Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Ettei vaan pikkusen alkais mieli muuttua? Olisko se plussa nyt niin paha juttu kuitenkaan? B)
Plussa olisi sama kuin taloudellinen, mielenterveydellinen ja parisuhteellinen itsemurha. Oikeasti :|
No voih.Sitten ei parane kuin toivoa ettei semmosta tule. Mulle saa tulla, tosin itsekään en niitä kolmosia halua...
Yksikin vauva olisi paha juttu juuri nyt :/ . Varsinkin, kun meillä on jo yksi "vahinkovauva", joka sai alkunsa ehkäisystä huolimatta, juuri silloin kun mun piti muutaman kuukauden päästä palata takaisin työelämään. Nyt on työnhaku päällä, opiskelemaankin olen hakenut...Jos nalli on napsahtanut, niin se tarkoittaa sitä että kaikki suunnitelmat siirtyy taas, olen kotona ainakin pari kolme vuotta, mies joutuu jatkamaan superpitkiä työviikkojaan koska suurempi perhe vaatii enemmän rahaa, jne. Ei, en mä jaksa, en mä pysty, en mä halua. Aborttiinkaan en kuitenkaan kykenisi, eli parasta vaan toivoa negaa.
Ei mulla kyllä raskausoireitakaan ole, menkat vaan puuttuu. Toivotaan, että se johtuu niistä hormoneista joita itseeni toukokuussa piikitin kun luovutin munasoluja.