Hoidot Kysillä

hopottitar Miulla tuli Orgalutranista pari mustelmaa ja luulisin, että syy kipeytymiseenkin on siinä, että nuissa esitäytetyissä ruiskuissa on pirun tylsät neulat :kieh: Sama on huomattu työelämässä (olen hoitoalalla). Neula kannattaa mieluummin tökätä napakasti kuin työntää ihon alle, sattuu vähemmän :wave:
Toivottavasti pääsette harvoista muniksista huolimatta siirtoon :hug: Eihän siihen tarvii kuin sen yhden alkion :)
Kystat on kurjia :( Miulla oli viimeksi IVF:n jälkeen toisella puolella kysta, joka puhkesi itekseen. Pikkasen teki kipeetä |O
 
Tää on niin uskomatonta, että mie olen vieläkin ihan puulla päähän lyöty.... Yksikään meiän munasoluista ei ollu hedelmöittynyt :'( Tuntuu kun joku olis lyöny päin kasvoja, kun KR kerto miulle aamulla puhelimessa. Pieni itku tuli, mutta päällimmäinen tunne on suuttumus ja pettymys. Kaikki rahat, satojen kilometrien ajaminen, kipeä vatsa ja hormoonikiukuttelut ihan tyhjän takia |O V*ttus**tana :kieh: Seuraava hoito on ens vuonna, vkolla 11.

Tänään on tuntunu, että tuon meiän ainokaisen iho on tuntunu pehmeämmältä, hiukset tuoksunu ihanammalta ja nauru kuulostanu kauniimmalta kuin ikinä minään päivänä aikasemmin :heart: On tullu kuiskuteltua pikkumiehen korvaan, että sie olet isin ja äitin ihmelapsi.
 
Voi ei Kiin! Miten voi olla noin huono tuuri, kun saitte niin hienon määrän soluja. Tuntuu ihan uskomattomalta! :hug:

Meillä ei mennyt paljoa paremmin. Saatiin vaan kolme solua, joista niistäkin yksi oli raaka. Kahdesta jäljelle jääneestä vain toinen hedelmöittyi ja huomenna tiedetään lähteekö se jakautumaan vai ei. Mikäli nyt jakautuu, niin sitten se siirretään, muussa tapauksessa ollaan taas sitten hoitojonon hännillä. Ja voihan se olla, että vaikka päästäisiinkin siirtoon, niin ollaan silti siellä hoitojonossa taas ensi keväänä. Tuntuu ihan hirveän pitkältä tuo hoitojen väli.

Tsemppiä Hopottitarelle, että sulla menee paremmin kun meillä!
 
Voi Kiin, haleja teille! Just tuota sitä itsekin pelkää, vaikka tuo yksi ihmelapsi meilläkin on. Me muuten varmaan nähtiin eilen kysillä, oli ainakin kovasti niihin tuntomerkkeihin sopiva pariskunta mitä itse aiemmin kuvailit. Me oltiin se pariskunta pienen pojan kanssa :) Tsemppiä myös raitatiikerille, toivotaan että saatte kyytiläisen! Mulla hankalaa kirjoitella kun pc hajosi ja uusi saadaan ehkä joskus ensi viikolla. Joten asiaan. Eilen ultrassa munarakkuloita 5+5. Olo alkaa tuntua jo pinkeältä. Perjantaina seuraava ultra. Ai niin, tsemppiä myös hopottitar!
 
Kiin :hug: Minusta näissä hoidoissa pahimpia ovat pettymykset, ei niinkään oireet, piikittelyt ja punktiot *rutistus*. Niin monta kyyneltä...
raitatiikeri toivottavasti pääsitte siirtoon. Rallukalle tsemppiä, minäkin tulen kysiin ultraan perjantaina :)

Kovasti odottelen perjantain ultraa, vaikka tiedän jo munasaaliin jäävän pieneksi.
 
Peukut pystyssä Rallukalle ja Hopottitarelle.

