Hoidot Kysillä

Paljonko teillä on muuten ollut kohdun limakalvon paksuus siirrossa? En tajunnu ite kysyä mutta viimeisessä ultrassa neljä päivää ennen punktiota KR sanoi sen olevan 14mm. Musta se oli aika paljon... KR kyllä sanoi,ettei ole liikaa mutta kuinkahan paksu se on ollut siirrossa?
Luin netistä, että ennen ovulaatiota limis kasvaa n. 1mm päivässä ja luteaalivaiheessa ei enää kasva. Mutta siinä tapauksessase tarkoittaisi, että 14+4=18mm - kuulostaa ihan liian paksuklta kyllä... Ei MH sitä kyllä mitenkään kommentoinut siirrossa. Näinköhän pitää huomenna yrittää soittoaikana soittaa :/

-rallis
 
rallis Oon kans pohtinu tuota limis juttua ku viimesessä ultrauksessa ennen punktioo mulla oli 12mm mut siirrossa MH sanoi sen olevan 9mm..jos oikeen kuulin...siis voiko se myös ohentua punktion jälkeen?..tai siis voi näköjään jos kuulin oikein..
 
Mulla ei ole mitään aavistusta siitä minkä paksuinen limis mahtoi olla siirrossa ja punktionkin lukemat meni ohi, ainut mikä jäi mieleen oli nätti limis. Että näillä mennään...
Olen ollut kipeänä siirrosta asti, siis joku hiivatin influenssa niin on mennyt kaikki tuntemukset siihen. Eipä kyllä ole mitään erikoista tuntunut. Jotenkin en vaan usko tähän yhtään, silti tiedän ettei se poista sitä valtavaa jännitystä ja pettymystä keskiviikkona... No sitä odotellessa.

Tsemppiä kaikille piinistelijöille!
 
Vauvakuumeilija: lääkärin sanaa kannattaa uskoa tässä asiassa, liika rehkiminen voi pahimmillaan viedä sairaalaan. Jos on kovasti suurentuneet munasarjat, ne ovat aika herkät vahingoittumaan, jos ei ota rauhallisesti. Lisäksi saatat olla hyvinkin kipeä punktion jälkeen eikä ylimääräinen liikkuminen todellakaan huvita.

-rallis

Ps. Taidan huomenna yrittää saada hoitajaa kiinni ja kysyä limisasiaa, kun se vaivaa mieltä...
 
Moikka kaikille!

Piti ihan tän takia kirjautua tänne, täällä ilmottautuu nimittäin yks kyssiläispari lisää :wave:
Toivottavasti hyväksytte mukaan..?

Mukavaa ku on tämmönenki paikka =) Meillä just tehty eka ICSI hoito, josta miinusta..tammikuulle menee eka PAS, joku taiski olla tammikuussa samoissa asioissa liikkeellä. Joutuin ite sairaalahoitoon vaikeen hyperin takia tässä hoidossa...ei ollu kuulemma pariinkymmeneen vuoteen vastaavaa tapahtunu, tiiä häntä.. :p

Toivon kaikille onnea hoitoihin :heart:
 
Moikka kaikki!

Hienoa vauvakuumeilija, johan tuli hyvä saalis. Nyt peukkuja pystyyn, että jatko menisi yhtä mallikkaasti.
Tervetuloa Aidan joukkoon mukavaan.
Minä käväisin tänään toisessa ultrassa, vasemmalla näkyi neljä ja oikealla seitsemän munista kasvamassa. Annosta vähän isonnettiin, että ehtivät alkuviikoksi oikeaan kokoon. Kuulemma e-pillerit jarruttelee tuota vauhtiin lähtoä. Niinpä kait sitten.

Mutta, meillä perjantaina seuraava tsekkaus.

Berits, mitä teille kuuluu? Miten meni Arcathalla Kuopion keikka?




 
vauvakuumeilija Hyvä saalis, hienoa :)

Aidan Tervetuloa :wave:

(.) Ollaan kipeenä koko perhe. Poika flunssassa, miulla nenä vuotaa ja miehellä kurkku kipeä. Kellään ei tosin ole kuumetta. Miulla on niin vetämätön olo kuitenkin, etten millään viittis lähtee ranskan tunnille illalla :/
 
Hei kaikille!

normaalia puolet lyhemmän pidättäytymisajan jälkeen oli miehen sperman laatu huomattavasti parempi verraten edelliseen kertaan syyskuussa.

