Höh tuota miestä!

Senni Tonnika

Aktiivinen jäsen
28.11.2006
16 113
3
36
Mie tuossa selailin miehen ja hänen kaverinsa kanssa tatskalehteä ja siellä oli hienoja kasvokuvia ihmisistä, ni ehdotin sit miehelle, et miepäs voisinkin ottaa kasvokuvan Johnny Deppistä vaikkapa tuohon reiteeni, ni mies tokas, et sehän näyttää ihan rantojen mieheltä, et tuolta cittarin takaa rannasta niitä löytää makoilemasta, et jos ihan ilmielävän halua... Ja samaa mieltä oli kaverinsa. Eivät kuulemma yhtään ymmärrä, et mikä siinä miehessä on niin ihanaa muka. Ja kaverikin sanoi, et ne ihmiset ketkä Deppin on nyt maailman seksikkäimmäks mieheks äänestäneet on varmaan jotain 80 mummoja.. Höpöhöpö :D

*kuolaa*
Johnny-Depp-Photograph-C10102295.jpeg

Kyllä Depp on yksi niistä seksikkäimmistä B)

Mun miehen yks lempinäyttelijöistä. Kerran sano jopa että jos sais valita kenen näkönen ois, ois hän Johnny Depp :D On kuulema niin miehekäs tjsp.

Kyl kuuluu munki lempparinäyttelijöihin.

Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Mie oon niin hullu että voisin ihan hyvin ottaa miun lempparinäyttelijän kuvan johonkin iholle :heart:

Miekin voisin oikein hyvin ottaa, mut ei tuo mies oikein innostunu ajatuksesta. Mut eipä se sitä vois kieltääkään jos päättäsin ottaa :D

Deppin kasvot tuossa reidessä :whistle: :p

Katsottiin eilen The Astronaut´s wife...Ei Johnnylla mikään kauhean mukava roolihahmo näyteltävänä, mut ihan mukiin menevä leffa silti :) Ite keräilen Johnnyn leffoja...ei ihan kaik vielä hallussa :D
Must tuntuu et isäntä ei olis kauhean innoissaan, jos Johnny Depp tuijottelis häntä esimerkiks mun rinnan päällä :D

Alkuperäinen kirjoittaja Kahlan:
Katsottiin eilen The Astronaut´s wife...Ei Johnnylla mikään kauhean mukava roolihahmo näyteltävänä, mut ihan mukiin menevä leffa silti :) Ite keräilen Johnnyn leffoja...ei ihan kaik vielä hallussa :D
Must tuntuu et isäntä ei olis kauhean innoissaan, jos Johnny Depp tuijottelis häntä esimerkiks mun rinnan päällä :D

Sitä miekin tuossa reidessä kyl mietin, et siinähän se ois silloin tällöin tuijottelemassa miestä lähietäisyydeltä :laugh:

Yhteistyössä