Tänään siirrettiin se meidän ainokainen alkio, mitään luokituksia en hoksannut kysyä, sanottiin vaan, että kaunis alkio. Olin ihan varma, että soittavat aamulla ettei ole mitään siirrettävää, vielä matkalla kysiinkin vahdin puhelinta, että kohta ne soittaa. Ei yhtään vainoharhainen olo ei... ;) Siirtokin meni ihmeen vaivattomasti, vaikka siinäkin oli varauduttu vaikka mihin vippaskonsteihin. Nyt sitten odotellaan kaksi viikkoa, että tapahtuisiko ihme. Toivottavasti! Muuten sitten jatketaan keväällä lyhyellä kaavalla ja eri lääkkeillä...
 
Palajanpa palstoille minäkin. Eli vuosi sitten täällä edellisen kerran piinailtiin ekan IVF:n parissa. Silloin plussa, mutta keskenmeno vk 9. Sen jälkeen on tehty kevään mittaan kaksi PASsia, molemmista negaa. Nyt uuteen IVF:n lyhyellä kaavalla. Punktio viikolla 47.

Tsemppiä kaikille piinistelijöille ja onnea plussanneille!
 
Kiitos kaikille myötäeläjille :flower: Homma ei loppunutkaan vielä siihen tiistaiaamuseen pettymykseen vaan jouduin vielä iltapäivällä lähtemään sairaalaan, kun oli niin tukala olo vatsassa, hengästytti ja pyörrytti. Hyperiähän se oli ja olin vuodelevossa kaks päivää osastolla. Seurattiin veriarvoja, painoa ja vatsanympärystä. Oli tänä aamuna aika hoikka olo, kun eilisestä oli vatsanympärys pienentyny 10cm ja painoki pudonnu 2kg :D Tulin just äsken kotiin. Maha on vieläki kipeä ja pari päivää pitää vaan olla ja levätä. Tää kuulemma paranee kokonaan vasta menkkojen alettua eli joskus parin viikon päästä :/ Sain Clomifen- reseptin, jolla saadaan yrittää joulukuussa (mahdollisuus sillä onnistua on häviävän pieni, mutta onpahan jotain "tekemistä"). Marraskuun kierto pitää rauhottaa paranemiselle. Tammikuussa alkaskin sitten jo eka ICSI- kierto Synarelan imppaamisella. Tehdään nyt näin, kun ei löytyny mitään syytä sille, miksi meiän munikset jäi hedelmöittymättä.

rallukka Muistan teiät! :wave: Tai lähinnä teiän pojan, jonka touhuja seurasin, kun viipotti pitkin käytävää :D Onnea matkaan teille :heart:

raitatiikeri Jännää! Nyt kaikki ulokkeet pystyyn, että nappula pysyy mukana :)
 
Sullahan otti sitten lujille Kiin, luulen, että olitte maanantaina viereisessä sermissä, kun ainakin sieltä vilahti sellainen kuvaustasi vastaava mies ulos jossain välissä. Teille on sitten tulossa alkuvuodesta pitkä kaava, synarela oli meilläkin käytössä. Seuraavaan yritykseen (jota tietenkään ei toivottavasti tule) vaihdetaankin sitten kuulemma lääkkeitä. Meille tehtiin jo tällä kertaa tuo ICSI kun niitä soluja oli niin vähän ja epäilyksenä on, että se endo voi häiritä sitä hedelmöittymistä.

Tervetuloa takaisin Vesiheinä, vaikka tässä pinossa olisi huomattavasti mukavampaa jos ei tarvitseisi tulla takaisin. Toivottavasti tuoresiirto sitten tuottaisi tulosta.
 
raitatiikeri Siis olitko sie miun vieressä siellä KYSissä? :eek: Olisit sanonu jotain! :) Mie olin kyllä aika sekasin sen punktion jälkeen, että olis menny varmaan aika sekavaksi jutustelu :D
Joo, on tässä välillä ollu aika epätoivonen olo, että mikäköhän seuraavaksi menee pieleen :snotty: Lääkärikin pelotteli, että jos et nyt lepää niin munasarjat saattaa kiertyä, kun ovat niin painavat :ashamed: Onneksi nyt lakkasivat kuitenkin paisumasta. Vielä eilen näytti siltä, että jatkavat turpoamistaan.
 
