HoitapaikkaGallup

Laitetaanpas tähän pinoon lapsukaisemme iät ja hoitomuoto (kotona, päiväkodissa, pph jne.). Ja jos kotona, onko mitään kerhoaktiviteettia tms. Nyt kun kotihoidon tuesta, kotona olevista vanhemmista ja hoidossa olevista lapsista yms. on paljon puhuttu.

Minä olen kolmen tytön (4v, 2v ja 11kk) kotiäiti. Kohta alkaa musiikkiliikuntakerhot jokaiselle pimulle. Se on kylläkin vain kerran viikossa. Töihin lähden, kun saan töitä, mutta kiirettä ei ole. :)
 
MUUMIMAMMA1
tyttö kohta 1v10kk, kotihoidossa, tammikuussa lähden töihin. hoitopaikasta ei vielä tietoakaan, hakemus jätetty ennen kesää.
joka aamu käydään asukaspuistossa ja ens kuussa perhekerhoon kerran viikossa.
 
peppilottasikuriina
Minulla 3 lasta, -96, -99 syntyneet pojat sekä tyttö -02. Vanhin jo koulussa, pikkuiset ovat perhepäivähoidossa. Itse töissä, tällä hetkellä lomailen B)
 
buzz lightyear
minulla tyttö 1.-vuotta, aloitti juuri musiikkileikkikoulun ja 4.-vuotias poika, hän aloittaa liikuntaleikkikoulun! syyskuun alusta lapset menevät perhepäivähoitajalle ja itsealoitan työt! B)
 
Meillä miun anoppi hoitaa tääl meijän kotona poikaa pientä korvausta vastaan. Ja hyvin on pelannut homma, tykkää hoitaa eikä napise vastaan jos muussakin asiassa tarvitaan, pitää pojanpojastaan ja rakastaa.
 
archie
Likat 2,5v ja 1v4kk toistaiseksi kotihoidossa, vuoden loppuun saakka. Hoitopaikkaa haettu ryhmikseen ja perhepäivähoitoon, varmuutta ei vielä ole. Aikuinen-lapsi jumpassa käyty isomman kanssa kerran viikossa, pitäisi keksiä joku vastaava juttu tuon pienemmänkin kanssa. Avoimeen päiväkotiin olis tarkoitus mennä kunhan toiminta taas syksyllä alkaa.
 
didi79
Poika 1v8kk perhepäivähoitajalla 2-3 päivää viikossa. Isällä norm. päivätyö ja minulla kaksivuorotyö, joten on usein päivät eka kotona äippän kaa ja sit vuorovaihto, ja iskä jatkaa ku äiti menee iltavuoroon! Hyvin toimii!!!
 

Yhteistyössä