Hoitamaton tulehdus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pikkunyhverön comeback
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pikkunyhverön comeback

Vieras
Epäilen, että minulla on tulehdus kohdussa ja/tai munasarjoissa. Alavatsa on sen verran usein kipeä varsinkin kosketettaessa. Myös seksi sattuu helposti, jos mies "tökkää".
Onkohan kenelläkään tietoa siitä, onko tällainen tulehdus (jos tämä nyt sitä edes on) vaarallinen hoitamattomana? Mahdollinen hedelmättömyys ei minua kiinnosta, kyselisin lähinnä sitä, onko tässä jopa hengenvaaraa tai jotain vastaavaa. En kehtaa soittaa lääkäriin, koska en aio mennä sinne muutenkaan. Haluaisin vaan tietää.
Ja tosiaan, olen se sama hyypiö, joka aloitti tänne aikoinaan ketjun Käytkö gynellä? Ja olen tosiaan edelleen sitä mieltä, että en mene sinne vaikka henki lähtisi.

Että jos joku vaan tietää, niin olisin iloinen, jos kertoisit.

Pitkään jatkunut tulehdus on aina vaarallinen.

Muhiessaan tulehdus heikentää ihmisen yleistä vastustuskykyä ja vähitellen se pöpö levittäytyy koko elimistöön.

Laaja tulehdus vatsan alueella aiheuttaa erilaisia kiinnikkeitä. Mikään muukaan elimistön osa ei enää pääse toimimaan normaalisti, esimerkiksi suoli ei jousta ja elä, kuten sen pitäisi tehdä ruokaa sulattaessaan.

Jos sinulla olisi märkivä haava kädessäsi, antaisitko sen vain olla hoitamatta kuukaudesta toiseen?

Pitkään jatkunut tulehdus on aina vaarallinen.

Muhiessaan tulehdus heikentää ihmisen yleistä vastustuskykyä ja vähitellen se pöpö levittäytyy koko elimistöön.

Laaja tulehdus vatsan alueella aiheuttaa erilaisia kiinnikkeitä. Mikään muukaan elimistön osa ei enää pääse toimimaan normaalisti, esimerkiksi suoli ei jousta ja elä, kuten sen pitäisi tehdä ruokaa sulattaessaan.

Jos sinulla olisi märkivä haava kädessäsi, antaisitko sen vain olla hoitamatta kuukaudesta toiseen?

Arvelinkin että näin on ja se tuskin meinaa itsekseen parantua. Harmi. Kättä voisin vielä käydä lääkärissä näyttämässä jos sille jotain tapahtuisi, mutta noita elimiä en. Kiitos kuitenkin vastauksestasi.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä