ohi ja hyvin meni, kaks kertaa pyysin lisää lääkettä.
Osa folleista jäi, kun olivat siellä jossai takana ja miehen mukaan jotai isojakin (joissa ehkä olis ollu solu), folleja oli kutakuinki se 50 (kukaan ei niitä tarkkaan laskenu) ja soluja saatiin 24. Tuoresiirtoa ei ilmeisesti tehdä (itku melkein pääsi kun kuulin). Huomenna kuulen onko hedelmöitys onnistunut ja aion tehdä kaikkeni, että siirto silti tehtäis :ashamed: (mikäli olo hyvä). Me joudutaan PASsia odottaan helmikuulle muuten! :headwall: Keskiviikkona verikokeisiin ja kontrolliin. Mies sanoi et munikset oli näyttäny ihan "hämähäkinseitiltä", sillei olivat olleet täynnä isoja soluja.
Kysyä saa jos jotai tulee jollekki mieleen.
Yksi etappi takana taas :)

Mukavaa viikkoa kaikille ja plussatuulia! :)


Muoks. 22.11 kypsiä ja hedelmöittyneitä soluja 19kpl
 
Viimeksi muokattu:
Moikka kaikille! Nyt jos vihdoin aktivoituisin taas kirjoittelemaan tänne, kun hoidot ovat taas alkaneet.. Olin tosiaan tänään ekaa kertaa julkisella puolella vastaanotolla ja täytyy sanoa, että olin tosi positiivisesti yllättynyt. Mua jännitti jostain syystä tosi paljon sinne meno ja olin lueskellut niin paljon juttuja siitä, kuinka siellä saisi huonoa palvelua ja kuinka hitaasti siellä asiat etenevät. Päin vastoin sanon minä! Heti alussa istuttiin alas ja käytiin perusteellisesti hoitohistoria läpi. Mulle selitettiin asioita rauhallisesti, mua kuunneltiin ja yhdessä mietittiin tulevaisuuden hoitoja johdonmukaisesti ja selkeästi. Samalta istumalta tehtiin myös aukiolotutkimus, jota ei vielä yksityisellä oltu tehty sekä ultrattiin follien kehittymistä. Mukaan annettiin esitteitä ja oppaita, joita en ole yksityisellä puolella nähnytkään. Rupesin jo miettimään, että miks ihmeessä me alun perin ollaan menty yksityiselle puolelle tuhlaamaan rahojamme, kun julkisella puolella on asiat näin hyvin. Ja pelkällä poliklinikkamaksulla kaikki tuo :)

Meillä on nyt suunnitelma sellainen, että pari kiertoa yritetään vielä femareilla ja jos ne ei tepsi niin sitten piikitystä ja IVF ehkä n. 3kk:n päästä. Vaikka mitään takeita onnistumisesta ei olekaan, niin toiveet ovat taas korkealla ja huomaan jo nyt ekan käynnin jälkeen (meillä siis oli kesäkuusta saakka taukoa hoidoista) että taas alkaa maailma pyöriä tämän vauvan "tekemisen" ympärillä. Ja siksi varmaan tuo puolen vuoden tauko teki todella hyvää - sai keskittyä vähän muuhunkin elämään.

Mutta eiköhän tästä selvitä - kiva kun te ootte täällä ja helpottaa niin kun pääsee yhdessä purkamaan iloja ja suruja! Halit!
 
Nyppy Selviääkö ke tehdäänkö siirto vai ei? Mutta hyvä uutinen on, että hedelmöittyneitä soluja oli 19, eikö? :) Toivottavasti ette joudu odottamaan helmikuulle asti!

Kultapuro Kiva kuulla, että saitte niin mukavan vastaanoton julkisella puolella ja hoidot etenevät nopeaan tahtiin! Vaikka tietysti toivotaan, ettei sinne ivf-hoitoon asti tarvi mennä ;)

ON: Verikokeiden tulokset tuli tänään. Hcg-arvot olivat laskeneet normaalille tasolle eli kaikki raskausmateriaali on poistunut ja kuukautiskierron pitäisi palautua normaaliksi. Ja lisäksi tuli hyviä uutisia kilpirauhasarvosta ja prolaktiinista; ne on molemmat myös reilusti viitearvojen sisällä eikä lääkitystä enää tarvita. Nyt vaan odotellaan menkkojen tuloa ja kuukautiskierron palautumista normaaliksi. Klinikan joulutauon jälkeen aloitan clomit. Onko täällä muita clomien käyttäjiä, jotka ovuloi normaalisti ilman lääkitystä? Onko teillä kypsynyt useampia munasoluja? En saa aloittaa niitä clomeja vielä seuraavasta kierrosta, koska luultavasti ovulaatio osuisi siihen joulutaukoon ja ne haluaa kontrolloida, ettei tuu monikkoraskauden riskiä. Mietin, että miten suuri monikkoraskauden riski on eli millaisia kokemuksia teillä muilla on? Pelkään muutenkin niin paljon kolmannen keskenmenon mahdollisuutta, vaikka olisi yksösraskaus, ja kaksosraskaudessa riski vielä kasvaa.
 
Kultapuro Kuulostaa tosiaan hienolta, että teillä asiat etenee joutuusti :) Tsemppiä ja plussatuulia!

