Tähän pinoon kaikki ne joita HOBBY HALL viilaa linssiin !!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Nyt ollaan sitten mekin jouduttu HOBBY HALLIN mielivaltaisen laskutuspolitiikan uhreiksi !!!Lähettelivät tuossa ensin urakalla maksuhuomautuslaskuja joissa perivät 5 +muita kuluja(itse erä oli jo aikoja sitten maksettu).Näitä 5 euron laskuja tuli koko ajan 5 eurolla korotettuna eli muutaman viikon päästä lasku oli jo 15 e.Ja korostan vielä että itse erä oli edelleenkin maksettu jo aikoja sitten !
Tänään sitten tipahtikin 400 e lasku luukusta-kun emme ole muka maksaneet kyseistä erää ja heidän mukaansa huomautuskin oli jo kolmas.Eli jos emme maksa heti 400 euroa niin perintään menee.
Miten htlvtissä voi olla mahdollista että tämmöinen rikollinen firma vaan porskuttaa menemään,kun katsoo noita vastaavia palautteita laskutuksesta,on se pulju toteuttanut "rahat pois" politiikkaa jo vuoden verran.
Toisaalta en kyllä ihmettele kyseisen konsernin halukkuutta päästä asiakkaista eroon sillä heidän toteuttamansa henkilöstöpolitiikkakin on todella oikeudetonta.
Nyt tähän keskusteluun mukaan se herrasmies joka käväisi tällä palstalla kyseisestä firmasta varoittelemassa ja kaikki muutkin joita on suoraan sanoen viilattu linssiin.
Terveisin:Todellakin niin entinen asiakas
ps.paljonko hobby hallilla on vielä varaa menettää meitä jotka olemme yli 20 vuotta ostaneet heiltä ????!!!!!!

mie en oo ikinä ollu ongelmissa hobby hallin kanssa ja justiinsa sieltä tilasinki.

mutta siis: MENE NIITTEN LASKUJEN KANSSA KULUTTAJA-ASIAMIEHELLE ELÄKÄ VAAN TÄÄLLÄ VAAHTOO! se osaa auttaa, ei me!

mä oon kans niin kurkkuani myöten täynnä sitä homppelihallia :kieh:
ensim sai monta viikkoa yrittää saada jotain puhelinnumeroa, mihin soittaa ja sen jälkeen monsta kuukautta päästä läpi.

siihen mennessä oli laskujakin tipahdellut vaikka millä mitalla.

Entinen asiakas täälläkin. Asiakaspalveluun saa joka hemmetin kerta jonottaa vähintään 15 minuuttia (maksullista sekin!) ja kun viimein vastataan niin väittävät, että "ei meillä muuten, tänään vaan on ruuhkaisampaa". Ai jaa, no kun ei ollut todellakaan ensimmäinen kerta :headwall: Eli tuo puhelimella rahastus oli se viimeinen niitti. No, tuotteet olivat huonolaatuisia, mutta arvatkaapa viitsinkö enää soittaa ja valittaa asiasta, tulee äkkiä kalliimmaksi kuin itse tuote :headwall:

en uskalla enää koskaan tilata mtn ½v tapellut ja puhelinlaskujen ja muiden turhien kulujen kanssa yli 200e joutunut turhia kuluja maksaa yli 15 vuotta ongelmitt TILANNUT VIIME KEVÄÄSEEN ASTI

Eikö sinne voi spostia laittaa? itse en ole sielt tilannu mut aikoinaan äit tilas ja hyvin toimi, mut jos se sillo olki kaikki suomes tapahtuvaa ni ehk sillo ei sit virheitäkää niin usein.. mut pitää sannoo asiasta, kai ne ny muuten niit karhuja lähettelee jos jokin vika siel päässä et ei näy heillä

Alkuperäinen kirjoittaja Arkadian Ulla:
Mä en oo koskaan sieltä mitään tilannu, enkä varmaan uskalla tilatakkaan, mutta alko kiinnostaa, onko täällä oikeasti käynyt joku äijä Hobbarilta kommentoimassa?