Kiin, en ollut ihan varma että olitko se sinä, niin en viitsinyt alkaa kurkkia verhojen välistä. Sitä paitsi mies olisi varmaan saanut sätkyn, jos oisin niin tehnyt! Ainakin se meillä asuva. :LOL: '
Lepäilehän nyt ihan rauhassa, että tokenet uutta kierrosta varten.
 
Kävin tänään kysissä ja munasaalis on 6-7, limis hyvä/kaunis.

Punktio vasta keskiviikkona, kun niin hitaasti saalista kasvattelen.

Luulin, että minulla on kaikki lääkkeet sunnuntai iltaan saakka, mutta nyt tajusin että yksi Orgalutran puuttuu.. niitä on jäljellä enää kaksi ja tarvitsen niitä kolme. Yritin soittaa kysiin IVF-polille, mutta ei siellä enää ketään ole =(
Kaksi pyhää edessä... Soitan varmaan päivystävälle lääkärille ja yritän sitä kautta saada puhelinreseptin. Sama pää kesät talvet :(
 
Olo alkaa olla jo voiton puolella :)

Mies lähti pojan kanssa kauppaan hakemaan Halloween- leipomustarpeita ja ovat sillä reissulla olleet jo kolmatta tuntia. Menivät varmaan samalla reissulla käymään miehen mummolla, joka asuu kaupungissa. Nyt tuli muuten auto pihaan, siellä ne miun miekkoset onkin =)
 
No niin, mie taas kännykällä päivittelen kuulumisia, sori jos joku jääp huomiotta, tälleen kun ei näe muiden tekstejä kirjoittaessa...

Kiin; vielä rutistus, kovia olet joutunut kokemaan!

Raitatiikerille plussatuulia sekä hopottitar ja vesiheinä; tsemiä viime metreille :)

Mulla tosiaan eilen ultrassa näkyi 10-15 rakkulaa, kooltaan 15-17 mm. Limis oli 14 mm. Vielä tänä iltana yksi gonal-f, huomenna irrotuspiikki ja tiistaina puolilta päivin punktio. Alkaa olla aika pinkeä ja ällö olo.
 
Pakko se on minunki päivitellä tilannetta. Jotenki aattelin et jos en tämän hoidon aikana kirjottelis tänne ollenkaan ni vois enemmän olla ajattelematta koko asiaa..noh, joka välissä käyn lukemassa teiän kuulumisia ja vähän väliä tehny mieli kirjottaa omatki.
Siispä meilläki jälleen menossa hoito...perjantaina oli ultra ja molemmilla puolilla näky n.10 rakkulaa mikä on mun tilanteessa ihme!Koskaan aikasemmin ei oo näyttäny niin hyvältä ku nyt tässä hoidossa. Mulla vaihettiin lääkkeet tähän hoitoon ja kyllä kannatti!Tosin lopputulos on meillä ollu aina heikko...et saa nähdä kuinka nyt käy!Keskiviikkona punktioon.

rallukka,hopottitar ja vesiheinä hurjasti Onnea matkaan!! :heart:

Kiin Hienoa että jaksat jo paremmin!Kaikkea hyvää sinulle! :heart:
 
Iso Kiitos Dream :flower: :heart: tsemppiä punktioon. Hyvältä kuulostaa tuo rakkula määrä. keskiviikkona puktiossa siis molemmat =) Jäin kiitollisuuden velkaan, korvaan tän jotenkin.

Rallukalle tsemppiä tiistain punktioon =) Hyvin olet muninut =)

Ja hienoa Kiin, että vointi on jo parempi :hug:

vesiheinälle onnea hoitoon, meilläkin mentiin lyhyen kaavan mukaan.

Olisipa jo keskiviikko.. vielä huomenna piikit ja sitten maanantaina Pregnyl. Muistikonhan tuon nyt ihan oikein.
 
Hei, osaakos joku kertoa miten tämä lyhyt kaava oikein menee. Lopetin e-pillerit perjantaina ja nyt pitäisi olla menkat, vaan ei ole kuulunut. Keskiviikkona on eka ultra ja pitäisi alkaa pistokset. Voiko sinne ultraan mennä, jos ne menkat sattuisi tässä sitä ennen alkamaan?
Tsemppiä punktioihin ja pitkää pinnaa piinistelijöille!
 

Yhteistyössä