Hoidot jatkuu 2013

Mulla ei ole ollut punktiota, mutta kyllä on turvoksissa silti johtuen varmaan lugeista ja kortisoonista. Mulla on ollut kipuja kovempia ja lievempiä pp1 lähtien. Tänä aamuna nopeat ylös nousut koski. Vedän nyt niin paljon tressiä töihin ja työnohessa opiskelun yhteen sovittamiseen että muisti on hataralla pohjalla. Unohdineilen kokonaisen paketin jäätelöä pöydälle yöksi, että sellasta.

Simpli ja huonomuisti pp3.
 
Heissan taas! Kolmas ja viimeinen hoito menossa... Eilen kävin punktiossa ja salis oli 5 mollukkaa ja neljä niistä hedelmöittyi! Huomen aamuna Kysiin ja mulle siirretään nyt kax, koska ikä tulee jo vastaan ja aina on ollut niin huono tulos... Kääk!!! Paniikissa jo nyt!!! Mitäs jos ne kummatki tarttuu??? Sit mä oon pulassa...
 
Ny on siirrosta kotiuduttu.
10 munasolusta 6 oli kypsää ja näistä 5 hedelmöittyi normaalisti.
Niistä yksi erityisen hyvä, top-luokan alkio siirrettiin ja kaksi samanlaista pakastettiin omiin olkiinsa. Kahta vielä jatkoviljellään. Saas nähä, miten pikkuisten käy.
Makaan sohvalla nyt tyynyjä ahterin alla, vaikka tiedän, ettei siitä mitään varsinaista hyötyä ole :D Kunhan nyt itteeni rauhoittelen.
Pitäis kaksi viikkoa jaksaa odottaa testaamista, mutta jos vanhat merkit paikkansa pitää, niin pp10 aloitan sen rumban kuitenki :D
Kohdunkaulan roplaaminen saa mulle aina huonon olon, eikä tämäkään kerta ollu poikkeus. Vihloo ja yököttää heti saman tien. Tissien kipeydestä ei näillä Lutinus-määrillä voi päätellä yhtään mitään jatkossakaan.
Eli mulla testipäivä 10.5
 
  • Tykkää
Reactions: Tähtitomu
Paiju: Et ole kertonut kuulumisia ultran jälkeen? Miltäs siellä näytti.

Meillä oli ultra maanantaina ja yksi syke löytyi! Tosin löytyi myös parisenttinen hematooma eli jonkinlainen verihyytymä, joka saattaa vuotaessaan myös viedä alkion mukanaan. Lääkäri käski ottaa rauhallisesti ja oon nyt yrittänyt olla siivoamatta ja haravoimatta, vaikka sormia kovasti syyhyäisikin... Vielä ei ainakaan oo mitään vuotoja näkynyt ja seuraava ultra on 6.5. jolloin tilannetta seurataan. Avasin odotus-puolelle ketjun meille hoidoista plussanneille, tule ihmeessä sinne kirjoittelemaan, kuten tietysti muutkin plussanneet.

Paljon voimia ja plussatuulia hoitoihin kaikille muille! Meillä siis lykästi 5. ICSI ja nyt rv 7+5.
 
Joanna, onnea :heart:

).( tai siis (.) kyllä turvottaa huhhuh! Täällä on ihan hirveenkarmeenkamala jänskätys. Maanantaina pitäis mennä siirtoon. Ei ainakaan vielä oo mitään ilmoteltu ettei tartteis mennä eli jotain on ainakin perjantaihin asti selviytyny.. luulisin ma. Se on sit juttu erikseen vieläkö maanantainakin on jotain siirrettävää :/
Voisin veikata ens viikosta erittäin mielenkiintoista. Huomenna ois töihin meno, yövuoroon jota sit on koko viikko. Päivällä tartteis nukkua, no jo maanantain nukkumiset menee tasantarkkaan huiluilleen. Lugejakin pitäis jossain välissä törkkiä ja kaikkee... ainiin ja vappukin on siinä välissä sotkemassa :D
 
Täällä piinailaan, pienillä oireilla. Menkakipujen tapaisia tuntemuksia on, mutta muuten ei mitään, ei yhtään mitään tissien lisäksi. Tissit on siis kyllä kipeät etten ilman rintaliivejä liiku mihinkään ja mahallani en nuku kun niihin koskee, mutta kun ei ole mitään tuntemuksia/oireita muuten. Et tässäkö tää sit taas oli?...:/

Simpli ja herne 6pp.
 
