Kiitos, Oreo tuesta ja halauksesta. Niin, tosiaankin eilen sitten olin päivän sairaalassa ja kaavinta tehtiin.
Nyt sitten yritetään mennä päivä kerrallaan, nautitaan siitä mitä meillä on. Miehen kanssa ollaan juteltu paljon asioista;itketty ja jopa välillä naurettu. Nukkumaan meno on vaan jotenkin vaikea paikka, kaippas sitä täs jonku ajan päästä pääsee unten maille ilman kyyneleiden vuodatusta, mutta olen päättänyt että itken kun itkettää ja nauran ku naurattaa..
Tämähän oli minulle jo toinen keskenmeno joten toivottavasti sitä kolmatta ei enää koskaan tarvis kokea, on tämä niin kauheata.
Kaavinta tehtiin nukutuksessa, enkä tienny kun viennin sinne saliin ja kohta jo nukuin ja 30 min. kuluttua heräteltiin minua heräämössä. Onnex kipuja on tosi vähä ja vuotoa myös. Sairaalan henkilökunta oli asiallista ja mukavaa.
Päätettiin miehen kanssa että kunhan syksy saapuu ja tästä ollaan toivuttu ja yhdet kunnon menkat on tullut niin ei muuta kuin alkion siirtoon, niitähän meiltä löytyy pakkasesta ja me vaaditaan että nyt siirrettäis kaks alkiota, viimex eivät alakaneet siirtämään vaikka niin toivottiin, koska meillä nuo alkiot on niitä top-luokan alkioita, mutta mehän siinä tavallaan riski otetaan, jos meille kaksoset luioja suo niin ilo mielin me ne vastaan otetaan

Että tälläistä tällä erää,Toivon sinulle Oreo ihania odotuspäiviä ja nauti kasvavasta masusta!! Toivottavasti minäkin siitä saan vielä joskus nauttia!!!
Terveisin Säde