Hoidot Kysillä

Morjesta.

Katmis ja pohtijatar - onnittelut mahtavista ultrakuulumisista!!! Sitten vaan masun kasvattelua =)

Arcathalle ja Inkulle plussatuulia :heart:

raitatiikeri ja Kiin - munikaa, munikaa, munikaa hyvät tulokset B) =)

Itse tulenkin hieman viimeksimainittujen perässä, ensi tiistaina olisi tarkoitus aloittaa pistokset, lääkkeenä Gonal-F. Synarela on odotetusti tehnyt musta melkein ihmishirviön mutta onneksi läheiset sen ymmärtää mistä johtuu :snotty: Onneksi alkaa pistokset, niin olokin korjaantuu... Kukahan siellä oli tällä viikolla lääkärinä? Tietääkö kukaan kuka ensi viikolla vuorossa? Ymmärtääkseni MH ja KR vuorottelevat tai jtn...

-rallis
 
rallukka Mukavaa, että on porukkaa suurinpiirtein samaan aikaan hoidossa :)
Mie en tiiä yhtään nuista lääkäreistä, kun meillä seuranta tapahtuu täällä omassa keskussairaalassa ja tullaan KYSiin vaan punktioon ja siirtoon.
 
Rallukka mitä oireita sulle on tullut Synarelasta? Mulle se aiheutti törkeän päänsäryn, johon ei auttanut mikään, nyt vähän helpottaa kun aloin pistellä Menopuria. Puhumattakaan siitä, että olen ollut kiukkunen kun perseelle ammuttu karhu.... :ashamed:

Tällä viikolla oli lääkärinä MH, ensi viikosta en tiedä. Meillä on ensi viikolla ma ja pe aamuina ultrat. Tiedä vaikka ollaan siellä yhtä aikaa Kiin kanssa. =) Toivoisin kyllä punktio viikolle MH:ta, kun on se vaan on niin hyvä. No saas nähdä. Toivottavasti päästään edes sinne asti.
 
Raitatiikeri ja Kiin...täältä tullaan perästä... =)

Eli soitin kysille aamulla ja seuraavassa kierrossa (parin viikon päästä, kunhan saan terolutilla käynnistettyä ) aloitetaan puregon-pistokset. Minkälaisiin sivuoireisiin on syytä varautua?
 
raitatiikeri Meillä on aika ens viikon perjantaina yheksältä aamulla. Olen isokokonen, tummahiuksinen nainen ja miehellä on pitkät hiukset, viikset ja parta :wave: Tule nykäsemään hihasta, jos bongaat tällasen pariskunnan :)

berits Me mennään lyhyellä kaavalla ja pistän Puregonia, josta sain ekana iltana aivan järkyn päänsäryn :( Nyt parina päivänä särky on ollu vaan sellasta sillointällöin tuikkasevaa. Alavatsa on tosi turvoksissa ollu jo toisesta pistospäivästä, mieskin huomasi sen :D Miulla on taipumus kerätä helposti nestettä niin voipi johtua siitä. Kauheen kippurassa ei voi olla, esim. poimia lattialta jotain, olla kyykyssä tai sohvalla istuessa kurkotella niin, että on kaksinkerroin, se koskee mahaan :(

hopottitar Tsemppiä alkavaan hoitokiertoon :)

(.) Neljäs pistospäivä Puregonilla.
 
kivaa että hopsu ja berits pääsee kanssa hoitorumbaan mukaan.

Me tosiaan mennään berits pitkällä kaavalla, eli synarela sumut ja menopur piikit käytössä. Menopurista en oikein vielä osaa sanoa oireita, ehkä alavatsassa vähän paineen tunnetta, mutta toisaalta olen pistänyt vasta kaksi piikkiä, tänään oisi kolmas.

Katsotaan Kiin jos törmätään viikon päästä, meillä on aika puoli kymmeneltä, mutta tulen yksin kun mies ei voi olla pois töistä. Tosin voit ennättää jo lähteä, ellei ajat ole taas myöhässä... Mutta jos bongaat sieltä yksinäisen naisen, tod. näk. tummanvaaleat/vaaleanruskeat hiukset ponnarilla, niin se olen sitten minä. =)
 
(.) Viides pistospäivä Puregonilla ja Orgalutranin alotus. Mietiskelin aamulla, että saakohan nuo pistää samaan aikaan? Vai pitääkö pitää pari tuntia väliä vai _pitääkö_ pistää yhtäaikaa. Tulin siihen tulokseen, että kun en ole mitään erityistä ohjeistusta saanut tuohon niin pistän samaan aikaa. Toinen toiselle puolelle napaa ja toinen toiselle :)

Oon muutenkin vissiin vähän ulkona siitä, miten tää hoitokierto menee, kun olen olettanut, että ens perjantain ultra KYS:ssä on kontrolliultra, mutta se taitaakin olla jo se punktiopäivä :eek: :ashamed: Pitää kysyä asiaa maanantaina omassa keskussairaalassa, kun meen ultraan.
 
