Hoidot jatkuu 2013

Valoa, oi miten ihanaa <3, PP10 on vielä aikaista, joten eiköhän viivat siitä vahvistu!

Täällä PP 4, vatsa ollut sekaisin aamulla ja illalla sain vasempaan jalkaani ihmeellisen pistelykohtauksen :D, joka jatkuu lievästi vieläkin, eli ihoa pistelee silleen kummasti. Vatsalla on sellainen pieni paineentunne, johtunee lääkityksestä.
 
Valoa ONNEA onnea onnea!! Hieno juttu :flower: Siitä se lähtee!

Jade84 Vieläkö oot malttanut olla testaamatta? On sulla rautaiset hermot :D

ON: tänään aamulla taas testattu puhdas nega. Eli veikkaan että meidän PAS yritys oli tässä. Mulla on virallinen testipäivä tosiaan vasta tiistaina, eli jos vuoto ei ala ennen sitä ni testaan sillon vielä, lopettelen nyt tukilääkitystä sillai että tänään vielä 3tbl, huomenna 2tbl ja su 1tbl.. Nyt mietin, että kannattaisko meidän pitää yks välikierto ennen seuraavaa PAS:sia? Tietääkös kukaan onko sillä jotain merkitystä? Kuukautisten piti alkaa eilen, mutta vielä niitä ei näy eikä oikeastaan ole sellaisia tuntemuksiakaan.. Uskon, että noi Lutinukset voi pitää vuodon poissa vaikka muilla kerroilla vuoto on alkanut Lutinuksista huolimatta.
 
Moi... en mä ole edes testannut, en ollenkaan. Ruskea vuoto alkoi eilen ja hitaasti voimistuu... ja niinkuin olen kirjoittanutkin että ei mulla mitään oireita ole juuri ollutkaan niin siksi ihn tietoisesti jätin testin ostamatta. :/ Tiistaina pitää mennä kumminkin sinne verikokeisiin tyhjää toimittamaan joten sinne silloin. Valoa: Onnea paljon!! <3
 
Hei! Olen myös seurannut tätä ketjua jo pitemmän aikaa ja nyt tuntui siltä että voisin liittyä seuraan. Taustoista sen verran että mulla on todettu PCO 2006, sen jälkeen terot ja clomit käytössä n.6kk.
Inssi 05/08 nega
1.Ivf/Icsi paha hyper ja sairaalahoidossa 8vrk ( 5 alkiota pakkaseen)
1. Icsi 1.pas kaksi 8 soluista siirrettiin 01/09 ja siitä plussa -> poika 10/09
1.icsi 2.pas 11/10 nega
1.icsi 3.pas 04/11 nega
2.Ivf 08/11 ja taas hyper mutta lievänä, pakkaseen vain 1 alkio
2.Ivf 1.pas nega 04/12 nega
Drilling 08/12 kk-kierto säännölliseksi
Inssi 02/13 kun lääkäreiden mielestä olisin voinut tulla raskaaksi kevyemmillä hoidoilla.
Metformiinit käyttöön 04/13. Ikää on 27v. ja mies on 31v.

Tässä kuussa aloitettiin viimeinen hoito ja suoraan icsi. Maanantaina punktio oysissa ja taas on hyperin vaara, n.40 munarakkulaa kasvamassa ja luultavasti vieläkään ei tuoresiirtoon päästä :(
Lääkärit on ihmetelly miksi toisella hoitokierroksella ei tehty icsiä kun ekalla tehtiin molemmat ja
vain icsillä hedelmöitys onnistui..toinen kierros meni ihan mönkään pari vuotta sitten kun saatiin
11 munasolua ja ensin ei hedelmöittynyt yhtään munasolua mut sit oli yks ruppana lähteny
jakaantumaan mutta pakastusvaiheessa lääkäri jo sanoi, että ei varmaan selviä sulatuksesta..
selvisi se mutta raskaus ei lähtenyt käyntiin.

