hmm, voinko ostaa korkokengät...?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
eli mä olen melkein 10senttiä pidempi ku mies, ja silleen.. yleensä en käytä korkoja ollenkaan, mutta tänään kokeilin niiiiiin ihania kenkiä, joissa n.3sentin korko... voisinkohan mä mitenkään hankkia ne ja pitääkin?? :D

article-0-02763ACA000005DC-910_468x851.jpg

älä kyyristä sitten miehesi rinnalla päätä eteen, sillee että tullee huono ryhti kun tiedän monia pitkiä, jotka siis normaalistikkin on miestään pitempiä, niillä on huono ryhti..yrittääkö lie olla pienempi miehen rinnalla.. :D

Alkuperäinen kirjoittaja älä:
älä kyyristä sitten miehesi rinnalla päätä eteen, sillee että tullee huono ryhti kun tiedän monia pitkiä, jotka siis normaalistikkin on miestään pitempiä, niillä on huono ryhti..yrittääkö lie olla pienempi miehen rinnalla.. :D

en juu yritä koskaan olla pienempi kuin olen.. me ollaan jo totuttu tähän.... =)

Ei kai tuommoista palstalta kannata kysyä, vaan siltä mieheltä, joka joutuu vierellä edustamaan.

Minun mielestäni kannattaa olla ylpeästi sellainen kuin on, eli ostaa korkokengät jos niistä muuten tykkää.

Alkuperäinen kirjoittaja hep!:
Ei kai tuommoista palstalta kannata kysyä, vaan siltä mieheltä, joka joutuu vierellä edustamaan.

Minun mielestäni kannattaa olla ylpeästi sellainen kuin on, eli ostaa korkokengät jos niistä muuten tykkää.

:D joutuu?? toivottavasti ei se miehelle niin tuskaa kumminkaan ole... mut siis kyl mä taidan repäistä ja hakea ne! =)

Yhteistyössä