"eee"
Ei sokerista ole mitään muuta kuin haittaa.Kyllä sitä voi syödä kohtuudella. Aspartaamille esim. ei ole kohtuukäyttömäärää.
Ei sokerista ole mitään muuta kuin haittaa.Kyllä sitä voi syödä kohtuudella. Aspartaamille esim. ei ole kohtuukäyttömäärää.
Ei mulla ole syytä uskoa tuohon tämän hetken tietoon. Uskon, että vuosien päästä aspartaamin käyttö vähenee.Suositukset pitäisi löytyä kyllä googlettamalla.
Aaaaaa, tämä oli siis uskon asia. No eihän siinä sitten. Siltä pohjalta kun ei löydy mistään "oikeaa" tietoa. Riippuen ihan mihin haluaa uskoa.Ei mulla ole syytä uskoa tuohon tämän hetken tietoon. Uskon, että vuosien päästä aspartaamin käyttö vähenee.
Kevytkola voi olla yhtKuule, ei niinku varmana aiheuta samaa kuin meta; hampaille. Mutta usko höpölöpöä.
Missään ei ole kyetty todistamaan, että aspartaami on turvallista. Tutkimuksia on varmasti yhtä paljon puolesta ja vastaan eikä mulla ole syytä laittaa suuhuni mitään, minkä suhteen nuo riskit ovat todennäköisiä. Yhä harvempi uskoo enää noihin virallisiin suosituksiin tässä asiassa.Aaaaaa, tämä oli siis uskon asia. No eihän siinä sitten. Siltä pohjalta kun ei löydy mistään "oikeaa" tietoa. Riippuen ihan mihin haluaa uskoa.
No eipä sitten ihmekään ettet kehdannut tulla vastaamaan kun asiasta kyseltiin ihan omassa ketjussaan. Perus jojo-laihduttaja: hetkeksi putoaa muutama kilo ja siinä voitonriemuissa sitten losahtaa pudotetut kilot korkojen kera takaisin. Läski mikä läski.Paino oli hetken 63-64 kiloa, sitten nousi takaisin 74 kiloon. Nyt noin 71 kiloa.
Muistatkohan yhtään mua kun olit laihtunut hyvin ja itse harmittelin, etten saa painoa pudotettua. Olin siis pahimmillani 77kg vuosi sitten. Talvella 74kg ja tänään 65kgPaino oli hetken 63-64 kiloa, sitten nousi takaisin 74 kiloon. Nyt noin 71 kiloa. Olen päättänyt laihtua kaiken kaikkiaan lähes parikymmentä kiloa. 55 on alkutavoite. Katson sitten, miltä tuntuu.
Ah niin, vaihdoit kevytlimsat sokerisiin, ja hups, paino nousi. Olethan kuullut kuinka epäterveellistä hedelmäsokeri joidenkin mukaan on?Ihan todella nopeasti keväällä tuli monta kiloa kun join liikaa limsaa. Nyt aion laihdutusvaiheessa olla lähes kokonaan juomatta ja myöhemminkin vain mielellään kerran viikossa/viikonloppuna ja pieniä määriä.
Hei hienoa, perustat arviosi Ilta-Sanomien artikkeliin.
Juu. Vedä viikko piriä ja sitten colaa; huomaat eron.
Onkohan liian iso tavoite noin lyhyessä ajassa?Siinähän tuo. Tavoitteena on syyskuuhun mennessä painaa 55 kiloa.
Ahaa, millä tavalla?Totta kai nousi. Ei niitä voi paljon juoda. Kevytlimsatkin lihottavat mutta eri tavalla.
Sherlock!!!Mehuja esim. juon enää vain kohtuudella, päivittäin janojuomana on vain vesi. Ennemmin hedelmä kuin lasi mehua jne.
Niin missä ajassa se pompsahti 10kg ylös?Saa nähdä. Olen jo liian kyllästynyt tähän painoon, eli muutosta on tapahduttava. 60 pitäisi ainakin jo syksyyn mennessä painaa.
Ja takuulla ihan yhtä paljon löytyy tietoa sokerin haitoista.Netti on pullollaan tietoa aspartaamista, eli jos oikeasti kiinnostaa niin siitä vain etsimään. Moni ei toki tahdo uskoa mihinkään haittoihin kun on niin kivaa juoda kevytlimsaa päivittäin.