Hieman ahdistaa kun tämä on julkisella puolella viimeinen kerta ja yksityiselle emme aio lähteä
rahatilanteen takia yrittämäänkään. Onneksi meillä on ihana 4-vuotias poika mutta silti tunnen
olevani lapseton jollain lailla. Haave isosta perheestä on pikku hiljaa karissut..Tulipa tässä
omanapaisuutta kerrakseen :) Onnea plussanneille! ja toivotaan plussatuulien puhaltelevan muillekin!
 
Onkos Odottava73 sulla oireita? :)

Varovaiset onnittelut Valoa :) Oletko tehnyt uutta testiä?

Ovalia ja Jade84 :hug:

Tervetuloa Anniinaballeriina ja tsemppiä tulevaan hoitoon

Omaa napaa:
Nyt menossa pp10, oireista en osaa oikein sanoa. Perjantaina yks kaks oli pari kertaa viiltävää kipua kohdun alueella. Lauantaina vähän repäisykipuja. Etovaa oloakin on ollut välillä, mutta tuon huonon olon olen yhdistänyt lutinukseen, kun yleensä se tulee vähän lutinusten laiton jälkeen. Sorruin tekemään eilen aamulla testin, ihan mielijohteesta.. testiajan sisällä ei tullut mitään. Kun olin heittämässä testiä pois, siihen oli ilmaantunut ihan pieni hailura haamu. Ja arvannette varmaan, että tänä aamuna oli iiiihan pakko tehdä uusi testi :ashamed: Ensin testiin ei tullut mitään, mutta sen testiajan puitteissa tuli sitten ehkä aavistuksen vahvempi viiva kuin eilen. Nyt en sitten tiedä mitä ajattelisin... Testejä ei ole enempää, ehkä pitäisi käydä hakemassa apteekista digitesti. No tullaan korkealta ja kovaa alas, jos vuoto alkaakin keskiviikkona.

Mukavaa syyskuun viimeistä päivää kaikille :)
 
Nipsu74, joo on päänsärkyä nyt kolmatta vuorokautta, ja lievää huonovointisuutta ollut hetkittäin.

Oon tehnyt pp 5 alkaen One Stepin halpisliuskatestejä, ja saanut niihin tosiaan sellaisen just ja just näkyvän haamun.

Ja nyt oli pakkomielle päästä hakemaan Apteekin oma testi...viimeksi alkuun päässyt raskaus näkyi sillä' ns. roskishaamuna muistaakseni PP 8. Nyt PP 7 sain testiajan puitteissa hyvin haalean, mutta näkyvän toisen viivan!
 
Moi! Punktio meni kivuttomasti ja saatiin 9 munasolua, keskiviikkona siirto/kontrollikäynti.
Lääkäri ei uskaltanu luvata että tuoresiirtoon päästään jos nyt alkioita edes saadaan, hyperi vaaran takia. Ja kun meillä menee muutenkin kaikki aina vaikeimman kautta niin mies ei päässy yhtä matkaa punktioon vaan joutu tosi tärkeään palaveriin, kyseessä oma työpaikka joten sitä piti jännätä missä vaiheessa ehtii näytteensä antamaan..:headwall:
 
Jade, onpa ikävä kuulla. Pahoittelut! :hug:

Ovalia, pahoittelen! Onneksi on pakkasessa vielä huuruneniä. Miten teillä olikaan, tehtiinkö PAS omaan vai hormonikiertoon? Jos tehdään omaan kiertoon niin meillä pystyi ainakakin tekemään useamman peräkkäin.

Anniinaballeriina: Toivottavasti saatte siirtokelposia yksilöitä. Millon selviää et pääsettekö tuoresiirtoon? Mikä olo on nyt kun sulla oli vissiin aika paljon rakkuloita?

Nipsu: Kuulostaa, hm, lupaavalta :) Mulla on ollut samanlaisia kipuja testauksen jälkeen. Välillä jopa niin kovia vihlaisuja et joka kerta oon säikähtänyt et tässäkö tämä oli. Mä oon testannut useamman kerran perjantain jälkeen ja vahvistunut se on. Mulla kans loppu testit ja kaveri vinkkas et ovlaatiotestilläkin voi testata. Enpä ollut ennen kuullutkaan, mutta positiivista sekin näytti(digitaalinen). Nyt tilasin netistä digitestin ja täytyy sillä vielä varmistaa. Mulla vaan pelottaa ihan sairaasti et se on taas kohdunulkoinen. 18.10 sain ultra-ajan, joten sinne asti pitää kärvistellä ennen kuin selviää et onko siellä mitään.

Odottava
: Varovaiset onnittelut haamusta. Toivottavasti vahvistuu!
 
Viimeksi muokattu:
Valoa, kiva kuulla että viivat vahvistuvat <3! Samoin on käynyt täälläkin, One stepin liuskatestiin tuli tänään, PP 8 jo ihan plussaksi laskettava selkeä viiva. Pelottaa kyllä isosti vieläkin, veritestipäivä ois perjantaina, mutta työreissussa olen silloin enkä pääse :/, pitää yrittää maanantaina tai sitten mietin että otetaanko jossain yksityisellä lääkäriasemalla niitä hcg- arvon mittaavia testejä Helsingissä.
 
Valoa Hirmuisesti onnea! Pidetään peukkuja, että pikkuinen on siellä missä pitääkin olla ja pysyy lujasti kiinni :heart: Nyt tehtiin luonnolliseen kiertoon, joten jospa pääsisimme sitten tässä kierrossa jo kokeilemaan sen viimeisen huurunenän pakkasesta! Jos ei tästä päästä niin sitten viimeistään seuraavasta, kunhan ei vain osuisi ovulaatio väärälle päivälle :)

Odottava37 Ihanaaa!! Uskon kyllä, että ottavat yksityiselläkin testejä! Kannattaa vaan varmistaa, että kyseisellä asemalla on laboratorio itsellä jotta tekevät sen määrityksen siellä niin saat samana päivänä vastauksen :) Sinulle kanssa oikein paljon onnea plussasta! Jospa minäkin seuraavasta sitten ;)

Mulla oli tähän PAS:iin niin suuret toivot kun voi vain olla joten nyt tuntuu niin tyhjältä kun se ei onnistunutkaan. Mulle tehty kolme tuoresiirtoa eikä yhdestäkään mitään ja ekasta PAS siirrtosta tuli plussa! Noh, joska kolmas kerta toden sanoo ;) Onneksi on sitten vielä yksi hoitokerta varalla :)
 
Hei! Reissu takana ja eka kerran päästiin tuoresiirtoon! 8 kypsää munasolua ja vain kaksi oli lähtenyt jakaantumaan. Toinen oli niin huono ettei sitä voitu pakastaa mutta sitä ei haluttu myöskään siirtää nelisoluisen kans ettei tulisi kaksosia, joten se meni roskiin :/ eli yksi alkio kyydissä ja piinailu alkakoon. Hyperin vaara vaanii edelleen jos raskaus alkaa, mutta lepoa vielä loppuviikko :)
 
Ihanaa ku plussatuulet on alkanu puhaltaa täällä. Onnea plussanneille=) Se on kyllä niin uskomaton hetki ku huomaa et testiin on tullu kaks viivaa. Mulla oli keskenmenneessä raskaudessa ihan selkeä "kiinnitymiskipu" navan vieressä, kokopäivän oli sellainen tunne et joku tökkii neulalla. Mulla alkaa ens viikolla sumuttelut, sit zumet ja ilmeisesti nyt myös klexane. PAS olis marraskuun eka viikolla.
Plussatuulia piinailijoille=)
 
Ihanaa plussia!!!! Paljon onnea!!! :)

Ja kaikille piinailijoille pitkää pinnaa ja plussatuulia!

).( Tänään on käyty nollaultrassa ja kaikki niinkuin pitääkin! Tänään illalla alkaa Pregnyl pikittelyt ja maanantaina verikokeeseen. Eteneehän tämä hoito sittenkin, vaikka tää pitkä kaava tuntuu niiiin tolkuttoman pitkältä!
 
HOIDOT JATKUU 2013

Emma81 ........... 4.ICSI ..............helmikuu 2013
Paiju..................3. IVF/ 3.PAS.......maaliskuu 2013
Hiskias...............2.IVF/1.pas..........maalis/huhtikuu 2013
Rotta09..............3.IVF........... ... ....toukokuu 2013
Pumpinello ........ 1.ICSI/2.pas .........kevät/kesä 2013
Starlight84 ....... 3.IVF/ICSI ............. ?
Joku_päivä ....... 7.IVF .................... ?
Syssy .............. 5.ICSI (?) .............. ?
mariq................4.ICSI/1.pas .......... ?
Tiinuli81 .......... 2.IVF ..................... ?
Moto76 ........... 3.IVF ..................... ?
Kevät87 .......... 2.ICSI .................... ?
Tuba factor ...... 5.IVF ..................... ?
Amalia Armas......2. (3.) ICSI............???
hox....................4. IVF....................????
Onlyer................?.............. ........?
InLove_..............?...............


HOIDOT JATKUU 2013

Nimim ............ Hoito ......................... Milloin?
Fyi..................1. IVF...........................elokuu
Tähtitomu.........3.ICSI.......... .............10-11/13
Robina..............3.ICSI.............. ..........syys/lokakuu-13
Valoa................2.IVF/1.PAS................syyskuu-13
Hautomo76.......2.ICSI/2.PAS............elo/syyskuu-13
HilleriHiiru..........2.ICSI/1.PAS...............marraskuu-13
simpli.................3 IVF.........................loka-marraskuu -13


PIINAILIJAT
Nimimerkki ..........Hoito............Alkio(t ).......Testipäivä
Valoa.................2.IVF. 1.PAS............2..............29.9
Jade84..............? ........................ ?.................1.10
Ovalia ............ 3.ICSI 2.PAS ......... 1 ............... 1.10
Odottava73 .......hoito luovutetuilla soluilla, 1...... 4.10
Nipsu74.............1.ISCI 1.PAS...........1...............6.10.
Anniinaballeriina.....2.ICSI..................1.............16.10

PLUSSANNEET
Nimim ................. Hoito ..................Plussa kk ........... LA
Inkku1.................1.IVF/2.PAS..........lokakuu............. 6 .6.2013
Miles ..................4.ICSI ................ lokakuu ........... 3.7.2013
Nuppuska .......... 2.ICSI/3.pas ........marraskuu ........20.7.2013
Sannuliinu............2.IVF/ICSI.............marraskuu........2 5. 7.2013
Mörkötys.............3.IVF/ICSI/1.PAS...joulukuu...........25.8 .2013
Linnea1982 ........ 1.IVF/3.pas ..........joulukuu ..........?.?.2013
Annabell-77... .....1.ICSI/3.pas .........joulukuu............5.9.2 013
Seline........... .....2.IVF. 1.PAS..........maaliskuu..........9.1 1. 2013
Mamma2011 jkl.................
TeaPot...............1. PAS (IVF/ICSI, 2011)..syyskuu -13.......Toukokuu

Päivitin itseni listalle ja tänään sanoivat oysista että testata voi aikaisintaan 10 päivää siirrosta, mutta virallisesti kai se on tuo 16.10? eli kaksi viikkoa siirrosta..
 
Meillä siis jatkuu hoidot 3. ivf:llä mutta ei tietoa vielä milloin. Voi olla että tän kierron lisäksi pidetään vielä kk tauko lisäksi. Jotenki tuntui meni elimistö ihan sekaisin tästä pas siirrosta.. en tiedä miksi... :/ Sitten kun hoitojen aika koittaa niin taidan pyytää valmiiksi jo että tekevät sen icsi:n koska selkeesti se jakautuminen on ollut ongelmana. Ja ehkä mainitsen myös siitä alkiokuoren avauksesta. Onnea kaikille plussanneille!!!
 
