Tähän pinoon kaikki ne joita HOBBY HALL viilaa linssiin !!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija vaan:
juuri eilen meille tipahti myös perintälasku postitse. Ei hajuakaan mistä voi olla kyse sillä kaikki on mielestäni maksettu. Joo ja asiakaspalveluun ei saa yhteyttä eivätkä vastaa palautteeseen nettisivun kautta.

meille tuli kanssa aiheeton lasku, palautetusta tuotteesta, en ollut pitkään aikaan tilannutkaan sieltä mitään. jonotin 15 min. puhelimessa, palautukset
ja lasku eivät olleet jotenkaan kohdistuneet, korjasi asian ja ilmoitti puhelimessa, ettei ole enää mitään siellä rästissä, saa nähdä onko totta sitten myös. voisi tietty tehdä jonkin tarkistussoiton myöhemmin. mutta aika sekaisin vaikutti olevan ja ennen tuota jo ihmettelin miehelle, ja sanoin etten halua enää sieltä mitään tilata todellakaan.

Meillekin on pölähdellyt yhtä sun toista laskua, jotka on maksettu. Mä viskaan ne roskiin suoraan. :snotty:

Sen tuhat kertaa sinne yrittänyt soitella ja sähköpostia laittaa, mutta kun ei vastaa niin ei vastaa. |O

Alkuperäinen kirjoittaja Tammihärkä:
Tuollainen osui silmiini, varmaankin osa selitys ongelmiin voisi olla tuossa..

Lainaus" Postimyyntiyritys Hobby Hallilla on ollut massiivisia ongelmia asiakaspalvelunsa ja laskutuksensa kanssa.

Kuluttajaviraston tiedotteen mukaan ongelmat alkoivat huhtikuussa 2007, jolloin yritys otti käyttöön uuden laskutusjärjestelmän.

- Ongelmat jatkuivat koko vuoden ajan. Laskuissa oli epäselvyyksiä ja viiveitä ja kuluttajat joutuivat niitä selvitellessään jonottamaan maksullisessa asiakaspalvelunumerossa jopa kymmeniä minuutteja. Yritys ei myöskään pystynyt vastaamaan asiakkaiden lähettämiin sähköposteihin kohtuullisessa ajassa, virasto kertoo.

Omilla nettisivuillaan yritys ei näistä ongelmista näyttävästi pukahda. "Yritysinfo" -osiossa Hobby Hall tyytyy kehumaan itseään. Myöskään "Asiakaspalvelu tiedottaa" -osiossa ongelmista on vaikea löytää mainintaa."

Koko artikkeli löytyypi tuolta, kannatanee vilkaista niiden joita ongelmat voivat koskea:

http://www.kauppalehti.fi/5/i/talous/uutiset/etusivu/uutinen.jsp?oid=10221

Kiitos linkistä

Yhden tuotteen Hobby Hallilta tilasin ja peräti kolmeen kertaan he samaa tuotetta lähettivät ja laskujakin tuli kolme. Vain ekan paketin hain postista ja vain eka laskun maksoin. Nyt sitten niistä postista noutamattomista paketeistakin on jo tullut laskut...

Mä olen entinen Hobby Hallin asiakas. Kerran kävi niin että alkoivat karhuamaan jo maksettuja laskuja. Asiakaspalvelusta ei todellakaan päässyt läpi, lukuisiin sähköposteihin ei vastattu, joten lähetin jopa perinteistä etanapostia asiasta.

Muistutuksia tuli ja tuli ja lopulta pelkäsin menettäväni luottotietoni ja maksoin laskun (siis vaikka tiesin että olen sen jo maksanut). Ikuisuuden jälkeen tuli sitten sähköpostilla vastaus ja myöhemmin vielä sellainen lappu jolla voin pankistani hakea (siis tiskiltä) hyvitetyn rahasumman. Tuo summa vaan ei omasta mielestäni ole yhtä paljon kuin mitä mä maksoin, mutta enpä jaksa tapella (enkä hakea sitä rahaa pankista :/ ). Mutta koskaan ikinä never ever en enää Hobby Hallista mitään tilaa.

Oheinen juttu löytyy Kuluttajaviraston sivuilta

http://www.kuluttajavirasto.fi/Page/6f180b5f-ad4e-4fb7-a02b-e867928f04b0.aspx?refererUrl=%2f&groupId=4ac236ea-a13b-41f9-8416-248ca82aa95d&announcementId=e8561274-a411-4ee1-8239-658354d654ea

Nyt viime aikoina on ollut hieman ongelmia, mutta ei mitään niin suurta, että sitä ei olisi pystynyt selvittämään. Enkä jaksa puhelimessa jonotella, vaan olen lähettänyt heille sähköpostia ja ovat sitten soittaneet viikon sisällä.
Mulla on joskus ollut ongelmia erään toisen kauppaketjun kanssa, eikä asia selvinnyt ennen kuin otin yhteyttä kuluttaja-asiamieheen. Sen jälkeen oltiin kyllä niin mielin kielin ja samaa mieltä. Kokemuksesta oppineena päätin, että en rupea turhia taistoja käymään ja rahoja menettämään vaan otan yhteyttä asiamieheen samantien.

Kummallisen kuvan vaan ovat valinneet tuonne, kun lähettää sähköpostia, niin irvistää tällainen
pic_thanks.jpg
Ja kiittää palautteesta

Mitäs sellaisessa tilanteessa, että tuli huomautuslaskulasku, josta otin yhteyttä hobby halliin sähköpostitse.
Vastausta ei kuulunut, vaan uusi huomautuslasku tuli postiluukusta. Jälleen otin yhteyttä sähköpostitse (halusin ehdottomasti vastaukset kirjallisina, en puhelimitse, että tulevaisuudessa on näyttöä käymistä keskusteluista), mutta sitä vastausta ei edelleenkään kuulunut.
Tuli vielä kolmaskin huomautuslasku ja neljäs lasku (jota perivät jo perintätoimiston kautta), jonka jälkeen laskun maksoin.
Sitten sain yhteyden sähköpostitse, kun aikani uhkailin ottavani yhteyttä kuluttaja-asiamieheen.
Onko minulla mahdollisuus saada "korvauksia" (eli ylimääräiset kulut takaisin, jotka aiheutuivat useista huomautuslaskuista ja perintätoimiston laskusta)?, koska en saanut hobby hallilta vastausta laskusta asialliseen aikaan, vaan uudet laskut tipahtelivat postiluukusta?

oletteko huomanneet että hobbarilla ei lue kehotuslaskussaan että jos olet tämän laskun maksanut niin kehotus on aiheeton. eli jos maksaa laskun esim. viikon myöhässä ja siitä ehtii lähteä kehotus mutta maksupäivä on kuiten ennen sitä niin joudut maksamaan kehotusmaksun 5 e ja risat. täytyy osata se siitä laskusta erikseen erottaa. jos et näin älyä tehdä niin kohta luukusta tipahtaa uusi kehotus summa 10 e ja risat. hyvin saavat kerättyä rahaa..

Kun Hobby Halli oli Stockmannin omistuksessa, niin tilasin sieltä hyvin paljon tuotteita osamaksulla ja maksaminen vähittäin toimi oikein hyvin ja palvelussa ei silloin ollut mitään moittimista. Minulla on pienet tulot ja osamaksu sopi minulle erittäin hyvin. Kun Hobby Hall vaihtoi omistajaa, niin lakkasin ostamasta.

Yhteistyössä