Ei ei ei mistään HOBBY HALLISTA VAAN henkilö joka on myös tullut kyseisen firman huijaamaksi(käytettäköön nyt tätä sanaa)on käynyt palstalla jokin aika sitten herättämässä keskustelua.
Kiitos muillekin kommenteista,kiva että teillä on asiat sujuneet hyvin.
Tähän pinoon kuitenkin kaipaisin suht asiallisia kommentteja heiltä joilla asiat EI OLE sujuneet niin hyvin!!!!
Ja kuluttaja-asiamieheen ollaan yhteydessä kyllä.
Nyt on vain niin että HOBBY HALLIN laskutustapa on niin räikeästi normaalien vastainen että näen aiheelliseksi herättää siitä keskustelua JOPA TÄÄLLÄ kaks plussan palstalla missä meitä kuluttajia myöskin paljon "liikkuu".
Ja vaahtoamista ei ole mielestäni se että asiallisesti pyrkii johonkin epäkohtaan kiinnittämään ihmisten huomiota.
Ja kyllä ne tunteet todellakin on pinnassa kun joutuu epäoikeudenmukaisen kohtelun/laskutuksen uhriksi.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Arkadian Ulla:
Mä en oo koskaan sieltä mitään tilannu, enkä varmaan uskalla tilatakkaan, mutta alko kiinnostaa, onko täällä oikeasti käynyt joku äijä Hobbarilta kommentoimassa?

Ei ei ei mistään HOBBY HALLISTA VAAN henkilö joka on myös tullut kyseisen firman huijaamaksi(käytettäköön nyt tätä sanaa)on käynyt palstalla jokin aika sitten herättämässä keskustelua.
Kiitos muillekin kommenteista,kiva että teillä on asiat sujuneet hyvin.
Tähän pinoon kuitenkin kaipaisin suht asiallisia kommentteja heiltä joilla asiat EI OLE sujuneet niin hyvin!!!!
Ja kuluttaja-asiamieheen ollaan yhteydessä kyllä.
Nyt on vain niin että HOBBY HALLIN laskutustapa on niin räikeästi normaalien vastainen että näen aiheelliseksi herättää siitä keskustelua JOPA TÄÄLLÄ kaks plussan palstalla missä meitä kuluttajia myöskin paljon "liikkuu".
Ja vaahtoamista ei ole mielestäni se että asiallisesti pyrkii johonkin epäkohtaan kiinnittämään ihmisten huomiota.
Ja kyllä ne tunteet todellakin on pinnassa kun joutuu epäoikeudenmukaisen kohtelun/laskutuksen uhriksi.

Ja lisäyksenä vielä että kyse on sentään 400 eurosta-ja se ei ole kyllä minkään mittapuun mukaan vähäinen summa !

Kuningaskuluttaja-ohjelmassakin näitä ongelmia on käsitelty. Sillä se ei todellakaan ole oikein, että jos esim. tuotevirheestä tai laskutusongelmista ottaa firmaan yhteyttä, joutuu maksamaan ylihintaisesti puheluista ja siitä pirun pitkästä jonottamisesta. Toki puhelinlaskua vastaan voi periä hobbarilta kulujansa sitten, mutta onhan se monimutkaista. Ja näistä ongelmista on puhuttu ja taatusti hobbarilla ollaan niistä tietoisia, mutta kun mitään parannusta ei näy tapahtuvan. Se minusta osoittaa välinpitämättömyyttä asiakasta kohtaan ja sellaisen firman kanssa en halua olla tekemisissä.

Alkuperäinen kirjoittaja (vierailija):
Kuningaskuluttaja-ohjelmassakin näitä ongelmia on käsitelty. Sillä se ei todellakaan ole oikein, että jos esim. tuotevirheestä tai laskutusongelmista ottaa firmaan yhteyttä, joutuu maksamaan ylihintaisesti puheluista ja siitä pirun pitkästä jonottamisesta. Toki puhelinlaskua vastaan voi periä hobbarilta kulujansa sitten, mutta onhan se monimutkaista. Ja näistä ongelmista on puhuttu ja taatusti hobbarilla ollaan niistä tietoisia, mutta kun mitään parannusta ei näy tapahtuvan. Se minusta osoittaa välinpitämättömyyttä asiakasta kohtaan ja sellaisen firman kanssa en halua olla tekemisissä.

tää oli mun mielest jo paljon asiallisempaa tekstiä.. ei ole huutomerkkejä joka puolel eikä capseilla kirjoitettuja sanoja.. mut niin, onhan se harmi jos tuollaiseksi yrityksen toiminta mennyt. Eihän se asiakkaiden arvostusta sellainen ole. Mutta itse en sano juuta enkä jaata ko. firmasta kun en ole sen kanssa asioinut.

