Hmm..miks niin monella on opel autona??

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja almie:
Jaa-a. Ei omakohtaista kokemusta ole eikä tule, mutta mitä juttuja kuullut niin aika vikoja ollut. Tai ainakin ruosteongelmia.
Ei meidän zafirassa vaan ollu. Jäi vaan pieneksi, ei muuta vikaa ikinä ja useemman vuoden oli.
 
vieras
"Kaikista autoista tulee vanhemmiten ooppeleita" :saint:

Jotkut haluaa siis autonsa ja valmiiksi vanhana ja epävarmana lootana. Isäni sentään parantui ja luopui ooppelilinjastaan. Ei se sentään vielä ole ihan niin tervehtynyt, että siirtyisi meidän saab-volvo-mersu-linjaan (ja tämä kuulemma vasta sairautta onkin :LOL:)
 
Rötvis
Alkuperäinen kirjoittaja Ninniliina:
Mä oon kuullu sen Rafaelin enkelin säveleen tehdyn - se piti erittäin hyvin paikkaansa meidän ekan auton kohdalla, joka oli opel kadet -77.
Olis pitäny varmaan yhtä hyvin paikkansa jos olis ollu Ford -77, Mitsu -77 tai Mersu -77..?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
"meidän saab-volvo-mersu-linjaan (ja tämä kuulemma vasta sairautta onkin :LOL:)
Itsepä sen sanoit!
Jännä juttu muuten, tässäkin ketjussa kiihkeimmät ooppelin vastustajat ei oo sellaista ikinä omistanut...Mistä ne voi tietää, että se olis huono, jos ei oo edes kokemusta?
Kivempi zafiralla oli ajella ku volvolla, vertailuna niistä, mitä mulla on ollu.
Volvojaki on monen laisia, monella lailla pidettyjä ja monen ikäisiä. Sama pätee muihinki automerkkeihin. Kummallista yleistämistä.
Mä näin naapurin mersun tienposkessa; juu, kaikki mersut jättää tielle!
Joskus 10v. sitte ajoin volvolla, jossa oli huonot iskarit; tiiättekö, volvoissa on järjestään huonot iskarit...

 

Ei kai Opel ollut viime vuonna eniten rekatuissa uusissa autoissa edes top 5:ssa, eli aika paljon enemmän on muitakin. Mä en ole kuullut sen enempää huonoja kommentteja Opelista kuin muistakaan merkeistä. Kyllä se vissiin vähän silleen on kuitenkin että jokaisessa on hyvät ja huonot puolensa.

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En ymmärrä miksi kaikki haukkuu Opeleita.Meillä ollut 5 hyvää yksilöä.Kadettia,asconaa,astraa.
siksi että halutaan luulla että kun on ostettu isolla rahalla bensasyöppö mersu/volvo tmv. että ollaan parempia kuin muut, eikä haluta myöntää että ooppeli olis ollut paras ja taloudellisin vaihtoehto...
 
Tumpula
Tuo Opelin huonous on vähän vanha juttu jo. Taitavat nykyään olla toimivuudeltaan jopa parhaita saksalaisia (muistelee lukemaansa).
Kyllähän ne ennen ruostui mutta ei nuo uudet ole muita merkkejä huonompia.

Ja meillä ei ole eikä ole ollut Opelia joten puolueelliseksi ei voi syyttää. :D
 

Yhteistyössä