Hoitajat! Kuinka pitkä yövuoro on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Olen menossa harjoitteluun vuodeosastolle, ja sen sain puhelimessa selvillä että aamuvuoro on 7-15 ja iltavuoro 13.45-21 tai 21.30. Tarkoittaako tämä, että yövuoro on 21-07, eli 10h?

Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Olen menossa harjoitteluun vuodeosastolle, ja sen sain puhelimessa selvillä että aamuvuoro on 7-15 ja iltavuoro 13.45-21 tai 21.30. Tarkoittaako tämä, että yövuoro on 21-07, eli 10h?

Varmaan 21-07.30

Yövuoron pituushan riippuu tessistä ja siitä, mitä työpaikalla on sovittu. Meillä yövuoro saa olla enintään 12h, ellei sovita enintään 14h työajasta. Tuosta ajasta vähintään 7h on oltava välillä 22-07.

Miten ihmeessä siinä pysyy hereillä :o tai mitä yökköjen hommiin kuuluu? kun jos kaikki potilaat nukkuvat niin luulis että yökkö torkahtaa väkisinkin :/

Alkuperäinen kirjoittaja hui kun on pitkiä:
Miten ihmeessä siinä pysyy hereillä :o tai mitä yökköjen hommiin kuuluu? kun jos kaikki potilaat nukkuvat niin luulis että yökkö torkahtaa väkisinkin :/

no mä oon vuodeosastolla töissä.

kierretään heti vuoron alussa, klo 2 ja klo 6. Niissä väleissä sitte tarpeen mukaan jos kuuluu jotain tai joku soittaa kelloa.

lisäksi on kerran kuussa tehtäviä tarkistuksia kuten päivämäärien tarkistus steriileistä kamppeista, lääkkeistä jne. Täytellään tarvikelaatikoita, siivoillaan kaappeja, mitä nyt kukakin viitsii tehdä.

sitte jos tulee päivystyksiä ni niitten vastaanottoa ja hoitoa.

aamukierrolla sitte yleensä tehdään aamupesut muutamalle valmiiksi.

Yhteistyössä