Huomenta!

Kiin, käyhän meille sitten kuulumisiä kertoilemassa.. Täällä peukut pystyssä, että kaikki niin kuin pitääkin..

Minäpäs soitin siitä S-prog vastauksesta.
Ja sepä arvo on 70,8.
Ja kohta soitan uudestaan niin saan keskustella lääkärin kanssa haluaako se ottaa lisää kokeita vai kuinka edetään vai jännätäänkö vain =)
 
Arcatha Siullahan on arvo ollu tosi hyvä :) Miulla kun noita mittailtiin sillon tutkimusvaiheessa niin prog. pyöri siinä 10-15 paikkeilla :/

(.) Tänään oli aamulla kontrolliultra. Molemmilla puolilla 6-7 follia, jotka kooltaan 11-13mm. Limakalvo 8-9mm eli hyvältä näyttää :) Pistoksia jatketaan niin, että pistän perjantaihin asti rinnakkain Puregonia ja Orgalutrania. Perjantaina on kontrolli Kuopiossa ja punktio menee sit ens viikolle. Sellasia kuulumisia :wave:
 
pp 12 ja PLUSSA tärähti

oon ihan sekaisin

toivotaan että tää onni kestäisi eikä olis kemiallinen tai kohdunulkoinen.

ylihuomenna on sitten veritesti ni saa jotain lukuja.. tuun sitten taas kertoilee..

EPÄTODELLINEN OLO
 
Onnea Inkku!!!! :flower:

raitatiikeri; ei mulle tullu muita oireita Synarelasta kuin armoton veetutus, joka asia meinaa ärsyttää ja räjäyttää pällin :ashamed: - onneksi huomenna alkanee pistokset, ainakin aikaisemmin olotila on muuttunut ihan huomattavasti positiivisempaan suuntaan B)

Tsemppiä piikittelijöille!!!

-rallis
 
Inkku Oikein paljon onnea :flower: =)

raitatiikeri Meillä pysy pistosten annostus samana. Kasvaa näköjään hyvin näilläkin :)

(.) Hirmunen vitutus päällä :kieh: Nuo hormoonit saa miut tosi äkäseksi, läheisyydenkipeäksi ja itkuseksi. Tänään otin nokkiini, kun miehelle yritin vihjailla, että olis kiva tehä yhessä jotain, kun olis tilaisuus (oltiin menossa harrastuksiin kaupunkiin ja tajuttiin, että eihän ryhmät kokoonnu tällä viikolla, kun on syysloma...). Mummoki oli kattomassa poikaa. Mies vaan totesi joo ja ajo kotiin |O Hemmetin luupää...
 
Terkut KYSiltä!

Munasarjat olivat lepotilassa ja kohdun limakalvo ohut, huomenna alkaa pistokset =) Oikeassa munasarjassa oli lisäksi n. 1 cm endometriooma sekä munasarjan vieressä kaksi lokeroa (?!), joista KR sanoi, että olisivatko jotenkin kiinnikkeiden aiheuttamia... Tiedä häntä... Mutta pääasia, että päästään pistelemään pikkuhiljaa!!!

-rallis
 
rallukka Jännää :D Meettekö pitkällä vai lyhyellä kaavalla? Anteeksi, kun en muista :ashamed:

(.) Mie odottelen perjantaista Kuopion keikkaa :) Polikäynnin lisäksi hingun kirppiksille :p Nää lähikaupungin ja Joensuun kirppikset on tullu koluttua niin moneen kertaan, että on kiva päästä penkomaan välillä jonnekin muualle. Kertokaa millä kirppiksellä kannattaa käydä ja missä niitä ylipäätään on Kuopiossa :wave: Ollaan Kuopiossa perjantaina koko päivä.
 
Kiin Keskustassa kirppareita on ainaki punasen ristin kirppari, tavarameri,citypörssi, rihma...nämä semmosia missä ite usein käyn ja jotain löytöjäki tehny.
Punasen ristin kirppari suokadulla, citypörssi kaupungin talon takana, tavarameri vuorikadulla, rihma puijonkadulla rautatieasemalla päin...paremmin löyät ku googletat :D
 
heiheihei, paistaa se päivä risukasaan sittenkin! :)
mies soitteli tänään kysille ja sai kuin saikin ajan varattua 11.11! oli kuulemma joku perunut tuon ajan ja se saatiin sitten me...ihmetyttää, kun siellä on kaksi kandia töllistelemässä mukana. :eek: mutta eipä ne haittaa, pääasia, että ei tarvitse sinne tammikuulle odottaa. taitaa osua tuo käynti sitten kp 14-16, riippuen nyt siitä, paljonko tämä kierto heittää.
oon niin iloinen nyt! :)
 

Yhteistyössä