HOIDOT JATKUU 2013

Emma81 ........... 4.ICSI ..............helmikuu 2013
Paiju..................3. IVF/ 3.PAS.......maaliskuu 2013
Hiskias...............2.IVF/1.pas..........maalis/huhtikuu 2013
Rotta09..............3.IVF........... ... ....toukokuu 2013
Pumpinello ........ 1.ICSI/2.pas .........kevät/kesä 2013
Starlight84 ....... 3.IVF/ICSI ............. ?
Joku_päivä ....... 7.IVF .................... ?
Syssy .............. 5.ICSI (?) .............. ?
mariq................4.ICSI/1.pas .......... ?
Tiinuli81 .......... 2.IVF ..................... ?
Moto76 ........... 3.IVF ..................... ?
Kevät87 .......... 2.ICSI .................... ?
Tuba factor ...... 5.IVF ..................... ?
Amalia Armas......2. (3.) ICSI............???
hox....................4. IVF....................????
Onlyer................?.............. ........?
InLove_..............?...............


HOIDOT JATKUU 2013

Nimim ............ Hoito ......................... Milloin?
Fyi..................1. IVF...........................elokuu
Tähtitomu.........3.ICSI.......... .............10-11/13
Robina..............3.ICSI.............. ..........syys/lokakuu-13
Valoa................2.IVF/1.PAS................syyskuu-13
Hautomo76.......2.ICSI/2.PAS............elo/syyskuu-13
HilleriHiiru..........2.ICSI/1.PAS...............marraskuu-13
simpli.................3 IVF.........................loka-marraskuu -13


PIINAILIJAT
Nimimerkki ..........Hoito............Alkio(t ).......Testipäivä
Valoa.................2.IVF. 1.PAS............2..............29.9
Jade84..............? ........................ ?.................1.10
Ovalia ............ 3.ICSI 2.PAS ......... 1 ............... 1.10
Odottava73 .......hoito luovutetuilla soluilla, 1...... 4.10
Anniinaballeriina.....2.ICSI............ ......1.............16.10

PLUSSANNEET
Nimim ................. Hoito ..................Plussa kk ........... LA
Inkku1.................1.IVF/2.PAS..........lokakuu............. 6 .6.2013
Miles ..................4.ICSI ................ lokakuu ........... 3.7.2013
Nuppuska .......... 2.ICSI/3.pas ........marraskuu ........20.7.2013
Sannuliinu............2.IVF/ICSI.............marraskuu........2 5. 7.2013
Mörkötys.............3.IVF/ICSI/1.PAS...joulukuu...........25.8 .2013
Linnea1982 ........ 1.IVF/3.pas ..........joulukuu ..........?.?.2013
Annabell-77... .....1.ICSI/3.pas .........joulukuu............5.9.2 013
Seline........... .....2.IVF. 1.PAS..........maaliskuu..........9.1 1. 2013
Mamma2011 jkl.................
TeaPot...............1. PAS (IVF/ICSI, 2011)..syyskuu -13.......Toukokuu
Nipsu74.............1.ISCI 1.PAS...........1.................... kesäkuussa




Ekaksi nyt poikkeuksellisesti omaa napaa
Päivittelin itseni tuonne plussanneisiin..
Aloittelin siis tekemään r-testejä jo sunnuntaina (hupsu minä :ashamed: ).. niihin tuli haaleat viivat. Pikkuhiljaa ne on siitä vahvistuneet ja viimeisin testi oli kyllä jo selvempi kuin sunnuntain, joten eiköhän siellä ainakin tällähetkellä pikkuinen ole tekemässä pientä pesää:heart:
Tukilääkitys loppuu tänään, vähän pelottaa, että kuinka käy, mutta ei kai auta muuta kuin toivoa parasta, että pikkuinen pysyy kyydissä tukilääkityksen loppumisesta huolimatta.. Oireita ei paljonkaan ole, vähän on etovaa oloa ajoittain, alaselkää särkee ja alamahaa vihloo välillä.

