Höh... Ostan kolmoselle uudet yhdistelmät ja äitini ihmetteli asiaa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Ostan vaunut siis vasta, kun vauva on syntynyt jotta saan ostaa ihan sen mukaan tuliko tyttö vai poika.

Olen nyt pessyt ja laittanut täysin kondikseen noi edelliset yhdistelmät ja tosiasiahan on, että ne on loistokuntoiset mutta olen kuitenkin lykkinyt niitä jo viisi vuotta. Eli kuosi kyllästyttää. Saa kai sitä joskus olla turhamainen? Vaihtaa miehetkin autoja. ;)

No äitini ihmetteli, että miksi en voi käyttää jatkossakin jos aion käyttää vauvalla aluksikin noita vanhoja. Siis sen aikaa, että saan ne uudet niin käytän vanhoja ja sitten viän vanhat kirpparille.

Mutta onhan ne nyt käytössä jotain kolme vuotta niin että ei se nyt kai sama ole käyttää niitä 1kk kuin 3 vuotta?

Turha avaus

No ei oo sama lykkiä kuukausi tai kolme. Ja mukavahan se on ostaa välillä uudet jos siihen on taloudellinen mahdollisuus. Ei kaikkea tarvii mielestäni ostaa niin et se on sit ikuisuuden käytöss'

Niin ja perustelin asiaa itselleni silläkin, että en osta itselleni juuri koskaan mitään kalliimpaa. Kolmeen vuoteen en ole ostanut itselleni pahemmin mitään. Vaatteetkin varmaan 80% huutonetistä. Joten vaikka noi yhdistelmät toki on miehenkin käytössä eikä vain ns. mulle niin haluan silti ilahduttaa itseäni kerrankin ja ostaa jotain mitä hirmusesti tahdon, vaikka järkisyyt sanoiskin ehkä jotain muuta. :)

Minä taas lykin kuopustani, vm 2004, vuonna 1996 esikoiselle ostamillani yhdistelmillä. Ihan hyvin pellittivät. Kuosi ei ollut maailman kaunein, mutta minulle sillä asialla ei niin hirmusti ollut väliä. En harrasta 'välineurheilua' muutenkaan.

Mutta jokainen tekee niin kuin tykkää. Sorry, sörhipöykerö ;-D