Otitko ap yhteyttä HobbyHalliin jokaisen muistutuksen jälkeen? Vai revitkö vaan muistutukset roskikseen ja tuhisit itseksesi "enpäs maksa kun olen oikeasti maksanut!"?

Olen noin 15 vuotta tilannut Hobbarilta tuotteita ja viime kevääseen asti kaikki sujui tosi hyvin. Nyt on vuoden verran tullut mitä ihmeellisempiä huomautuslaskuja joissa peritään jotain huomautuskuluja. Yhden kerran olen asiakaspalveluun saanut puhelimitse yhteyttä, mutta siellä ei kukaan osannut sanoa mitään muuta kun voi voi oma virheenne. Muutamasta tuotteesta tullutlaskut kahteen kertaan ja näihin sain sähköpostilla vastauksen, että jollain on tullut näppäilyvirhe. Laskuissa ei koskaan näy mistä tuotteesta on kyse. Nyt ei ole tullut muutamaan kuukauteen näitä huomautuslaskuja kun laitoin viestiä, että seuraavaksi otan yhteyttä kuluttaja-asiamieheen.

Alkuperäinen kirjoittaja Kysyisin:
Otitko ap yhteyttä HobbyHalliin jokaisen muistutuksen jälkeen? Vai revitkö vaan muistutukset roskikseen ja tuhisit itseksesi "enpäs maksa kun olen oikeasti maksanut!"?

Ap ei todellakaan revi laskuja,varsinkaan maksamattomia.
Toivoisin että ihmiset nyt kiinnittäisivät huomion oleelliseen eikä siihen käytänkö isoja kirjaimia tai onko tejstissäni kirjoitusvirheitä.
Hyvällä tahdollakaan kirjoitustani ei voi sanoa epäasialliseksi.
Mutta jokaisellahan on oikeus mielipiteeseensä....

Tuollainen osui silmiini, varmaankin osa selitys ongelmiin voisi olla tuossa..

Lainaus" Postimyyntiyritys Hobby Hallilla on ollut massiivisia ongelmia asiakaspalvelunsa ja laskutuksensa kanssa.

Kuluttajaviraston tiedotteen mukaan ongelmat alkoivat huhtikuussa 2007, jolloin yritys otti käyttöön uuden laskutusjärjestelmän.

- Ongelmat jatkuivat koko vuoden ajan. Laskuissa oli epäselvyyksiä ja viiveitä ja kuluttajat joutuivat niitä selvitellessään jonottamaan maksullisessa asiakaspalvelunumerossa jopa kymmeniä minuutteja. Yritys ei myöskään pystynyt vastaamaan asiakkaiden lähettämiin sähköposteihin kohtuullisessa ajassa, virasto kertoo.

Omilla nettisivuillaan yritys ei näistä ongelmista näyttävästi pukahda. "Yritysinfo" -osiossa Hobby Hall tyytyy kehumaan itseään. Myöskään "Asiakaspalvelu tiedottaa" -osiossa ongelmista on vaikea löytää mainintaa."

Koko artikkeli löytyypi tuolta, kannatanee vilkaista niiden joita ongelmat voivat koskea:

http://www.kauppalehti.fi/5/i/talous/uutiset/etusivu/uutinen.jsp?oid=10221

Minäkin katoin tuon Kuningaskuluttaja-ohjelman, jossa käsiteltiin Hobby Hallia ja siinä tosiaan sanottiin että puhelinmaksut voi periä takaisin yms. Löytyisköhän vanhat ohjelmat nettisivuilta, ei varmaankaan.. :/

juuri eilen meille tipahti myös perintälasku postitse. Ei hajuakaan mistä voi olla kyse sillä kaikki on mielestäni maksettu. Joo ja asiakaspalveluun ei saa yhteyttä eivätkä vastaa palautteeseen nettisivun kautta.

Yhteistyössä