Hoidot Kysillä

Voi vain huokaista, että onnea meille kaikille, sitä me kaikki tarvitsemme ja paljon.
Olen onnellinen jokaisesta plussasta, kateellinen ei osaa olla. Tietää, mitä kaikkea jokainen meistä on käynyt läpi niin fyysisesti kuin henkisesti. Mutta, me ollaan aika vahvoja vai mitä :heart:

Kuulin juuri, että eräs ystävä odottaa vauvaa. Monta vuotta hoitoja takana, monia pettymyksiä ja viimein lopettivat hoidot, kun vauvaa ei tullut usean hoidon myötä.
Nyt raskaus alkanutkin luomuna.. kyyneleet valui kun niin onnellinen olin heidän puolesta =)

Tänään niin onnellinen, sain kuulla että siirtoon päästään :heart: se yksi munasolu hedelmöittyi.

Tsemppiä kaikille piinailijoille ja piinistelyn aloittaville ja heille, joilla piinailu edessä. Tsemppiä meille kaikille :heart:
 
hopottitar Mieleton tuuri käynyt teillä :heart: :D Nyt hyvin mielin siirtoon ja toivotaan, että tarttuu =)

(.) V*tunv*tunv*ttu!!!!! |O |O |O Tuli soitto KYS:stä. Siellä oli ollu joku uus hoitaja, joka varas meille sen seuraavan hoidon vkolle 11. Se viikko olikin ollu jo täynnä, joten meiän hoito siirtyy vkolle 14!! Ette usko miten v*tuttaa!!! En jaksais enää yhtään vastoinkäymistä :'(
 
hopottitar Ihanaa!!Hurjasti Onnea! :heart:

Täällä kärvistellään ku on ooteltu soittoa hedelmöittymisestä vaan mitään ei kuulu ja kohta pitäs jo kysille lähtä siirtoon...en ymmärrä miks eivät ilmota mitään ku aikasemmin aina ilmottanu....kai ne ilmottas jos mitään siirrettävää ei oli ettei turhaan sinne lähtis??

Kiin Voimia!!Tuo on todella turhauttavaa!! :hug:

Sitris OOn monesti miettiny et mitähän sulle kuuluu...mukava kuulla sinustakin! :)
 
KYSIN HOIDOKIT 5.11.2009

Raitatiikeri...............pp 7
Rallukka..................pp 0, testi 19.11.
Hopottitar................punktio 4.11
dream09.....................siirto 5.11
vauvakuumeilija........punktio vko 46
Vesiheinä................2. IVF vko 47
Inkku83...................1. IVF punktio vk 41
Peppilottasikuriina.....inseminaatio 6.5.2009
Arcatha....................inseminaatio 11/09.clomit
Möhköfanttis............tutkimukset alkaa vuoden vaihteessa
Pohtijatar.................2IVF syyskuu 09, punktio 7.9
Kummi...................4. ICSI syyskuu 09
Retuli82..................3.IVF syksy 09
Tikru72....................4. IVF toukokuu 09
Kiin.........................Clomit 12/09-1/10 ja 1.ICSI vko14/2010
Tao.........................
Zirppana..................2. ICSI/IVF kevät 09
Katmis ....................2.ICSI 09/09, siirto 9.9.09
Trinita......................
Muskotti84...............1. IVF syksy 09
HaLLeBeRRy.............1. inseminaatio+ovulaation induktio 11-12/09
Siniviuhka.................ensimmäinen käynti 11.11.2009
Ibu............................hoidot alkamassa


:heart: Plussanneet :heart:


 
Hopo; huippu juttu, mahtavaa! Mitä minä sanoin ;)

Dream; pääsittekö siirtoon? Toivottavasti. Kyllähän ne yleensä soittaa, jos joku menee pieleen, niin ei tarvi turhaan mennä.

Kiin; no voi persimus - kyllä nyt lyödään kuin vierasta sikaa! Jaksuja, kyllä se mieli vielä paremmaksi muuttuu, nyt vaan on varmaan vielä se tuorein pettymyskin niin pinnalla ajatuksissa... Haleja.

Omaa napulia; kaksi "ei parempia voisi olla" (MH:n sanoin) siirrettiin ja kaksi yhtä hyvää meni pakkaseen. Kaksi eivät olleet jakautuneet, joten niiden kohtalo oli tylympi.

Hopon sanoin, ONNEA MEILLE KAIKILLE!

-rallis

Ps. Voisiko jiku päivittää mut?! Kiits :)
 
Tännehän on tullu hyviä uutisia sitten viime lukeman. Nyt vaan pidetään peukkuja et piinistelijöille tulis plussaa. Mä aloitin puregon-pistokset eilen. Ei vielä ainakaan onneks mitään oireita. Kys reissusta jäi jotenkin kököt fiilikset. Siellä parveili opiskelijoita ja minutkin tutki joku punasteleva poika. Ei siinä muuten mitään, mutta noi tutkimukset menkkojen aikaan on tarpeeks kiusallisia ilman punastelevia poikiakin. Ja hirmuinen kiire tuntui heillä siellä olevan. Pelastuksena hoitaja, joka piti kynäkoulutuksen varsinaisen vastaanoton jälkeen...Noh...tärkeintä että sain hoidot alulle.
 
