hmm.. vuokranmaksukysymys. miten teillä tehtäis?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kuha

Aktiivinen jäsen
15.01.2007
5 027
0
36
mies tekee täyttä viikkoo,mä teen 25h/viikko. mies saa kahden viikon välein summan minkä mä saan kerran kuussa..
nyt väännetään vuokran maksamisesta kun jos mä maksan vuokran ja laskut,niin mulle jää tosi vähän loppukuuksi rahaa.
mies jos maksaa,niin sille tulee jo viikon päästä uus tili..
yhteiset on rahat,mut koska kummallakin on omat tilit (kumpikaan ei suostu vaihtaan pankkia :D) niin tää hankaloittaa.. siis jos mun tili menee tyhjäks,niin toki voin käyttää miehn rahoja,mut tilisiirrolla kestää kaks päivää ja jotenki ärsyttävää sit pistää toinen automaatille hakeen mulle rahaa.. siis tiedätteks mitä tarkotan? :ashamed:
ei tässä nyt mitää riitaa ole,mut en vaan osaa perustella kantaani miehelle niin et se ymmärtäis :ashamed:
pointtina se,et olis kiva ku olis omalla tilillä rahaa..
hitto sentään taidan kohta sortua ja katkasta hyvän suhteeni pankkiin jonka asiakas olen koko ikäni ollu kun tää tuntuu muka niin hankalalta ku on omat tilit :ashamed:

Aikoinaan, kun lankovainaani vielä eli, systerillä ja langolla oli omat tilinsä sekä yksi yhteinen tili. Kumpikin heistä laittoi yhteiselle tilille 2/3 tuloistaan ja yhteiseltä tililtä maksettiin kaikki elämiseen liittyvä ja yhteiset hankinnat. Kummallekin jäi sitten omille tileilleen se 1/3, joka vaihteli aina sen mukaan, miten paljon sattui tienaamaan. Välillä vähemmän tienaava oli siskoni, välillä hänen miehensä.

Meillä on omat tilit, ja ongelma on ratkaistu siten, että mies siirtää joka kuukausi mun tilille rahaa vuokraa, laskuja, jne varten, ja mä maksan sitten kaiken omalta tililtäni.
Teidän tapauksessa miehen pitäis mun mielestä maksaa jos ei koko vuokraa ja kaikkia laskuja, niin ainakin suurin osa, tienaahan hän enemmän kuin sinä...

no jos puoliksi maksatte niin maksa ne kaikki jos se tapa teillä,tai toisinpäin ja sitten toinen maksaa toisen tilille ne puolet...sitten parin pvä.päästä ne rahat on siellä tilillä ja kaikki ok.