Multa kysyttiin parin seuraavan viikon ohjelmaa, että milloin meille sopis tulla käymään, tai jotain.
No mie sit sanoin, että ei meillä ihmeempää... pieniä menoja, mutta suurinosa aamupäivällä, että iltapäivät ja illat on vapaana lukuunottamatta perjantaita, jolloin on mun kauppailtani, josta en hyvin äkkiä luovu.
Sit kysyttiin, että mitä menoja mulla nyt sit oikeen on, niin mie sit kerroin:
- tämän viikon perjantai-iltana kauppailta
- viikonloppu tyhjää täynnä
- ens maanantaina aamupäivällä pojan passin haku kaupungista ja tuliaisten osto siinä samalla
- tiistaina aamupäivällä mulla on aika äippäpolille sokereiden takia + istukan paikan tarkastus
- keskiviikkona ei mitään muuta, juhlitaan kotona tytön 3v synttäreitä, saa tulla juhliin mukaan
- torstaina aamupäivällä mun oma ja tytön 3v neuvola
- perjantaina aamulla pikkulikan fysioterapia, illalla kauppailta
- viikonloppuna ei mitään
- seuraavan viikon maanantaina tytön ja pojan vienti lentoasemalle
- keskiviikkona vietetään taas kotona pojan 11v synttäreitä, ja taas vieraatkin on tervetulleita
Tämän pidemmälle en päässyt, kun mulle todettiin, että ei siis taida olla sopivaa aikaa tulla meille
, kun mie kerran olen joka päivälle jotain järjestänyt.
Vaikka kyllähän tuossa on monta päivää kokonaan vapaanakin, ja lähes kaikki iltapäivät ja illatkin vapaita!
No mie sit sanoin, että ei meillä ihmeempää... pieniä menoja, mutta suurinosa aamupäivällä, että iltapäivät ja illat on vapaana lukuunottamatta perjantaita, jolloin on mun kauppailtani, josta en hyvin äkkiä luovu.
Sit kysyttiin, että mitä menoja mulla nyt sit oikeen on, niin mie sit kerroin:
- tämän viikon perjantai-iltana kauppailta
- viikonloppu tyhjää täynnä
- ens maanantaina aamupäivällä pojan passin haku kaupungista ja tuliaisten osto siinä samalla
- tiistaina aamupäivällä mulla on aika äippäpolille sokereiden takia + istukan paikan tarkastus
- keskiviikkona ei mitään muuta, juhlitaan kotona tytön 3v synttäreitä, saa tulla juhliin mukaan
- torstaina aamupäivällä mun oma ja tytön 3v neuvola
- perjantaina aamulla pikkulikan fysioterapia, illalla kauppailta
- viikonloppuna ei mitään
- seuraavan viikon maanantaina tytön ja pojan vienti lentoasemalle
- keskiviikkona vietetään taas kotona pojan 11v synttäreitä, ja taas vieraatkin on tervetulleita
Tämän pidemmälle en päässyt, kun mulle todettiin, että ei siis taida olla sopivaa aikaa tulla meille
Vaikka kyllähän tuossa on monta päivää kokonaan vapaanakin, ja lähes kaikki iltapäivät ja illatkin vapaita!