Lila: Eipä sille limakalvolle tässä vaiheessa muutakaan voi tehdä, kuin käyttää noita Primoluteja ja Clomifenia ohentamaan sitä. Minulla on selvästi pco-tyyppiset munasarjat ja hormoniarvoissakin kohonneita arvoja tuon pco-tyyppisyyden takia. Sehän sitä limakalvoakin kasvattaa sitten, kun kierrot venyvät helposti hieman liian pitkiksi ja estrogeeni pääsee vaikuttamaan liian kauan limakalvoon.
Tuolle pco:lle ei käsittääkseni hirveästi mitään voi tehdä, koska on normaalipainoinen, niin ei painonpudostustaan auta asiaa. Mutta en tosiaan ole jutellut tuosta asiasta nyt lääkärin kanssa, mutta näin olen sen itse järkeillyt, että ei sille kummempaa pystytä tekemään. Tavoitehan on vain saada se limakalvo sopivaksi, että alkio pystyisi siihen tarraamaan.
Hertta: Jännät paikat! Toivottavasti se on sitä, mitä kaikki sinulle toivomme!
onneaodottava: Onnea alkionsiirrosta! Raskaana siis kunnes toisin todistetaan.
ON: Täällä odotellaan vuodon alkua tuon Primolutin jäljiltä. Tosin ei haittaisi yhtään, jos vuoto alkaisi vaikka vasta maanantaina, kun sopisi sitten ultra-aika paremmin kalenteriin. Ehkä. Se on aina yhtä vaikeaa päästä siellä kys:llä käymään töiden ohella. :/