Höh, kumminkin laitoin joulukortit..

  • Viestiketjun aloittaja --
  • Ensimmäinen viesti
--
Päätin viimevuonna, kun olin laittanut 35 korttia postiin ja saanut 10, että tänä vuonna en laita joulukortteja, kuin niille kymmenelle. Näillä lopuilla suurimmalla osalla syy kortittomuuteen on joko se, että kortit on typeriä, se että ei ole aikaa tai se, että ei ole keritty/muistettu ajoissa. Mitä minäkään sitten heille korttia pistän?Ties vaikka menisi suoraan roskikseen. Nuo 10, joilta sain kortin, ovat sellaisia että tiedän heidän ilahtuvan vilpittömästi kortista.
 
"a p"
Oisko se sitten kiusallista, jos esim. miehen kuudesta sisarusperheestä kortin saisi vain kaksi? Kun kuitenkin nämä kaksi laittavat kortit esillekkin ja loput neljä perhettä käyvät kylässä ja näkevät että he on saaneet kortin..
 
"näin meillä"
Mä lähetän joulukortin vaan mun isovanhemmille. Mun mielestä on ihan älytöntä lähetellä joulukortteja, jotka sit roikkuu jossain muutaman päivän tai viikon ja heitetään roskiin. Ja viel ihmisille joita ei välttämättä koko vuonna ole edes nähnyt. Mieluummin laitan korttirahat hyväntekeväisyyteen ja laitan maililla tai tekstarina jouluntoivotukset.
 
[QUOTE="a p";25211626]Oisko se sitten kiusallista, jos esim. miehen kuudesta sisarusperheestä kortin saisi vain kaksi? Kun kuitenkin nämä kaksi laittavat kortit esillekkin ja loput neljä perhettä käyvät kylässä ja näkevät että he on saaneet kortin..[/QUOTE]
Ei oo kiusallista, jos niille muille kortit ei oo tärkeitä ni tuskin ne muidenkaan korteista välittää. Ja jos huomaavat, niin ymmärtävät varmasti mistä johtuu että toisille on lähetetty ja heille ei.
 

Yhteistyössä