Hoitajia (lh tai sh) paikalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uusi hoitsu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Wintercross.fi saa 42e crocsit. Sieltä itse tilasin ja hyvät on jalassa. Tosin Ruotsissa ne on työkenkinä jo kielletty, joten eiköhän ne jossain vaiheessa kielletä täälläkin.

Käytän kesällä (kotihoidossa, eli ulkona liikutaan). Ovat hyvät. Mulla kahdet, ne perinteiset caymanit ja sit ne naisten mary janet. Ostin huutonetistä (uudet jenkeistä ) ja yhteensä maksoin kuluineen niistä jotakuinkin 70 (en enää muista tarkkaa, kun vuosi jo aikaa).

Alkuperäinen kirjoittaja hoitsu:
Wintercross.fi saa 42e crocsit. Sieltä itse tilasin ja hyvät on jalassa. Tosin Ruotsissa ne on työkenkinä jo kielletty, joten eiköhän ne jossain vaiheessa kielletä täälläkin.

Miksi? Sen sähköjutun vuoksiko?
Täkäläinen sairaala ainakin sallii ne -toistaiseksi...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja hoitsu:

Miksi? Sen sähköjutun vuoksiko?
Täkäläinen sairaala ainakin sallii ne -toistaiseksi...

Just sen sähköjutun takia on kielletty.

mulla töissä limen vihreät aidot crocksit. maksoin niistä 50? ja kotona vaaleanpunaiset ja vaalean siniset kopiot jotka maksoi meidän halpakaupassa 7.90 karvavuorella! sinisisstä olen ottanut vuoren pois ja minusta nämä ei häviä aidoille jotka mulla on töissä! olen käyttäny niitä nyt opiskelu aikana työharjoittelussa ja yhtä hyvät on. ehkä vähemmän hikoavat kuin aidot!

mie ostin intersportista crocsit ja makso 39,90e. Sellasen hattaran väriset :) tosi hyvät jalassa ei mitään valittamista :) eikä meillä ainakaan ole mikää laite mennyt sairaalassa rikki enkä ole sähköiskujakaan saanut yhtään enempää kuin enne crocseja ;)

Yhteistyössä