Vasemmalla puolella oli erittäin hyvän kokoinen, juuri ilmeisesti puhjennut rakkula josta lääkäri sanoi, että erittäin optimaalinen ajankohta inseminaatiota ajatellen. Vain pieni määrä näkyi nestettä ultrassa eli ilmeisesti puhjennut tänään?

Inssi ei tehnyt kipeää ollenkaan vaan kaikki sujui hyvin. Nyt sitten jännätään.
Jos ei tärppää, on meillä varattuna pariskunta-aika IVF-infoa varten tammikuulle ja jotain puhuivat viikosta 14 tai 15 eli silloin varmaan sitten tosi toimiin?

Nyt tämä jää siis piinailemaan..
 
Peukut pystyyn arcathalle!

Vesiheinä
Tänään lähtee kuudes piikki. Huomenna aamulla kysille. Pieniä tuntemuksia on ollu alamahassa, pientä turvotusta varmaan. Pientä päänsärkyä meinaa olla vähän väliä. Tiiä sit jos on joku flunssa tulossa. Odotukset ei oo kovin suuret vielä ku annos on niin pieni. Huomennahan se selviää sitten, että kasvaako siellä mitä. Mites teillä? Vieläkö on koskenu päähän?

Mä oon kans saanu ajatukset harhautettua tehokkaasti koiranpennun myötä. Kyllä tässä ihan puuhaa riittää sen kanssa =)
 

Moi Berits, mulla kanssa tänään kuudes piikki, annos 200 nyt ja seuraavat pari päivää 250, sit 225 ja takaisin 200:n. Ne neljä munista oli 10 -millisiä ja toisella puolella seitsemän 7 -millistä. Musta ihan samat mitat kuin viimeksi, mut silti suurennettiin annosta, kun MH epäili, etteivät ehdi kasvaa ensi viikon alkuun mennessä tarpeeksi. Mut kun meillä nyt lyhyt hoito, niin ne pillerit jotenkin vaikuttaa hidastavasti tms...on tämä vaan niin tieteellistä, että ihan ihmetyttää!

Tsemppiä ja pitkää pinnaa kaikille!
 
Hieno juttu vauvakuumeilija. Teille jää kiva saalis vielä pakastimeenkin. Onnea matkaan.

Täällä alkoi tänään vuoto ja kotitesti näytti tyylipuhdasta negaa. :'( Huomenna sitten kuulee virallisen verikokeen tuloksen ja pääsee odottelemaan kevättä. Jonne tuntuu olevan niiiiin loputtoman kauan.
 
raitatiikeri Olen pahoillani negasta :hug: Mie olen siulle sit piinakaveri kevääksi :wave: Kyllähän se aika tuntuu pitkältä, mutta jaksettava on.

vauvakuumeilija Hienosti on hedelmöittyny teiän munikset :) Onnea siirtoon :heart:
 
raitatiikeri :hug:

vesiheinä
tänään kävin sitten kysillä. Ei oo kasvanu mitään. Tosin meillä yritetäänkin saada vain yksi munasolu, kun ei periaatteessa ole syytä tehdä IVF:ää. Eli mulla on annos ollu tähän asti 25 yksikköä. Nyt 3vrk 50 ja sit 3vrk 75 ja Puregon muuttuu Gonal-F:ksi. Maanantaina sitten uusi tsekkaus. Taitaa meikäläisen munasarjat olla totaalisen unessa =) MH taisi sanoa, että siellä on niin ahdasta kun on niin paljon niitä pieniä rakkuloita. Maanantaina ollaan sitten taas viisaampia. Jokohan ne alkuviikosta teiltä kerää munikset?
 
raitatiikeri Olen niin pahoillani!!*rutistaa*

vauvakuumeilija Hieno määrä teillä!Onnea oikein paljon huomiselle ja jokaiselle päivälle! :)

Aidan Teretulemast minunki puolesta:) Pas hoito on onneksi helpompi ettei hyperiä tarvihe pelätä heti tammikuussa tulevan uuestaan!Parempaa Onnea ensivuodelle teille!

