Höyrypuhdistin?

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Ei pesuainetta! Puulattiaa ei kannata puhdistaa sanoi mulle yks siivooja. Ja jotkut taas sanooet voi, jos laittaa pyyhkeen esim. nelinkerroin. Kaakelit, ikkunat, sauna, paneliseinät ja -katot, lavuaarit ... Minkä merkkinen se on? Ostin itselle kärcherin 1402:n ja olen tykännyt!

Ihan pienimmät ei varmasti vastaa odotuksia. Mulla ihan sellainen imurin näköinen. Ja eilen just pesin ikkunoita ja oli kyllä hyvä. Lisäksi olen pessyt erittäin pinttyneitä laattapintoja ja puhtaaksi on lähtenyt. Ja esim. pesuhuoneessa/saunassa lattia ei ole liukas pesun jälkeen. On yksi parhaimpia ostoksia!!!!!!!!!!!! Mulla kävi yksi siivoja näyttämässä tekniikkaa ja oli kyllä avuksi.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja uudestisyntynyt:
Ihan pienimmät ei varmasti vastaa odotuksia. Mulla ihan sellainen imurin näköinen. Ja eilen just pesin ikkunoita ja oli kyllä hyvä. Lisäksi olen pessyt erittäin pinttyneitä laattapintoja ja puhtaaksi on lähtenyt. Ja esim. pesuhuoneessa/saunassa lattia ei ole liukas pesun jälkeen. On yksi parhaimpia ostoksia!!!!!!!!!!!! Mulla kävi yksi siivoja näyttämässä tekniikkaa ja oli kyllä avuksi.

Mikä laite sinulla on?

Yhteistyössä