Hobby hallista ja toimitusajoista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tilaaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tilaaja

Vieras
Tilasin itselleni viime viikon maanantaina hobby hallista ulkoilupuvun netin kautta. Pitäisikö puku jo olla perillä? Oon odottanut kuin kuuta nousevaa pukua ja mitään ei ole kuulunut. Pelkään ettei tilaukseni ole mennyt edes perille.

Minä olen elämässäni kerran tilannut Hobbyhallista... Enkä tilaa enää.. Tilasin kolme tuotetta, kahdesta tuli kahden kuukauden sisällä tilauksesta erillinen ilmoitus, joissa pahoiteltiin tuotteen loppuneen. Loppujen lopuksi paketissa, joka tuli oli 3,90 euron lasten palapeli.

Soitin sinne puhelinpalveluun, mutta se tilauksen vastaanottaja ei näe sieltä ollenkaan aiemmin tehtyjä tilauksia. Taitaapi minun tilaukseni olla hävinnyt jonnekin bittien avaruuteen.

Alkuperäinen kirjoittaja äippä-85:
Minä olen elämässäni kerran tilannut Hobbyhallista... Enkä tilaa enää.. Tilasin kolme tuotetta, kahdesta tuli kahden kuukauden sisällä tilauksesta erillinen ilmoitus, joissa pahoiteltiin tuotteen loppuneen. Loppujen lopuksi paketissa, joka tuli oli 3,90 euron lasten palapeli.

Tätä pelkään minäkin. Tosin varmistin vielä keskiviikkona, että pukuja oli jäljellä.

Yhteistyössä