Hoidot Kysillä

Kummi Kiitos kysymästä, ikävä kertoa, että olo on aika hengetön juuri nyt. :'( Kävin ultrassa ja eipä ole kuin yksi sopiva folli, joka saattaa puhjeta viikonlopun aikana. Ja sekin oikealla puolella, josta tuuba tukossa. Ei enää puregonia. Illalla orgalutran ja huomenna pregnyl. En voi uskoa, että taas kävi näin... Toivottavasti siun vauvanmunat kypsyilee juuri sopiviksi. Onnea matkaan tosi tosi paljon! :heart:

Me huristellaan ma aamuna Kysiin, jää nähtäväksi tuleeko siitä pelkkä huviajelu. Ihana hoitaja jaksoi vielä tsempata ja tukeudun siihen ajatukseen, että kaikkeni olen tehnyt, muuta en voi. Anteeksi tämä omanapaisuus, mutta en nyt vaan jaksa...
 
Voi Hopottitar , olen enemmän kuin pahoillani :hug: Olin samanlaisessa tilanteessa kesällä, kun meille todettiin keskenmeno. Ymmärrän siis tunteesi, itsekkin olin viikon saikulla ja heti perään kuukauden kesälomalla. Ei jaksanu ajatella töitä eikä muutakaan vähään aikaan. Mutta aika auttoi, ja vähitellen alkoi toivo uudesta raskaudesta nousemaan. Tuska oli valtaisa, suuren avun sain kun pystyin asiasta juttelemaan ystävien kanssa ja purkaa omaa mieltään. Myös paperille tuli omia tuntoja rustailtua. Paljon siis tsemppiä teille :hug: Ja ystäväni sanoin, ei pidä jäädä tuleen makaamaan.
 
Voi Hopottitar! :'( :hug: En osaa sanoa sulle mitään, en tiedä mikä auttaa. Toivon sulle kumminkin hirveesti voimia ja että miehenne kanssa saatte toisistanne lohtua ja toivoa. :heart:

Ikävää retuli, ettei plussaa tullut vai toisaalta, onko menkatkaan vielä tulleet?

Noh. Tuntuu nyt vähän vaikealta tää tänne tässä tilanteessa kirjoittaa mutta mä olen tehnyt plussatestin. (Tai siis eilen 3 ja tänään 2.) Tieto ei oo kyllä vielä oikein uponnut ja mies varsinkin haluaa olla niin varma ja varovainen ettei oo meiän huushollissa kyl hirveesti mitenkään vielä juhlittu..! Eilen lähdettiin karaokeen niinku oli ollu puhetta mut mä join vaan vettä ja hyydyin jo 23 jälkeen :D Vähän ällöttää nälkäisenä ja tissit on pinkeet muttei oo vielä muita oireita.

 
KYSIN HOIDOKIT lauantaina 18.10.2008

Kummi...................2. ICSI vko 43.....................................pp
Sitronella...............2. IVF vko 43......................................pp
Vesiheinä..............1.ICSI vko 43......................................pp
Tikru72..................3. ICSI vko 44....................................pp
Tao.......................clomit syksyllä, 1. IVF vko 45..............pp
Zirppana................1. IVF vko 45.....................................pp
Retuli82.................2. IVF vko 47..................................... pp
Pohtijatar..............1. IVF 11/08 (vko ?)............................pp
Arcatha..................1. suun.käynti 12/08..........................pp
Tulppa...................clomit + metut.....................................pp
Helystin.................PAS syksyllä (vko ?)............................pp
Möhköfanttis.........menopur + IUI....................................pp
Katmis....................IVF tammikuu 09................................pp
Hopottitar.............


:heart: Plussanneet :heart:

Ainokki..................clomit syksyllä
 
WAU!! Onnea Ainokki hirveeesti :heart: Jee, jee!! Olet sinä ainakin testaillu, varmistuksen varmistusta ;) :D Oliko teillä ihan luomuclomikierto, kun en nyt muista...?

Täällä kanssa hyvillä mielin etiäpäin, menkat alkoi tänään ja sain aloitettua ne e-pillerit. Koska tiesin negatestin jälkeen, etten raskaana ole, niin vuoto olikin sitten ihan odotettua ja onneksi suvaitsi alkaa edes nyt. Pirhana, että aina saapi olla päreitä polttamassa noitten menkkojen takia, joko ne alkaa sillon kun niitä vähiten toivoo tai sitten ei suvaitse tulla ajallaan, kun niitä kaipailis!! Murr!!

Viikonlopun jatkoja kaikille! Tänään pittää rentoutua, ehkäpä muutama kylmä olut ja silleen :D Kuitennii 6-päiväinen työviikko takana ja kun ei pelkoa ole raskaudesta, niin eikun vaan menoksi :D
 
Kiitokset :) Ihan 1/pvä clomeja ja kotipetissä yritystä.. Ja sekstattiin vaan kerran koko kierrossa! Inssi ois ollu ens kierrossa tulossa ja siihen jo oltiin henkisesti niin valmistautumassa että päätettiin olla ressaamatta yrityksestä. Näitä tarinoita aina kuulee muttei kyllä tullu mieleenkään et omalle kohalle osuis.

