hobby hallin laskutus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
onko kenellekkään muulle käynyt niin ,että tulee muistutus laskuja vaikka laskut maksettu?meille tuli tänään muistutus lasku, soitin sinne mutta siellä ei näy, että lasku maksettu silti itse näin pankin sivulta että lasku maksettu viikko sitten,sieltä väitettiin että ei ole muutamaan kuukauteen meksettu laskuja

No on! Aivan kauheasti ihmiset valittanu nyt hobbyhallin toimista! Laskuja tuppaa postiluukusta vaikka ne on maksettu! Ja sitten liikaa maksattavat, ja huonosti alkavat rahoja palauttamaan! Ja itse tuote ei ollut meillekään kerran saapunut, oli vasta tulossa, niin napsahti lasku kotiin perintätoimistosta! Että näin! :o

jeps..mulle tuli karhukirjeitä ja perintätoimistoon siirsivät kauheet maksut tuli..noh eipä siinä mitään meni kuukausi niin tuli maksu että on sampopankkiin tullut 15e palautus hobbyhallilta liikamaksetusta erästä et se oli hoidettu se lasku ja oli mennyt liikakin vielä.ARVATKAA KUKA JOUTU MAKSAAN NE PERINTÄ KULUT SIITÄ HUOLIMATTA!!!!!!!
paska firma PISTKÄKÄÄ BOIKOTTIIN SAATANA!

minä myös olen hyvin valppaana hobbarin laskujen kanssa. kovin kärkkäästi tuplavelottavat tms.
ajatella, kuinka on toiminta muuttunut. mutta ilmeisesti asiakaskunnan maksuvaikeudet ovat ajaneet yrityksen tiukentamaan linjaansa.

Yhteistyössä