Hobbyhall tilauksesta pikaista apua!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apua

Vieras
olen tekemässä tilausta hobbyhallissa ja kun olin laittanut nimen ja osoitteen ym ja painan jatka,niin siihen tulee että sellainen teksti että uudelleen ohjaus suojaamattomaan kohteeseen,haluatko jatkaa?laitoin että jatkan mutta ja näyttää iha normaalilta mutta kun ostaisin laskulle niin pitäisi laittaa henkilötunnuksen loppuosa ja mietin että uskallanko sitä sitten laittaa?Tuleeko muilla tuo teksti?

Siksi pitää laittaa että kukaan ei voi tilata sun nimelläsi laskulle tavaraa ja hakea sitä sitten postista jonka jälkeen lasku tulis sitten sulle.

Pelkäätkö että hobbyhall alkaa ottamaan esimerkiksi pikavippejä nimissäsi jos laitat henk tunnuksen loppu osan?.. :whistle:

No kyllähän minä nyt hittovie sen tajuan että se henkilötunnuksen loppuosa pitää olla kun laskulle ottaa mutta tuota minä tarkoitin että uskallanko sen laittaa siihen kun tuli tuo teksti että uudelleen ohjaus suojaamattomaan kohteeseen?Niin että tuleeko tuo teksi muilakin?Ja mitenhän mahtaa vaikuttaa jos ei ole koneessa kaikki virus-suojaus ohjelmat käytössä?

Yhteistyössä