Hoikentavatko vaateosastojen peilit?

Minä kävin vaateostoksilla, ja ainakin naisten osastolla naureskelin peilistä katsoessa että heh heh, näissä peileissä jopa minä näytän normaalihoikalta. Mies sitten sanoi jälkikäteen että ei ne peilit välttämättä hoikenna, tai että ainakin se olisi röyhkeää laittaa hoikentavat peilit.

Onko kellään aktiivisemmin shoppailevalla tietoa tai omaa kokemusta asiasta?
 
vieras
Mie taas näytän aina ihan karseelta niissä peileissä, että ei kyllä ainakaan mun kohdalle ole sattunut imartelevia peilejä, tai hämyisiä valoja. Armottomat valot on jokaisessa ollut.
 
...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mie taas näytän aina ihan karseelta niissä peileissä, että ei kyllä ainakaan mun kohdalle ole sattunut imartelevia peilejä, tai hämyisiä valoja. Armottomat valot on jokaisessa ollut.
Mulla on joskus lohjennut kulmahampaasta pieni pala ja siihen on laitettu muovia. Normaalisti se ei näy, mutta Oulun Stockan naisten osaston pukukopeissa se näkyy räikeänä. Samoin siinä valossa iho näyttää vanhalta...

 
Meen KappAhlissa on ihan pimeet ne sovituskopit, todella hämärää ja pienet peilit. Marketeissa ja henkka-maukalla taas on ihan järkyttävän suora, kova valo joka ei imartele ketään. Vero-modalla ihan saletisti peilit hoikentaa.
 

Yhteistyössä