Hyvä Retuli että oot sinut kp1-asian kanssa :) Sä tod. ansaitset ne kylmät oluet :D Ja niin paljon onnea uuteen kiertoon ja hoitoihin! (Mä kyllä tuun jännäileen teiän kanssa vielä, ja kohtahan teilläkin plussaillaan kumminkin..) Oikein relaa viikonlopun jatkoa kaikki! :heart:
 
Heips, löysinpäs minäkin tämän listan. Meillä tiistaina ensimmäinen ICSI Kysissä. Munasoluja 9+8 tulossa, saas nähdä miten ovat viikonlopun aikana kehittyneet. Perjantaina näytti kaikki ultrassa olevan ok. Sunnuntai-iltana irrotuspiikki. Jännittää pirusti se punktio, kertokaa kokemuksia?
Meillä lasta toivottu vuodesta 1999. Lääkkeitä kokeiltu monenlaisia ja puolenkymmentä inssiä takana. Vikaa ei ole löynyt, simpoissa vähän a-liikikuvia.
Meillä Hippis tekee punktion ja on nyt ollut usemman kerran ultraamassakin.
 
Äh, olinpa hätäinen vastaa -nappulan kanssa...

Siis Retulille lämmin kiitos onnenpuhureista. Niitä todella tarvitaan! Toi menkkojen kanssa pelaaminen on niin ärsyä! Kiva, että siulla homma etenee! Oliks eilen rentouttava ilta? =)

Vesiheinä Teretulemast porukkaan mukaan! Ihanainen saalis siulla kypsymässä! Onnea matkaan tiistaille! Punktiokokemuksia on varmaan niin äärestä laitaan, mutta omalta osaltani voin kertoa, että miun eka punktio Hippiksen tekemänä oli ihan siedettävä. Kerran pyysin lisää kipulääkettä toimenpiteen aikana. Ja hoitajat on niin superihania! Oot hyvissä käsissä siellä!

ON: Kaikki munistuntemukset on hävinneet. Ainoa tunne on kipu tuossa pregnylin pistoskohdassa. Toiveet huomisen suhteen on lamaantuneen realistiset. Eilisen olin kuumissani kokoajan ja jotain hämärää tuntemusta oli oikealla puolella. Eikös ovulaation aikaan lämmöt nouse? Lie poksahtanut se ainoa vauvanmuna... :ashamed:
No, suunta on siis vain ylöspäin! Kyllä täältä vielä noustaan.

Viikonlopun jatkoja ja tsemppiä jokaiselle missä vaiheessa olettekin!
 
Vesiheinä , tervetuloa mukaan =) Teilläkin on jo pitkä taival takana, nyt varmasti saatte kauan odottamanne plussan ja sitä rataa!! Hirveesti onnea matkaan! Hyvä munissaalis tulossa =)

Sitronella , juu, kyllä oli todellakin rentouttava ilta... Mentiin vasta aamulla puoli kuuden aikaan nukkumaan, piti käydä vähän kylillä pyörimässä :LOL: Ja olotila nyt on sen mukainen :snotty: Mutta lykkyä tykö vielä kerran matkaan!!

Ainokki , pysyhän tosiaan remmissä mukana ja tuu kertoon meille ihania juttuja raskaudestasi :D

 
Hopottitar :hug: :hug: :hug: - miten se elämä voikaan olla epäreilua ! Voimia Sinulle.

Ainokille :flower: ja onnekasta jatkoa!

*** Tuntuu todella ihmeelliseltä pahoitella ja onnitella samassa viestissä. Tämä se on tätä meidän lapsettomuushoitolaisten "arkea". Pettymyksiin ei totu koskaan. Ja onnea jokainen toivomme itsellemme ja toisille. ***

Minulla on lehtien puhallus ja haravointipäivä. Gonalia olen pistänyt 4 päivää ja alkaa alamaha pömpöttää . Eipä ehkä ole minusta kohta enää raskaisiin hommiin, ettei munikset poksahda. Joten tihkusateesta huolimatta painun taas hetkeksi ulos ja lehtiä köijään kompostiin. Sinne haihtuu hormonihuuruiset päänsäryt ja helekutin pirullinen akka (semmoinen on olo ollut välillä todellakin! ).
:LOL:
 
Ainokille isot onnittelut :heart: :heart: ! Tästä se plussajono alkaa...

Onpa ikävä tilanne, Sitronella :/ . Onneksi huomenna tiedetään jo enemmän. Ja kaverini sanoja lainaten (joka siis on itsekin monta hoitoa läpikäynyt ja vihdoin lapsen saanut): yksikin solu riittää. Iso tsemppi!!!
 
ISOT LOHTUHALIT Hopottitarelle, kyllä se elämä tuntuu joskus niin väärin menevän. Nimimerkkisi sattui silmää kun aiemmin sekoilin toisessa ketjussa sinun ja hobelixin kanssa, (yleensä en lue tätä ketjua) muistin että olitte yhtä aikaa plussanneet.
En osaa sanoa muuta kuin että toivon sinulle ja miehellesi kovasti voimia ja jaksamisia.
 
