V
vieras
Vieras
Eli onko tuo röyhelömalli liian "hienosteleva" tulevalle ekaluokkalaiselle? Olin jotenkin asennoitunut, että sieltä tilaan Remu puvun kätevästi ja saa jo käyttöön keväthangille hiihtelyyn, mutta jotenkin tuo röyhelö tökkäsi. Onko kukaan nähnyt pukua livenä millainen on?