Kuules simpli, sama boogi täälläkin. :/ Enää ei oo tissitkään niin kipeät... Välillä kylmä, välillä kuuma ja se outo päänsärkykin meni jo ohi. Oikea munasarja on kipeä vieläkin... Kaippa se vielä jotakin bonusta aiheuttaa tähän soppaan. Mutta siis ei oireita täälläkään. Ja mulla vissiin pp9.
 
Siis nyt tulee vuodatusta joten pahoittelen jo valmiiksi kielenkättöäni. Siis mie menin ja otin eilen vahingossa tupla annokset disperiiniä ja kortisoonia. Siis olin niin väsynyt eilen että unen pöppöröisenä vietäisin dosetista maanantai aamun lääkkeet kun piti ottaa vain ilta lääkkeet. Siis voi prkl! Mitä mie nyt sitten teen? Jätän ottamatta nyt aamulla kun illalla otin?

Simpli & herne 7pp ja ihme sekoilu jatkuu
 
simpli varmaan oot ongelmaan jo vastauksen saanu mut kannattais varmaan soittaa jonnekin ja kysyä mitä tehdä.

).( siirrosta kotiuduttu yks huippuluokan salamatkustaja mukana. Pakkaseen on laitettu kolme alkiota, neljää vielä katsellaan tämä päivä ja sit niiden suunta on joko pakkanen tai roskis. ei siis saatu yhtään parin päivän alkiota vaan kaikki on pitkän kaavan mukaan.. Kerpele sanon ma, kun ei noista pitkänmatkalaisista oo yhtään hyvää kokemusta :/

Mutta joka tapauksessa piinailu alkaa ÄN- YY- TEE -- NYT -> pp0
 
Viimeksi muokattu:
Moro!

Nyt on käyty OYS:issa lääkärin tykönä keskusteleen jatkoista ja kaikesta siihen liittyvästä.
Syksyllä aloitetaan neljäs ja viiimeinen ICSI. Yleensä kun julkisellä eivät kuulema anna kuin kolme mahdollisuutta mutta erikoistapauksessa antavat luvan neljänteen. meillä kun ensimmäinen ICSI meni lääkärin toimesta penkin alle(tiputti lääke annokset minimiin liian aikasessa vaiheessa).
ja kilpirauhas vasta-aine arvoistakin oli puhetta ja sano että yleensä julkisella ei kortisoonia ole käytetty hoitojen aikana koska siitä ei ole riittävän vahvaa näyttöä, siis sen mahdollisesta avusta mutta voidaan ehkä syksyllä kokeilla ellei ala mennä kaikki arvot vajaatoiminnan puolelle. Yksityisellä kuulema kokeilevat ja käyttävät enempi kortisoonia hoitojen yhteydessä. Syksy tule jo....
 
Vielä tämänkin palstan kautta onnittelut Tuballe!!!


Mikähän lienee piinailijoilla tilanne? Onko lisää plussia tippunut :D

Meillä on nyt aloitettu kolmas ja viimeinen icsi-iritys. Sumut aloitettiin viime viikon lauantaina ja nyt odotellaan alkaisiko menkat ennen ensi keskiviikon ultraa. Jos alkavat niin piikittely alkanee ensi viikon to tai pe. Hoito ei oikestaan jännitä vaan enemmänkin ahdistaa. En tiedä miten kestän kun taas parin viikon päästä saan todennököisesti kohdata pettymyksen. Ja tällä kertaa se onkin sitten kaikkien aikojen kovin pettymys, koska hoidot lopetetaan tähän. No tokihan taas ihan pieni toivonkipinä elää...ei tätä muuten jaksaisi...
 
Tällä pitäis jaksaa vielä reilu viikko piinailla normi testipäivään mutta ens viikollahan kuitenkin tulee testattua. Itseasiassa eilen tein testin varmistaakseni ettei pregnyl enää näy. Oloja ei kyllä oo yhtää mitään mitä ei luget selittäis. Joten pettymystä taas odotellen.
 
Lo
Heippa!

Kirjottelin ketjussa pari vuotta sitten viidennen icsin aikaan. Kaikki hoidot oli tuloksettomia. Ei siis plussan plussaa ikinä. Silloin päätimmekin, että tämä saisi olla tässä. Ei enää hoitoja.

Kävimme adoptio-infossa, mutta se ei jotenkin tuntunut oikealta ja jätimme hakemukset lähettämättä.

Viime loppuvuodesta sitten kuitenkin päädyimme väestöliittoon lääkärimme juttusille ja hän ehdottikin, että voisimme vielä kerran kokeilla ja antoi myös infoa lahjamunasoluhoidoista..hoito päätettiin aloittaa nyt keväällä, mutta jostain syystä tuli tunne, että ei. Me ei tulla hoitojen avulla saamaan lapsia. Vyöhyketerapeuttini kehotti kuuntelemaan itseäni ja näin teinkin.