Idylli totta kai on huippujuttu nuo 19 hedelmöittynyttä! Huomenna tosiaan kuulen sitten montako on jaksanu jakautua ja mikä on jatko, tuskin tuoresiirtoon päästään, mut en kyllä helmikuulle jaksa odottaa PASsia :headwall:
Ihana huomata, että voit jo paremmin :) Vahva nainen olet! Ja varmasti teille se pysyvä plussa tulee, ennemmin tai myöhemmin d:)b Mä söin silloin clomeja, vaikka ainakin osan aikaa ovuloin ilmankin. En kylläkään joka kuukaus käyny ultrassa tarkastuttaan ja annoskin oli ihan minimi, että riskiä monikkoraskauteen ei ollu. Ymmärrän huolesi, koska jonkun tutkimuksen mukaan vain 1 tuplaraskaus 500a kohden sujuu täysin ilman ongelmia. Ja jos ei tiedä miten sun kroppa reagoi lääkkeisiin, parempi se on tarkistuttaa. Nimittäin on niitäkin harvoja tapauksia, kun folleja on kehittynyt clomeilla tai femareilla 5-15 ja siitä luonnollisesti seuraa täys yhdyntäkielto.. noihin keskusteluihin olen törmänny muualla ja Melargiallahan oli tuo tilanne tässäkin pinossa. Tsemppiä jatkoon :hug: Harmi, että tuo joulutauko tulee tuohon väliin, mutta eihän sitä tiedä, josko vaikka luomuplussa yllättäis ;)
 
Nyppy Selviääkö ke tehdäänkö siirto vai ei? Mutta hyvä uutinen on, että hedelmöittyneitä soluja oli 19, eikö? :) Toivottavasti ette joudu odottamaan helmikuulle asti!

Kultapuro Kiva kuulla, että saitte niin mukavan vastaanoton julkisella puolella ja hoidot etenevät nopeaan tahtiin! Vaikka tietysti toivotaan, ettei sinne ivf-hoitoon asti tarvi mennä ;)

ON: Verikokeiden tulokset tuli tänään. Hcg-arvot olivat laskeneet normaalille tasolle eli kaikki raskausmateriaali on poistunut ja kuukautiskierron pitäisi palautua normaaliksi. Ja lisäksi tuli hyviä uutisia kilpirauhasarvosta ja prolaktiinista; ne on molemmat myös reilusti viitearvojen sisällä eikä lääkitystä enää tarvita. Nyt vaan odotellaan menkkojen tuloa ja kuukautiskierron palautumista normaaliksi. Klinikan joulutauon jälkeen aloitan clomit. Onko täällä muita clomien käyttäjiä, jotka ovuloi normaalisti ilman lääkitystä? Onko teillä kypsynyt useampia munasoluja? En saa aloittaa niitä clomeja vielä seuraavasta kierrosta, koska luultavasti ovulaatio osuisi siihen joulutaukoon ja ne haluaa kontrolloida, ettei tuu monikkoraskauden riskiä. Mietin, että miten suuri monikkoraskauden riski on eli millaisia kokemuksia teillä muilla on? Pelkään muutenkin niin paljon kolmannen keskenmenon mahdollisuutta, vaikka olisi yksösraskaus, ja kaksosraskaudessa riski vielä kasvaa.
Mä ovuloisin aina ihan normaalisti, enkä syönyt muita lääkkeitä ja söin 1 kpl Clomeja 3-7pv.
Ekalla kerralla löyty 4 follia mutta oli vain kaksi varteen otettavaa follia.
Sen jälkeen mulle on tullut aina yksi kummallekkin puolelle, mutta toinen on vain ollu se hyvä folli. Lääkärin mukaan tää on ihan normaalia :)

Nyt sit meijän kuuluminen: tänään meni vika clomi kurkusta alas ja tyhjä purkki roskiin, se siitä Clomeista. Seuraavaksi alkaakin rankemmat hoidot jos nyt ei tärppää... 28.11 on kontrolli ja lääkäri meinas et aika pian sen jälkeen on ovulaatio. Se tikutuskin jää kokonaan :D Lisää kuulumisia sitten myöhemmin.
 
Nyppy kiitos tsempeistä ja vastauksesta. Odotan kyllä mielelläni sen aikaa, että pääsen siihen kontrolliin, koska en kerta oo niitä ennen syönyt, niin ettei sitten tuu ylläreitä. Muistelin, että joku tällä palstalla olisi saanut siitä syystä sekstailukiellon, mutta en ollut varma :p Ja niin mä ajattelinkin, että ne 19 on huippujuttu! Hienoa! Toivottavasti jatko sujuu yhtä hyvin :)

Pinkku-84 Toivottavasti clomit yllättää, ja jos ei, niin luotetaan siihen, että seuraava hoitomuoto tuo teille pikkuisen :heart:

Loppuispa jo tää synkkä sade ja pimeys ja sataisi lunta! Tulisi enemmän joulunodotusfiiliskin, kun olisi valkea maa. Onko teille muille joulun aika vaikeaa? Mua jotenkin ahdistaa, kun joulu on kuitenkin jollain tavalla lasten juhla. Tuntuu tylsältä esim. koristella kuusta kahdestaan miehen kanssa, kun ei ole lapsia ympärillä häärimässä. Ja jotkut joululaulut on niin koskettavia sanoiltaan, että tulee itku silmään. Mutta toisaalta kyllä odotan joulua, kun meillä on miehen kanssa silloin pitkä loma. Saa vain loikoilla ja touhuta koiruliinin kanssa :)
 

Yhteistyössä