hobby hall tekee mut hulluksi..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sibelius79
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sibelius79

Aktiivinen jäsen
08.01.2005
1 911
0
36
|O taas tuli huomautus lasku nyt jo ihan kohtuuton ja seuraavaksi laittavat kuulema perintään..laskut olen hoitanut kiltisti ja laittanut kuitinkin sähkärillä ja useita sähkäreitä ja puheluita huoh puhelimeen ei vastata´eikä sähköposteihinkaan ole vastausta tule on kyllä aikaa lähetellä perättömiä laskuja nyt jo lokakuusta asti tapellut mie en jaksa enää..pitäisiköhän täs maksaa 133e perätön lasku et pääsis rauhaan ei kyl huvittaisi.. |O |O |O
boikottiin meni se lafka mun osalta

Siellä tosiaan on ongelmia. Mut ihmettelin kyllä kun soitin sinne niin vastasivat heti. Yleensä en ole läpi päässyt ollenkaan. Peruin sit yhden tilauksen kun saanut sen firman kanssa tapella joo!!!!!

Laita reklamaatio ja kirjoita napakasti ja terävästi, voit hiukan uhkailla myös kuluttaja-asiamiehellä mikä ei lienisi ollenkaan edes liioiteltua tässä tapauksessa. Saatat saada jotain hyvitystä, itse olen saanut pari kertaa kun olen reklamoinut asiasta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Soita kuluttaja-asiamiehelle!
pakko kai see on ei vaan huvittais käyttä vapaa päivää siihen ja mietityttää se et jos kuluttaja-asiamiehellä jonoa niin ehtiikö mennä perintään tää lasku mulla ei ole perinnässä koskaan mtn ollu |O |O :/

Mä taas olin eilen varmaan puol tuntia niiden kanssa puhelimessa, kun koitin selvittää, että mitä mun pitää maksaa ja mitä ei. Sain ihan väärän paketin väliin ja sen seurauksena yhden laskun kahteen kertaan (laskun myös siitä paketista, jota en edes saanut) ja sit kun silloin sen väärän paketin tultua soitin sinne, se asiakaspalvelija neuvoi mua hävittämään sen ekaks tulleen laskun. Niin tein (jo ennen joulua) ja nyt sit mun oiskin sen laskun tiedoilla pitänyt maksaa osa jälkikäteen toimitetuista tuotteista ja sit jollakin niistä kymmenestä muusta loput. Ja tietty niillä ei näkynyt, että oon palauttanut sitä pakettia, jota en ole edes saanut, joten sekin lasku oli voimassa...

Alkuperäinen kirjoittaja Lettu:
Laita reklamaatio ja kirjoita napakasti ja terävästi, voit hiukan uhkailla myös kuluttaja-asiamiehellä mikä ei lienisi ollenkaan edes liioiteltua tässä tapauksessa. Saatat saada jotain hyvitystä, itse olen saanut pari kertaa kun olen reklamoinut asiasta.
tämän olen tehnyt jo yli kymmenne kertaa

Alkuperäinen kirjoittaja sibelius79:
Soita kuluttaja-asiamiehelle!
pakko kai see on ei vaan huvittais käyttä vapaa päivää siihen ja mietityttää se et jos kuluttaja-asiamiehellä jonoa niin ehtiikö mennä perintään tää lasku mulla ei ole perinnässä koskaan mtn ollu |O |O :/

Ei sillä oo mitään väliä vaikka menis perintään ku on Hobbarin vika, eli ei tuu sulle mitään.. Soitat vaan sille kuluttaja-asiamiehelle ja selität tilanteen. Tiukkasanainen sähköposti myös Hobbarille.

Ota ihmeessä yhteyttä kuluttaja-asiamieheen.

Tänään satuin katsomaan Kuningaskuluttajaa (se kai se ohjelma oli) ja siinä oli nimenomaan tuosta Hobby Hallin toiminnasta juttua ja jotakin asianajajaa siinä haastattelivat joka totesi että asiakkaalle ei pitäisi aiheutua mitään ykimääräsiä kuluja (edes niitä kun jonottaa päästäksen asiakaspalveluun läpi) jos sielä toisessa päässä on okailtu ja ettei mitään laskuja tartte maksaa ennen kun tavarat on saanut.
Etkä todellakaan maksa yhtäkään laskua jonka olet jo maksanut!!! Anna mennä vaikka perintään ja mitä, mutta pidä pintasi. Jos vika ei ole sinun päässäsi niin loppupeleissä Hobby Halli on velvollinen maksamaan aiheuttamansa kulut sinulle!

Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Ota ihmeessä yhteyttä kuluttaja-asiamieheen.

Tänään satuin katsomaan Kuningaskuluttajaa (se kai se ohjelma oli) ja siinä oli nimenomaan tuosta Hobby Hallin toiminnasta juttua ja jotakin asianajajaa siinä haastattelivat joka totesi että asiakkaalle ei pitäisi aiheutua mitään ykimääräsiä kuluja (edes niitä kun jonottaa päästäksen asiakaspalveluun läpi) jos sielä toisessa päässä on okailtu ja ettei mitään laskuja tartte maksaa ennen kun tavarat on saanut.
Etkä todellakaan maksa yhtäkään laskua jonka olet jo maksanut!!! Anna mennä vaikka perintään ja mitä, mutta pidä pintasi. Jos vika ei ole sinun päässäsi niin loppupeleissä Hobby Halli on velvollinen maksamaan aiheuttamansa kulut sinulle!
kiits pitänee marssia maanantaina meidän "kylän"kuluttaja-asiamiehen luo

Voikohan tuon hobby hallin kanssa käydä niin että saa jonkun merkinnän vaikka on laskunsa maksanut??On kyllä pelottavia nämä jutut joita aivan kuulee.Mitä jos menee perintään niin onko heti luottotiedot mennyt?

Just eilen oli kuningaskuluttajassa juttua hobbyhallista. Koita katsoa ylen sivuilta, jos siellä olisi infoa enemmänkin, ja ota ehdottomasti yhteyttä kuluttaja-asiamieheen.

Soita ihmeessä kuluttaja-asiamiehelle, mäkin soitin ja se hoiti sitten homman mun puolestani...

Johan tuli muuten aika nopeaa hobby hallilta sen kuluttaja-asiamiehen jälkeen mulle puhelu, että "lasku ok, oho joo, se olikin maksettu."

Niin monesti olen nyt täältä lukenut näitä huonoja kokemuksia että minen tilaa sieltä enää ikinä mitään. Mulla palaa hihat heti jos joutuu selvittämään mitään "turhaa", inhoan kaikkea mahdollista virastoissa asioimista yms. Joten pysyn kaukana hobbarista.

Hei. Täällä on adressi allekirjoitettavaksi.
http://www.adressit.com/j-l-1

Kaupat.comista löytyy aika karmea lista pettyneistä asiakkaista.
Osastolta arvostelut/verkkotavaratalot.
Olisin laittanut suoran linkin mutta ei sallinut kuin yhden.

Voikohan tuon hobby hallin kanssa käydä niin että saa jonkun merkinnän vaikka on laskunsa maksanut??On kyllä pelottavia nämä jutut joita aivan kuulee.Mitä jos menee perintään niin onko heti luottotiedot mennyt?

Ei mene :) . Luottotiedot menee vasta sen jälkeen, kun ulosottomies on ottanut yhteyttä ja hänen "eräpäivänsä" mennyt.

Yhteistyössä