hoitoalalla lisätyön palkan menetys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiedoton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tiedoton

Vieras
Tietäkö kukaan ja osaako selittää milloin lisätyön palkan menettää vaikka yhden sairasloman takia?

Itelläni kävi niin että kun on jaksotyö, ja yhdessä jaksossa oli tunteja 107,06/ 3 viikkoa ja listalla oli kuitenkin 110 tuntia töitä, olin yhden päivän todella sairaana kotona ennen juhlapyhää ja se vei myös noin ylituntien palkan. Olen kysellyt töistä asiaa ja ne ei osaa sitä selittää minulle selvällä suomen kielellä, onko täällä ketään joka osaa? Onko se niin että jos on näin tunnit ja on ennen sitä juhlapyhää sairaana niin ne menettää mutta jos ois vaan sairaana juhlapyhän jälkeen niin ne yli menneen työn maksetaan?? Kiiti jos joku osaa kertoa... :ashamed:

Se työvuorolista on suunnitelma. Jakson jälkeen kirjataan toteuma eli se mitä vuoroja ja miten paljon olet tehnyt. Sairauden vuoksi et siis ole oikeasti sitä lisätyötä tehnyt joten et silloin myöskään palkaa saa. Palkkaa tulee tehdystä työstä ei suunitelmasta.

Meillä ainakin listat elää paljon seinällä ollessa, juuri sairaslomien ja muiden vaihdoksien takia.

Yhteistyössä