Arcatha TErvetuloa piinaamaan mukaan ja Onnea ja kaikkea mahollista mukkaan et piina muuttus kauan odotetuksi onneksi! :heart:

Vesiheinä ja berits Onnea munisten hautomiseen!!

KiinParanemisia!Toivotaan ettei olotilat siitä pahene teiän perheessä.

rallis Saitkos hoitajaa kiinni eilettäin? Mites siellä muuten?

HopottitarMinkäs rotunen se teiän pentu on?Entäs ne kaks muuta?
:) Mites siellä?Onko tullu tuntemuksia? :)

Täällä olo on jo voiton puolella. Mahaa nyt polttelee ajoittain joka päivä mut tiiäppä tuosta sitte. KOvasti oon koittanu olla ajattelematta!(ja samassa hetkessä ku kiellän itteäni ajattelemasta minulla on jo liuta taas nimivaihtoehtoja pyörimässä päässä...tuskallista!)Tänään kävin jo pidemmällä lenkillä. Aivan mahtava ilma!Luonto on niin kaunis ku saa lumipeitteen!Mä nautin ku tulee valoa pimeän keskelle.

Mukavaa tiistai iltaa jokaiselle! :D

Dream& :heart: :heart:
 
raitatiikeri :hug: :( rutistus ja voimia.
Arcatha "tärppi" onnea koko sydämestä :heart: :flower:
Aidan tervetuloa :flower:
vauvakuumeilija onnea tulevaan :heart:
rallukka ja kiin :heart: :flower: =) voimakasta liimaa ja kaikkea :heart:
Meillä taitaa olla PP 5 menossa :D Tänään on mahaa poltellut, muita oireita ei ole vielä ollut.
Meidän "tyttövauvan" synnyinmaa on serbia. Hän on rottweiler-neito. Toiseksi nuorin tuli Italiasta pieneltä koiratarhalta, hän on rotweileria muistuttava töpöhäntäinen seropi.. ikää arviolta 2-3v. Vanhin lady on saksanpaimenkoira, hän täyttää kohta 9v.
Ihanaa kun on talvi :heart:
 
Raitatiikeri; haleja.

Omia oloja; itse asiassa käväisin eilen aamulla polilla, kun olin työasoissa siinä lähistöllä. Hoitaja LL oli avulias ja katsoi koneelta, mitä MH oli siirrosta sanellut. Limakalvosta ei tarkempaa mittaa mutta "todella paksu, adenomyoosi taustalla?" No tod näk kyllä, sitä on epäilty aiemminkin. Limakalvo ei saisi olla liian paksukaan mutta toisaalta, ei kai MH olisi siirtänyt saati jättänyt mainitsematta mikäli tilanne olisi mahdoton tai oleellisesti vaikeutunut edellisestä kerrasta. Siitä siirrosta, josta tulin raskaaksi, kohdun limis oli 9-10mm - nyt kenties melkein tuplaten... Jotenkin vähän silti latisti tunnelmaa... Muutoin ei kummempia tuntemuksia mutta eihän tässä vaiheessa vielä pitäisikään olla. Yllättävän nopeasti on aika kulunut :)

Tsempit vielä jokaiselle ja peukut piinailijoille!

-rallis
 
Tervetuloa mukaan Aidan :wave:

Päästään siis tammikuussa sitten jännäämään yhdessä (jos vaan kaikki menee hyvin), meillä silloin 1 IVF.n 1 pas hoito

ainoastaan 2 alkiota ompi pakkasessa, en yhtään tiedä miten selviävät sulatuksesta, ja sulattavatko vain toisen vain molemmat ja siirretäänkö sitten 2 jos molemmat selviävät.

joten tammikuuta odotellessa
:wave:
 
Hei Berits ja muut! Mulla kolmas ultra perjantaina ja arvelivat siellä, että punkitio on tiistaina tai keskiviikkona. Mutta perjantaina ollaan viisaampia taas. Hiukka on pinkeenä mahan seutu.

Kävin eilen influenssapiikeillä, molemmilla. Ei olisi kiva, jos tämä hoito jäisi kesken jonkun lentsun takia.
 

Yhteistyössä