Sitris sanoo nyt heipat ainakin toistaiseksi tämän ketjun kanssasisarille. Ei ollu onni matkassa tänään. :'(

Toivon teille kaikille parempaa onnea ja topakoita plussia tähän pinoon! Ootte mahtavia naiset! Voimia jokaiselle! :hug:
 
KYSIN HOIDOKIT maanantaina 20.10.2008

Kummi...................2. ICSI vko 43.....................................pp
Vesiheinä..............1.ICSI vko 43......................................pp
Tikru72..................3. ICSI vko 44....................................pp
Tao.......................clomit syksyllä, 1. IVF vko 45..............pp
Zirppana................1. IVF vko 45.....................................pp
Retuli82.................2. IVF vko 47..................................... pp
Pohtijatar..............1. IVF 11/08 (vko ?)............................pp
Arcatha..................1. suun.käynti 12/08..........................pp
Tulppa...................clomit + metut.....................................pp
Helystin.................PAS syksyllä (vko ?)............................pp
Möhköfanttis.........menopur + IUI....................................pp
Katmis....................IVF tammikuu 09................................pp
Hopottitar.............


:heart: Plussanneet :heart:

Ainokki..................clomit syksyllä
[/quote]

 
Olen käynyt välillä pyörimässä tuolla loka-marraskuun ketjussa ja huomasin Sitronellan viestin siellä. Ei voi olla varmaan pahempaa fiilistä kuin se, että solun solua ei tullut ja kaikki viikkojen "työ" heitettiin hukkaan. Oon tosi pahoillani puolestasi, enkä oikein tiedä mitä sanoisin. Onneksi voit levätä nyt kuitenkin muutaman päivän kotona ja hakea sitten tarvittaessa lisää saikkua, jos olo ei ala parantua. Kysillä tarjotaan mielestäni aika herkästi myös psykologin apua (jota itsekin koko ajan saan), joten kysy ihmeessä sitä, jos siltä tuntuu.

Mulla siis huomenna punktio ja oma olo ja elo on ollut tosi ristiriitainen tämän päivän. Välillä pelottaa ihan kamalasti, miten tässä taas käy, toisinaan yrittää sitten luoda itseensä edes vähän sitä uskoa onnistumisesta. Alavatsa on ollut oikealta reunalta aika kipeä, liekö sitten Pregnylistä vai mistä johtuvaa. Ikävältä tuntuu. Huomenna sitten lisää.

Tsemppi Vesiheinälle punktioon! Minäs päivänä sulla olikaan se?
 
Mulla on kanssa huomenna se punktio. Jännittää aika lailla, saapa nähdä pystyykö nukkumaan. Mulla ei mitään tuntemuksia tullut Pregnylistä, tulikohan se pistettyä ihan oikein. Oispa jo huominen ilta, onneksi oli vauhdikas päivä töissä, niin ei ehtinyt miettimään liikaa...melko pinkeä olo on alamahassa.

Hyvin se menee, pakko uskoa niin!
 
tao
Ainokille hurjan paljon onnea ! :flower:
Sitronellalle :hug: Voimia !
Vesiheinä tervetuloa meidän joukkoon !
Jännityksellä odotellaan Kummin ja Vesiksen punktio kuulumisia. Peukut on täällä pystyssä molemmille.

Sitten ehkä tyhmä kysymys, mutta kun huomenna menen kysille siihen 0-ultraan jossa harjoitellaan piikittämään, niin pitääkö ne gonal- f:t ottaa mulaan ? Toinen on 900 iu ja toinen 450 iu ???
Kyselee tietämätön tao
 
Minä ainakin harjoittelin hoitsun kanssa suolaliuoksella. Tietty, jos haluat ottaa siihen aikaan piikit, niin sitten voisi ottaa aineet mukaan.
Minun elämääni sopii parhaiten piikitys illalla ennen nukkumaanmenoa. Aamuisin en siihen pysty. :D
 
Suuri kiitos Kaikille Ihanasta Tuesta. Tässä yrittänyt ryhdistäytyä, ainut suunta kun on etiäpäin. Soitin kysiin ja jatko suunnitelma on tällainen. Kun seuraavan kerran täti tulee kylään, soitan IVF-polille. Sitten Iisalmeen ultraan ja katsotaan että kaikki on ok. Sitten ovista metsästämään ja siirtoon.
Pakkaseen jäi 4 huurunenua, jos joku heistä vain selviäisi sulatuksesta. Yleensä kuulemma tyhjennyksen jälkeen pidetään taukoa parin kierron ajan, mutta jos ultrassa kaikki on ok, niin pääsen siirtoon seuraavien menkkojen jälkeen.
Ajattelin tähän hoitoon tueksi akupunktiota, viimeksi se jäi vain ajatukseksi, kun kävin siellä hermoratahieronnassa.


:heart: toivon kaikille sitä plussaa, jolla pienen nyytin saa syliin asti. :flower:
Onnea hoitoihin.
 

Yhteistyössä