Vuoden alusta aloitin vähähiilihydraattisen ruokavalion ja ostin kuntosalille jäsenyyden. Kävin homeopaatin juttusilla ja aloin käyttämään homeopaattisia lääkkeitä ja nyt olen raskaana!!! Ja ihan luonnollisesti kaikkien näiden yhdeksän vuoden jälkeen! Tämän viestin tarkoitus on olla kannustuksena teille, kun itse niin monesti yritin etsiä netistä näitä ihmetarinoita joista saisi kannustusta!! Älkää ikinä luovuttako! Pitäkää unelmasta kiinni ja huolehtikaa itsestänne! Ihmeitä ihan oikeasti tapahtuu!!!:heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kesänlapsi123;28429456:
Kertokaahan viisaammat mulle, mulla ois huomenna poli käynti ja tänään piti testata
ovulaatio, ja sehän oli positiivinen JES!!! milloin tästä tapahtuu siirto, siis nyt passiirto kyseessä
Riippuu täysin siitä minkä ikäisinä alkiot on pakastettu. Jos nyt oikein lasken niin 3pv ikäinen alkio siirretään kolme päivää ovisplussasta jne.
 
Meillä 2 jatkoviljeltyä oli jatkaneet kasvamista ja oli pakastettu 6 pv vanhoina!!
Eli superpitkäviljely niillä. Pakkasessa siis kaksi 3 pv alkiota ja kaksi 6pv alkiota :D
Nyt on 4 PAS-kertaa pakkasessa, mikä on hyvä, koska tästä tuoresiirrosta ei mitään tullut. Vuoto alkoi tänään alaselkäsärkyineen lutinuksista huolimatta :p
Mulla siis seuraava kerta kesäkuussa.. varmaan (ku pitää olla 2 kuukautiset välissä)

Hautomo pp9
 
no voihan paa**a. Onneks kuitenkin hieno pakkassaalis, vaikkei se tässä tilanteessa juurikaan lohduta :/
Täällä hypätään varmaan saman junan kyytiin vvimestään pp14 jälkeen kun luget loppuu. oloja ei oo mihinkään suuntaan, on suorastaan hyvä olo kun unohtaa ton tissikipuilun.
 
Tsempit teille jokaiselle naiselle. Välillä oon käynyt lukemassa teidän kuulumisia. Täällä ollaan tauolla ja ihan omasta tahdosta. Me lähdetään elokuussa aasiaan enkä halua tehdä pasia ennen sitä. Nyt on jotenkin hyvä fiilis olla ilman hoitoja. Syksyllä sitten jatketaan pas:n merkeissä. Lääkäri määräs mulle e-pillerit tauon ajaksi. Sillä yritetään pitää endo kurissa. Hyvästi luomuiluyritykset. Pysyttelen taustalla seuraavat kuukaudet. Voimia teille naiset!
 
Täällä puhdas nega testattu herkällä testillä eikä usko riitä siihen että tulos muuttuisi 2päivässä mihinkään joten lopetan lääkkeet. Jään nuolemaan haavat ja itkemään itkut. Ja koska poli ei ehdi tekemään hoitoa ennen kesätaukoa menee viimeinen hoitokerta syksyy. Itkettää syvästi, sillä pelko siitä että emme todellakaan onnistu sillä viimeiselläkään on koko ajan läsnä.
 
Pahoittelut negan saaneille.

Mulla alkanee menkat 9.5., koska olen Lugesteronilla tukenut kiertoani (ja mahdollista raskautta). Nyt kun testi näytti negaa, on totta se että meillä alkaa IVF. Tahtoisin sinisilmäisesti uskoa että eka IVF toisi meille plussan, mutta realisti minussa ei siihen jaksa enää uskoa että mikään hoito meille kerrasta auttaisi.

Millaisillä kiertopäivillä teillä on ollut punktiot? Millaista kasvuvauhtia on folleilla ollut? (ja tietysti käytetty kaava kiinnostaa). Onko useamman hoidon saaneilla vaihdellut punktiopäivä eri kiertopäiville?
 
AmaliaArmas tsemppiä sulle hoitoon! Toivottavasti löydät pienen ilon ja toivon pilkahduksen, itselläni oli kyllä hyvin samanlainen fiilis viime hoidossa ja negaanhan se päättyi, samalla myös hoidot omilla munasoluilla.

valoa :wave: täällä ollaan myös tauolla ja hyvillä fiiliksillä. Sain myös pillerit tähän väliin että endo pysyy kurissa kunnes pääsen leikkaukseen, sinne siis lähete lähtenyt. Sitten jatketaan luovutetuilla heti perään.
 

Yhteistyössä