H
Harmittaa
Vieras
Olen ollut aina aika hoikka ja pienen kokoinen. Tuntuu, että minulle herkästi huomautetaan painostani, vaikka koko aikuisikäni olen pysytellyt samoissa lukemissa viiden kilon vaihtelun sisällä. Nytkin esimerkiksi kun olin saanut kilon lisää massaa, minulle huomautettiin että minullekin on tullut maha. Mahani ei ole iso, mutta ehkä jonkinlainen maha sitten oli nähtävissä. Nyt sitten painoni putosi yhden kilon, niin minulle sanottiin että olen laihtunut todella paljon lyhyen ajan sisällä. Siis aamupainoni on nyt kilon vähemmän, kuin muutama kuukausi sitten, kun olin saanut kilon lisää. Painoni on nyt siis se vakio, minkä se on jo vuosia ollut.
Ihmetyttäö vaan ihmisten tarve kommentoida juuri minun painoani. En usko, että muillekaan ollaan koko ajan sanomassa heidän painostaan. Olen kuitenkin aina ollut normaalipainoinen. Harmittaa.
Ihmetyttäö vaan ihmisten tarve kommentoida juuri minun painoani. En usko, että muillekaan ollaan koko ajan sanomassa heidän painostaan. Olen kuitenkin aina ollut normaalipainoinen. Harmittaa.