"Hömppä gallup jatkuu"- käytätkö päivittäin koruja,jos niin mitä...?

aina roikkuu kaulassa usko ja rakkaus, elikä ripariristi ja sydän, se toivo puuttuu :LOL: :LOL:

ja toisessa kädessä rannekoru. ranneleikkauksen vuoksi en oo pitäny puoleen vuoteen kelloa mutta normisti seki on käessä. ja muutama sormus ja korvikset löytyy kanssa.
 
vieras
vihkisormus, oikeassa kädessä hopeinen kalevalan karhu-sormus, kaulassa useimmiten lapsikoru, tai sitten kalevakorun iso kukka, tai sitten joku rihkamakillutin :D myös aarikan helmiavainkaulanauha roikkuu useimmiten kaulassa =) kelloa tai rannekoruja en juuri pidä =)
 
kihlasormus.

Ennen oli aina myös huomiotaherättävän isoja ja pitkiä kimallekorviksia, joka päivä ja kuudessa korviin tehdyissä rei'issä. Käytin myös useita erilaisia kaulakoruja (yhtä kerrallaan). Mutta nyt on tuo vauva joka varmasti nauttisi päästä repimään multa korvikset korvista ja ketjut kaulasta.. en käytä niitä enää. "Laimeemmat" korut taas ei oo mun juttu.
 
upupa harmaana
Kihla- ja vihkisormukset sekä kielikoru ovat aina (paitsi nyt kun turvottaa ja suustakin on limakalvot niin kipeät ettei voi korua pitää.) Sitten usein asun mukaan koru: erilaisia puuhelmiä, ja muutenkin luonnonmatskua (savea, kiveä, nahkaa). Lemppari on Prahasta ostettu keraaminen, keltainen sieniriipus.
 
Zoe-F
Nenässä rengasta (olis paikka myös tapille mutta harvemmin käytän)
Korviksia (8rengasta)
kaulakoru (suomileijona tai sininen puikulakivi, nyt on ollut puikulakivi kauan käytössä )
vihkisormus (joihinkin juhliin laitan toiset kihla ja vihkisormukset)
Kaikki yötä päivää paitsi vihkisormus jos illalla ahdistaa.
 
Kaulakoru on aina, yötä päivää. Kultainen ohut ketju jossa pieni kultainen sydän, mun äidiltä nyysitty aikoinaan :D
Kultaiset korvanapit joissa pienet siniset kivet, 1 korvakoruista on mun äidin ensikoruista (pari hukassa ).
Tämä setti on lähes aina. Juhliin ja menoihin vaihdan vähintään kaulakorun. Silloin usein Kalevalan talonsydän kaulakoru ja siihen kuuluva ketju.
Kihlasormus silloin kun menen jonnekin. Töissä ei saa pitää sormuksia niin jää sit usein arkena hyllylle.
 
Neljä korvakorua, kielilävistys, kaksi kaulaketjua ja yksi kangasnauha, jossa pieni savipatsas. Näin on hyvä :) En ota edes yöksi pois. Savikoru pitää ottaa suihkuunmennessä veke, kun muuten "sulaa".

Vihkisormusta käytän juhlissa.
 
Vivid
Mulla on kihla- ja vihkisormus sekä 1-vuotiskihlasormus. Lisäksi kaulakoru, jota vaihtelen, sekä 5 korvista, mistä niistäkin vaihtelen päivittäin ainakin niitä alimpia. Nappikorvikset on ihania :)
 

Yhteistyössä