Kato kävi taas melko hurjasti...13 oli hedelmöittyny mutta neljä oli vain siirtokelposia. Kaks mukana kaks pakkasessa.
Onnellinen olen kyytiläisistä:heart: :heart: ...mutta jotenki on jo niin totaalisen luovuttanut olo...tuntuu ettei oo voimia enää mihinkään. Hyperillä MH pelotteli ja sano et viikonloppuna jos kipenee ni tänne pariks päiväks...kerto laitavansa päivystäville mun tiedot...toivottavasti ei olotila pahene! Nyt siis olo muuten ok mut kävellessä pienetki tärähdykset tuntuu ikävältä..jospa tää tästä..

berits
kysilla on kyllä aina kiire ku itekki käyny...hienoa että oot päässy tositoimiin:)

rallis samoissa lähtökuopissa siis..:)

Dream & kultahiput :heart: :heart:
 
rallukka Kiitos myötätunnosta :ashamed: Nyt on kyllä mieli niin maassa, että en kykene iloitsemaan muiden onnistumisista. Jotenkin tuo tän päivän puhelu vei niin maton jalkojen alta. Just oli tottunu ajatukseen, että joulukuussa clomikierto ja jo tammikuun menkoista alkaa ICSI:n suunnittelu ja nyt kaikki siirtyy kuukaudella eteenpäin :( Anteeks, kun olen tällanen mököttäjä just nyt, mutta ei voi mitään :kieh:
Mitä sie haluut päivitettävän tuohon listaan? Nyt siellä lukee "3.IVF Siirto 5.11". Laitetaanko testipäivä ja piinapäivät perään? :)

berits Lohtu se on sekin, että sitä opiskelijapoikaa nolottu vähintään yhtä paljon kun sinnuu :hug: Miulla oli 0-ultrassa mukana terveydenhoitajaopiskelija seuraamassa. Mukava tyttö oli :) Seuras vaan sivusta ja mie tenttasin sen tietoja lapsettomuushoidoista :D

dream Onnea matkaan kyytiläisten kanssa :wave:
 
hopottitar onnea matkaan! :heart:

dreamille myöskin onnea matkaan ja liisterit sekä liimat myös! :heart:

Minua pelottaa se huominen gynenpolin käynti ihan hirveästi..
Aamulla yhdeksältä aika ja jompikumpi mieslääkäri ottaa vastaan ja on huonoja sekä ikäviä kokemuksia molemmista. Katsotaan miten tytön käy..
 
Hei, tosi hieno juttu, että pääsitte siirtoon Hopsu ja Dream! Nyt vaan peukutetaan, että kyytiläiset pysyy mukana! :heart:

Kiin, ymmärrän hyvin tuon kaamean pettymyksen, eikä silloin tarttekaan jaksaa iloita muitten puolesta. Aina ei jaksa. :hug:

Arcathalle tsemppiä huomiselle, onneksi aika on aamusta, niin et tartte jännittää koko päivää.

Hyvä, että Berits pääsit kuitenkin alkuun. Josko vaikka ensi kerralla saisit käydä ilman punastelevia poikia kysillä. :)
 
Hienoa Hopo ja Dream! Nyt vaan jännätään.
Berits, :wave: me mennään ihan samaa matkaa. Tosin mulla alku-ultran teki eilen, siis ke, MH yksin ilman hoitsua. Puregonia meni tänään toinen satsi. Aamulla koski päähän, mutta minä olen tosi herkkä reagoimaan noihin hormoneihin, jo perusmenkat on yhtä migreenin kanssa taistelua. Maanantaina sitten seuraava tsekkaus Kysillä.
 
Sairaalalta kirjoitan. Lääkäri hermostui kun pareissa lukee että vasenta puolta ei löydy ja oikealla 16mm follikkeli. Nyt hänen mielestä toisin päin. Oikea puoli näkyy hentona ja on tyhjillään kun taas vasen puoli puoli näkyy selvästi ja siellä 20mm follikkeli. Mitä uskoa? Lääkäri ei löydy suostunut Kuopioon soittamaan vaan sanoi, että osaan minä itsekin että ei se ole hänen tehtävä. Antoi sentään reseptin Pregnyliin. Itku tuli kun huoneesta ulos pääsin. Lapsettomuuspolin hoitajat eivät vastaa enkä tiedä milloin pitää piikki pistää. Ajanvarausnumeroon jätin soittopyynnön.. On aika 'heitteillejätetty' olo..
 
Vesiheinä Onnea sinunki matkaan! :heart:

Arcatha Se on todella inhottavaa mennä lääkärille josta on vain huonoja kokemuksia...mulla pieneltä paikkakunnalta jäi mieleen yks kammo lääkäri jota itkukurkussa aina toivoin ettei se vaan tulis mulle....joillaki lääkäreillä ei oo ollenkaan empatiakykyä.. Voimia sinulle!Tuuhan kertoon miten meni :)
 
Kiin :hug: ja :hug: muillekkin pettyneille..