Anniinaballeriina tarrasukkia, kokemuksesta voin sanoa, että kyllä se yksi riittää raskautumiseen :) Itsellä vähän sama tilanne esikoisesta, oli vaan yksi hyvä siirtoon ja yksi huono pakkaseen. Itse olin maani myynyt, mutta niin siitä vaan raskaus lähti ja nyt on reipas esikoululainen :)

Odottava73 Onnea plussasta :heart:

Ovalia, Leenu sekä Robina Tsemppiä tulevaan hoitoon :hug:

Mukavaa viikonloppua!
 
  • Tykkää
Reactions: Tähtitomu
Valoa, Nipsu74 ja odottava73 onnittelut plussista! Täällä PP2 ja lutinus aiheuttaa oireita suuntaan jos toiseen :( maha ihan sekaisin ja vihloo jatkuvasti. Luulen että punktio vieläkin vaikuttaa vatsan nipistyksiin. Miten sitä malttaa olla testaamatta reilun viikon..miten kauan ootte jatkanu tukilääkitystä?
 
HOIDOT JATKUU 2013

Emma81 ........... 4.ICSI ..............helmikuu 2013
Paiju..................3. IVF/ 3.PAS.......maaliskuu 2013
Hiskias...............2.IVF/1.pas..........maalis/huhtikuu 2013
Rotta09..............3.IVF........... ... ....toukokuu 2013
Pumpinello ........ 1.ICSI/2.pas .........kevät/kesä 2013
Starlight84 ....... 3.IVF/ICSI ............. ?
Joku_päivä ....... 7.IVF .................... ?
Syssy .............. 5.ICSI (?) .............. ?
mariq................4.ICSI/1.pas .......... ?
Tiinuli81 .......... 2.IVF ..................... ?
Moto76 ........... 3.IVF ..................... ?
Kevät87 .......... 2.ICSI .................... ?
Tuba factor ...... 5.IVF ..................... ?
Amalia Armas......2. (3.) ICSI............???
hox....................4. IVF....................????
Onlyer................?.............. ........?
InLove_..............?...............


HOIDOT JATKUU 2013

Nimim ............ Hoito ......................... Milloin?
Fyi..................1. IVF...........................elokuu
Tähtitomu.........3.ICSI.......... .............10-11/13
Robina..............3.ICSI.............. ..........syys/lokakuu-13
Hautomo76.......2.ICSI/2.PAS............elo/syyskuu-13
HilleriHiiru..........2.ICSI/1.PAS...............marraskuu-13
simpli.................3 IVF.........................loka-marraskuu -13


PIINAILIJAT
Nimimerkki ..........Hoito............Alkio(t ).......Testipäivä
Jade84..............? ........................ ?.................1.10
Ovalia ............ 3.ICSI 2.PAS ......... 1 ............... 1.10
Odottava73 .......hoito luovutetuilla soluilla, 1...... 4.10
Anniinaballeriina.....2.ICSI............ ......1.............16.10

PLUSSANNEET
Nimim ................. Hoito ..................Plussa kk ........... LA
Inkku1.................1.IVF/2.PAS..........lokakuu............. 6 .6.2013
Miles ..................4.ICSI ................ lokakuu ........... 3.7.2013
Nuppuska .......... 2.ICSI/3.pas ........marraskuu ........20.7.2013
Sannuliinu............2.IVF/ICSI.............marraskuu........2 5. 7.2013
Mörkötys.............3.IVF/ICSI/1.PAS...joulukuu...........25.8 .2013
Linnea1982 ........ 1.IVF/3.pas ..........joulukuu ..........?.?.2013
Annabell-77... .....1.ICSI/3.pas .........joulukuu............5.9.2 013
Seline........... .....2.IVF. 1.PAS..........maaliskuu..........9.1 1. 2013
Mamma2011 jkl.................
TeaPot...............1. PAS (IVF/ICSI, 2011)..syyskuu -13.......Toukokuu
Nipsu74.............1.ISCI 1.PAS...........1.................... kesäkuussa
Valoa..................2.IVF 1.PAS...........syyskuu.....................Kesäkuu


Uskaltaudun minäkin lisäämään itseni plussanneisiin.
 

Yhteistyössä