Temppiä jännäilijöille:heart: hengessä mukana, vaikka en tänne paljoa kirjottelekkaan!

on: voimattomana odottelen seuraavaa aikaa kysille..voi ku sais jostain takaisin sellaisen positiivisen tsempin..
 
Arcatha; kun mun mielestä sillä ei edes pitäisi olla mitään väliä kummalla puolella on rakkula ja kummalla ei... Taisi lääkärillä olla huono päivä. Siinä on tietty voinu tulla sellanen sekaannus, että esim. eka lääkäri on tutkiessaan merkinnyt oman puolensa oikean ja vasemman kun potskullahan ne in juuri päinvastoin. Yleensä lääkärit kai peilaavat potilaan näkökulmasta oik ja vas. Mutta aika typerää lääkärin hermostua tullaisesta. Joko sait hoitajia kiinni? Toivottavasti pääsette nyt inssiin, on teilläkin tahmonut hommat sen verran. Olisiko tämä teidän eka inssi?

Berits, vesiheinä; tsempit hoitoon :)

HalleB: jaksamisia odotteluun, se on rassaavaa...

-rallis
 
rallukka, toinen ja viimeinen inssi kyseessä.
Sain hoitajan kiinni.. Voi niitä helpotuksen kyyneliä kun kuulin tutun hoitajan puhelimen toisessa päässä..

Tänään ja huomenna hoitaja kehoitti meidän olemaan "omatoimisia".
Huomenna lauantaina illasta, viimeistään sunnuntaina aamusta pistän Pregnylin.
Maanantaina mies vie näytteen yhdeksään mennessä ja 10.30 on aika inseminaation,
oli myöhäistä tai ei.

Ja tästä jos ei osu onni kohdalle, varataan aika koeputkihedelmöityksen suunnittelukäyntiä varten..

Päätä särkee kun ollut niin huonot fiilikset pitkin päivää..
 
Arcatha Kylläpä oli paskamainen lääkäri :eek: Harmittaa siun puolesta. Mie olisin varmaan sanonu suoraan, että nyt tohtori käyttäytyy asiattomasti. Ja piruillessani tehny kirjallisen palautteen vastaanotosta ylilääkärille. Kaikenlaisia kusipäitä ne päästääkin ulos lääkiksestä :kieh: Hyvä, että sait hoitajan kiinni ja varmistettua asian :hug:

(.) Menkkoja kärsin edelleen. Karseet kivut taas :kieh: Miulla oli menkkakivut ennen raskautta ihan hirveen kovat ja sainkin reseptilääkkeen niihin. Pitkään olivat poissa synnytyksen jälkeen, mutta nyt taas ovat ilmotelleet itsestään. Inhaa :/
 
Arcatha ikävää käytöstä lääkäriltä :( Minäkin varmaan olisin antanut palautetta lääkäristä. Millä kirjaimella sen lääkärin nimi alkaa? Kiin :hug:
vauvakuumeilija tsemppiä tulevaan punktioon. Sinä olet kyllä hyvin muninut, kun rakkuloita on noin paljon. berits ja vesiheinä: toivotaan, että munasaalis tulee olemaan teilläkin hyvä. Muutkin hoidon erivaiheessa oleville paljon tsemppiä.

Mitäs me piinailijat =) Raitatiikerin testipäivä lähestyy, peukkua pystyyn ja onnea :heart:
Dream ja rallukka.. meillä piinailu niin alussa, ettei taida vielä tuntemuksia olla. Itse en edes muista piinailla, kun meille tuli uusi perheenjäsen... pitää mielen ja jalat vikkelänä :)
Pieni koiranpentu :heart: Nyt näitä koiruleita asustelee saman katon alla kolme ja kaikki on tyttöjä =) neljättä ei tule vaan kolme on hyvä eläin määrä :p
 
vauvakuumeilija Tsemppiä huomiseen punktioon!! Hieno määrä tulossa :heart:

Hopottitar tehokas keino saaha ajatuksia muualle :) Tekis niin mieli itekki ottaa toinen koira...mut oon yrittäny malttaa mieleni et jos sitte tulevaisuudessa ku saatas se omakotitalo ni sitte vois ottaa useemanki :D

raitatiikeri Plussa Onnea rutkasti!! :heart: ...ja kaikille meille muillekkin ;)

Dream & :heart: :heart:
 
Tervehdys!

Hopottitar ja Dream; samoissa mennään eikä tosiaan kummempia tuntemuksia ole ollut, mitä nyt munasarjoja vihloo, jos aivastaa tai nousee nopeasti ylös. Mutta eipähän mahdollinen kiinnittyminenkään ole vielä tapahtunut, joten tuntemukset lienevät punktion jäänteitä... Itsekin oon koiraihmisiä mutta mies ei, joten toistaiseksi olemme koiraton perhe. Painotus sanalla toistaiseksi :D

Raitatiikeri; peukut pystyssä!

Vesiheinä, berits, vauvakuumeilija; onnea ensi viikon koitoksiin!

-rallis
 

Yhteistyössä